Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25371 Kielce, ul. Prosta
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 618 525 , fax. 413 687 424
- Data zamieszczenia: 2017-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
ul. Prosta 30
25371 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 618 525, fax. 413 687 424
REGON: 29050391100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpgin.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę aparatu do znieczuleń - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż: Aparatu do znieczulenia ogólnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ (parametry techniczno-użytkowe). Przez realizację strony rozumieją transport i wyładunek przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w uzgodnionym terminie, instalację oraz szkolenie personelu w zakresie obsługi i eksploatacji. Zamawiający wymaga aby: Przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy – rok produkcji 2017, niepowystawowy, nieregenerowany, kompletny, oznakowany, posiadał niezbędne instrukcje, gwarancje, dokumentację w języku polskim. Uruchomienie sprzętu wraz z przeszkoleniem personelu nastąpi w Świętokrzyskim Centrum Matki i Noworodka – Szpital Specjalistyczny w Kielcach ul. Prosta 30. Producent musi posiadać na terenie Polski serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji licząc od daty dostawy i instalacji przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym. Wykonawca zapewni w okresie gwarancji minimum 2 bezpłatne przeglądy techniczne wymagane lub zalecane przez producenta w tym 1 bezpłatny przegląd przed upływem terminu gwarancji (w ostatnim miesiącu gwarancji). W okresie gwarancji Wykonawca gwarantuje bezpłatny dojazd serwisanta do siedziby Zamawiającego. Wykonywane przeglądy będą realizowane w ramach ceny sprzedaży przez autoryzowany serwis. Liczba napraw gwarancyjnych uprawniających do wymiany urządzenia na nowe – maksimum 3 naprawy tego samego podzespołu (za wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika). Czas reakcji serwisu „przyjęte zgłoszenie – podjęta naprawa” – maksimum 48 godzin w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od zgłoszenia awarii telefonicznie lub faksem. Czas naprawy – maksimum 5 dni roboczych od podjęcia naprawy. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji na nowo zainstalowane części lub części zainstalowane w ostatnim roku gwarancji. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania napraw gwarancyjnych w siedzibie Zamawiającego, chyba że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w serwisie Wykonawcy. Przewóz z i do miejsca naprawy Wykonawca zrealizuje na swój koszt i ryzyko. Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych dotyczących przedmiotu zamówienia przez okres 8 lat. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną