Urząd Gminy w Błędowie ogłasza przetarg
- Adres: 05-620 Błędów, ul. Sadurkowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 6680656 , fax. 48 6680655
- Data zamieszczenia: 2020-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Błędowie
ul. Sadurkowska 13
05-620 Błędów, woj. mazowieckie
tel. 48 6680656, fax. 48 6680655
REGON: 00053625500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bledow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Błędów w okresie od 01.01.2021 do 30.06.2023 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Gminy Błędów wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. 2.Standardy jakościowe energii elektrycznej zostały opisane w § 38 – 43 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U z 2007 roku Nr 93 poz. 623 ze zm.). 3.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo. 4.Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021 r. do 30.06.2023 r. wynosi 4.068.857,50 kWh. 5.Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się dla wszystkich punktów poboru po raz drugi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł ( pięć tysięcy złotych) w terminie do 30 lipca 2020 do godz. 9.00 2) Wadium może być wpłacone w pieniądzu na rachunek bankowy nr 91 9128 0002 2004 4000 3878 0004 w Banku Spółdzielczym Grójec o/Błędów z dopiskiem wadium do przetargu nr RŻL-II-271/4/2020 na „zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Błędów w okresie od 01.01.2021 do 30.06.2023.” lub wniesione w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3) Dokument potwierdzający wpłatę musi być dołączony do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)Wykonawca powinien być wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub spełniać inne wymogi określone w tym załączniku. Powyższe dotyczy przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą. b)Wykonawca winien posiadać aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 i Filii Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ząbkach
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach.
Dodano: 2024-04-29 - Zakup energii elektrycznej dla Urzędu Miasta Przasnysz i placówek miejskich Gminy Miasta Przasnysz na potrzeby eksploatacji budynków lokali, obiektów użytkowych oraz do zasilania oświetlenia ulicz.
Dodano: 2024-04-24 - Dostaw energii elektrycznej
Dodano: 2024-04-15 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ciechanowa
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa energii elektrycznej dla Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Radomiu w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2024-02-28 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2024-01-21 - na dostawę energii elektrycznej na potrzeby IBSPAN w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024
Dodano: 2023-12-21 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2023-12-12 - Kompleksowa dostawa (obejmująca dostawę i świadczenie usług dystrybucji) energii elektrycznej dla czasowego lodowiska zlokalizowanego na Rynku Starego Miasta 40 .
Dodano: 2023-11-22