Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zakup dostawę oleju opałowego lekkiego na rok 2010 do kotłowni DPS Obryte

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-215 Obryte, Obryte 188
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 7411080 w. 30 , fax. 0-29 7411080
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Obryte 188 188
    07-215 Obryte, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 7411080 w. 30, fax. 0-29 7411080
    REGON: 00030892700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zakup dostawę oleju opałowego lekkiego na rok 2010 do kotłowni DPS Obryte
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego w roku 2010. Wymagane parametry a) gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż 860 kg/m3 b) zawartość siarki nie większa niż 0,20% m/m c) wartość opałowa nie mniejsza niż 42,60 MJ/kg d) temperatura zapłonu min. 56oC e) zawartość wody max 200 mg/kg f) oraz inne określone w powyższej normie W ofercie należy podać cenę jednostkową za 1 l oleju opałowego lekkiego. Cenę jednostkową należy przyjąć na podstawie ceny oleju opałowego zamieszczonego na stronie internetowej producenta oleju opałowego, którego Wykonawca oferuje w dniu 13.11.2009r. Zamawiający dopuszcza przedstawienie cennika w formie wydruku ze strony internetowej producenta wraz ze wskazaniem daty wydruku adresu strony internetowej. Nie spełnienie powyższych warunków spowoduje odrzucenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r.: Nr 171, poz. 1058 i Nr 220, poz. 1420) tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. - Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawcy dostarczą wraz z ofertą następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wraz z ofertą muszą być złożone poniższe dokumenty dla każdego z nich): aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawcy dostarczą wraz z ofertą wykaz co najmniej dwóch dostaw lub usług każda na co najmniej 100.000 litrów wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (referencje). Wykaz należy przygotować wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do swych ofert następujące oświadczenia lub dokumenty: 8.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi. 8.3. Oświadczenie z art. 22 ust.1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Pzp. ( Załącznik Nr 2 do SIWZ). 8.4. Oświadczenie z art. 24 ust. O niewykluczeniu z postępowania - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 8.5. Oświadczenie pełnomocnika (wymagane w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 8.6. Formularz ofertowy wzór (Załącznik Nr 1 do SIWZ) 8.7. Projekt umowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ). 8.8. Wykaz wykonanych usług (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 8.9. Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim zapleczem technicznym w zakresie środków transportu ( Załącznik Nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwopultusk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach