Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zakup, dostawę i montaż z uruchomieniem szaf, sprzętu sieciowego oraz elementów rozbudowy urządzeń sieciowych.

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Szymanowskiego 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3706100 w. 186 , fax. 034 3243130
  • Data zamieszczenia: 2010-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
    ul. Szymanowskiego 15 15
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3706100 w. 186, fax. 034 3243130
    REGON: 15152765800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zakup, dostawę i montaż z uruchomieniem szaf, sprzętu sieciowego oraz elementów rozbudowy urządzeń sieciowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I postępowania: Przełącznik sieciowy (pkt 1 zał. 1) -2 szt. Dyski do macierzy dyskowej (pkt 2 zał. 1)- 8 szt. Taśmy magnetyczne (pkt 3 zał. 1)- 15 szt. Szafa serwerowa typu rack (pkt 4 zał. 1)-2 szt. Szyny montażowe do szafy rack dla serwerów IBM x3500 (pkt 5 zał. 1)-3 szt. Szyny montażowe do szafy rack dla serwerów IBM x236 (pkt 6 zał. 1)-1 szt. Część II postępowania: Firewall z VPN (pkt 1 zał. 1)- 6 szt. Centralny Firewall z VPN (pkt 2 zał. 1) - 1 szt. System logowania i raportowania (pkt 3 zał. 1)- 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załączniku nr 1 do SIWZ. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 21 DNI OD DATY ZAWARCIA UMOWY, JEDNAK NIE PÓŹNIEJ NIŻ DO 15.12.2010R.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324240001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część I zamówienia - 6 000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych) Część II zamówienia - 2 000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych) w formie i na zasadach określonych w Prawie zamówień publicznych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w pieniądzu przelewem na rachunek Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie: nr rachunku 97 1050 1142 1000 0023 4120 5496 z dopiskiem: przetarg nr ZZ-271-24/10 - CZĘŚĆ (podać nr części). 5. W przypadku wadium w formie poręczenia lub gwarancji z ich treści musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 5 pkt 1, 2 i 3 Prawa zamówień publicznych, bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji - od składania ofert na okres, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 6. Dowód wniesienia wadium musi być dołączony do oferty: - kopia przelewu, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy - przypadku innych form - oryginalny dokument (złożony w osobnej kopercie - załączonej do oferty). 7. Niezależnie od formy wniesienia wadium musi ono spełniać warunki wadium wniesionego w pieniądzu i wykonawca nie może ograniczać w żaden sposób (np. dodatkowymi dokumentami) prawa Zamawiającego do dysponowania wadium, jeżeli zajdą okoliczności wymienione w Prawie zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.czestochowa.bip-gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach