Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Lecznica Centrum" ogłasza przetarg
- Adres: 02-002 Warszawa, ul. Nowogrodzka 62a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6203247, 6206181 , fax. 022 6203247, 6549998
- Data zamieszczenia: 2009-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Lecznica Centrum"
ul. Nowogrodzka 62a 62a
02-002 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6203247, 6206181, fax. 022 6203247, 6549998
REGON: 01645728200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lecznica-centrum.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na zakup aparatury i sprzętu medycznego nr ref. sprawy: ZP/11/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przetarg nieograniczony na zakup aparatury i sprzętu medycznego nr ref. sprawy: ZP/11/09 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wysokość wadium: a) dla pakietu nr 1 wynosi 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł); b) dla pakietu nr 2 wynosi 600,00 zł (słownie: sześćset zł)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia i dokumenty określone w Rozdziale XI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w ofercie 1. Formularz Oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Dopuszczalne jest złożenie przez Wykonawcę oferty na własnym formularzu, którego treść i układ graficzny będą zgodne z formularzem załączonym do SIWZ; 2. Nie złożenie lub złożenie w niewłaściwej formie dokumentu, o którym mowa w ust. 1 spowoduje odrzucenie oferty. 3. Jeżeli osobą/osobami/ podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty i reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. Dokumenty wymagane wraz z ofertą 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi załączyć do oferty następujące (ponumerowane i parafowane na każdej stronie) oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ); 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Opis przedmiotu zamówienia; 5) Poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualne kopie polskich lub obowiązujących w krajach Unii Europejskiej świadectw/certyfikatów dopuszczenia do stosowania w placówkach ochrony zdrowia aparatury lub sprzętu medycznego. Dla pakietu nr 1: - Certyfikat CE oraz deklarację zgodności CE zgodną z dyrektywą unijną dotyczącą wyrobów medycznych 93/42/EEC Dla pakietu nr 2: - Certyfikat WE zgodnie z dyrektywą 93/42/EWG - Certyfikat CE oraz deklarację zgodności CE zgodną z dyrektywą unijną dotyczącą wyrobów medycznych 93/42/EEC 6) Dowód wniesienia wadium, jeżeli jest wnoszone w innej formie niż wpłata pieniężna. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli dokumenty, o których mowa w ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu 21.09.2009 r. Zamawiający może także wezwać, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1. 5. Nie złożenie wyjaśnień lub nie złożenie w wyznaczonym terminie któregokolwiek z oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lecznica-centrum.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/5 - Artykuły medyczne/2016
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa i montaż wanny z hydromasażem - 1 szt. w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie, współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
Dodano: 2016-04-25 - Dostawa leków dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie
Dodano: 2016-04-21 - Przetarg nieograniczony PN/11SM/03/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy sprzętu medycznego do Szpitala Solec sp. z o.o
Dodano: 2016-04-14 - Zakup i dostawa wanny specjalistycznej z osprzętem (wózek z hydraulicznym podnośnikiem) przystosowanej do kąpieli osób w pozycji siedzącej i leżącej (niepełnosprawnych) wraz z montażem, w ramach projektu AGE- Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie
Dodano: 2016-04-13 - IFPS/09/16
Dodano: 2016-04-07 - IFPS/06/16
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SP ZZOZ w Pruszkowie
Dodano: 2016-02-22 - Dostawę odczynników i elementów zużywalnych dla SPZ ZOZ w Pruszkowie
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia do pomieszczeń Płockiego Centrum Terapeutyczno - Rehabilitacyjnego na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 w Płocku mieszczącego się przy ul. Lasockiego 14.
Dodano: 2016-02-09