Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu ogłasza przetarg
- Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7428410 , fax. 095 7428411
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu
ul. Przemysłowa 2 2
66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
tel. 095 7428410, fax. 095 7428411
REGON: 21046694800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.starostwo.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na zadanie Modernizacja, przebudowa i rozbudowa budynku I Liceum Ogólnokształcącego i Gimnazjum nr 1w Międzyrzeczu - etap I realizowanego w ramach dofinansowania projektu z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego nr LRPO/4.2.2/1/2009 - Priorytet IV Rozwój i modernizacja infrastruktury społecznej, Działanie 4.2 Rozwój i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, Poddziałanie 4.2.2 Rozwój i modernizacja lokalnej infrastruktury edukacyjnej. ZADANIE: wyposażenie klas - gabinetów lekcyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest w ramach projektu Modernizacja , przebudowa i rozbudowa budynku I Liceum Ogólnokształcącego i Gimnazjum nr 1w Międzyrzeczu - etap I realizowanego w ramach dofinansowania projektu z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego nr LRPO/4.2.2/1/2009 - Priorytet IV Rozwój i modernizacja infrastruktury społecznej, Działanie 4.2 Rozwój i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, Poddziałanie 4.2.2 Rozwój i modernizacja lokalnej infrastruktury edukacyjnej, realizacja zadania - wyposażenie klas w pomoce naukowe gabinetów biologicznych, fizycznych i chemicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391620005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2000,00zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych. / załącznik nr 2/ d) Dowód wpłaty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.starostwo.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa modeli anatomicznych i plansz
Dodano: 2015-08-21 - Zakup i dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i urządzeń do prowadzenia zajęć pod nazwą Moja gmina, moje miasto w ramach projektu Edukacja kluczem rozwoju realizowanego przez Gminę Dobiegniew z POKL, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.
Dodano: 2014-05-28 - Zakup i dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i urządzeń do prowadzenia zajęć w ramach projektu Edukacja kluczem rozwoju realizowanego przez Gminę Dobiegniew z POKL, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2
Dodano: 2013-09-19 - Dostawa pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych dla szkół podstawowych w Gorzowie Wlkp., na potrzeby realizacji projektu Dodatkowe zajęcia edukacyjno-rozwojowe dla dzieci klas I - III gorzowskich szkół podstawowych.
Dodano: 2012-07-25