Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu Bug ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, Pl. Niepodległości 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 562 75 77 , fax. 82 562 75 67
- Data zamieszczenia: 2013-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu Bug
Pl. Niepodległości 1 1
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 82 562 75 77, fax. 82 562 75 67
REGON: 43123398600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.euroregionbug.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na wyżywienie i zakwaterowanie w ramach wizyty studyjnej w Szwajcarii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wyżywienia i zakwaterowania dla uczestników wyjazdu studyjnego realizowanego w ramach projektu pt. Czynniki rozwoju euroregionów - wymiana doświadczeń pomiędzy Euroregionem Basilensis i Euroregionem Bug, realizowanego przy wsparciu Szwajcarii w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 5 części: 1. Część I - zadanie 1 obejmuje usługę gastronomiczną w postaci obiadu dla 32 osób w dniu 16 marca 2013 r. na trasie pomiędzy obszarem administracyjnym miasta Tomaszów Mazowiecki a obszarem administracyjnym miasta Łódź (Droga wojewódzka nr 713 (DW713)). Dopuszczalna odległość miejsca świadczenia usługi od wskazanej trasy to nie więcej niż 5 km. Na obiad powinny się składać: I danie gorące (zupa + pieczywo /różnorodne - jasne, ciemne, bagietki/), II danie gorące (danie mięsne z dodatkami np. ziemniaki, ryż i surówka), zimne napoje (soki, kompot lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Podczas obiadu powinna być zapewniona obsługa kelnerska. Lokal powinien posiadać klimatyzację w pomieszczeniu wykonywania usługi oraz zaplecze sanitarne. Oferent powinien dysponować parkingiem dla autokaru i udostępnić miejsce parkingowe. 2. Część II - zadanie 2 obejmuje - zakwaterowanie dla 32 osób w pokojach jednoosobowych w dniu 16/17 marca 2013 r. (32 noclegi) na terenie Słubic (w obrębie administracyjnym miasta Słubice) - w cenę powinno być wliczone śniadanie. Każdy z pokoi powinien posiadać telewizor, łazienkę z prysznicem lub wanną. Dopuszcza się wykorzystanie pokoi dwuosobowych do zakwaterowania jednej osoby - kolacja dla 32 osób w dniu 16 marca 2013 r. na terenie Słubic (w obrębie administracyjnym miasta Słubice). W skład kolacji powinny wchodzić: I danie gorące (zupa + pieczywo /różnorodne - jasne, ciemne, bagietki/), II danie gorące (danie mięsne z dodatkami np. ziemniaki, ryż i surówka), deser , zimne napoje (soki, kompot lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Podczas kolacji powinna być zapewniona obsługa kelnerska. Lokal powinien posiadać klimatyzację w pomieszczeniu wykonywania usługi oraz zaplecze sanitarne. Usługa powinna być świadczona w tym samym budynku/kompleksie budynków, co usługa noclegowa. Oferent powinien dysponować parkingiem dla autokaru i udostępnić miejsce parkingowe. 3. Część III - zadanie 3 obejmuje usługę gastronomiczną w postaci obiadu dla 32 osób w dniu 17 marca 2013 r. w obszarze administracyjnym miasta Frankfurt nad Menem (Niemcy). Na obiad powinny się składać: przystawka - sałatka z warzyw sezonowych z sosem, danie główne gorące, deser, zimne napoje (soki, kompot lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Uczestnicy obiadu powinni mieć zapewnioną możliwość wyboru na miejscu pomiędzy daniem mięsnym i wegetariańskim. Podczas obiadu powinna być zapewniona obsługa kelnerska. Lokal powinien posiadać klimatyzację w pomieszczeniu wykonywania usługi oraz zaplecze sanitarne. Oferent powinien dysponować parkingiem dla autokaru i udostępnić miejsce parkingowe. 4. Część IV - zadanie 4 obejmuje: zakwaterowanie dla 32 osób w pokojach jednoosobowych w dniach 17-19 marca 2013 r. (64 noclegi) na terenie Bazylei w Szwajcarii (w obrębie administracyjnym miasta Bazylea) - w cenę powinno być wliczone śniadanie, City Tax, dostęp do sieci bezprzewodowej LAN. Każdy z pokoi powinien posiadać telewizor, łazienkę z prysznicem lub wanną, biurko. Dopuszcza się wykorzystanie pokoi dwuosobowych do zakwaterowania jednej osoby. usługi gastronomicznej w postaci: - serwisu kawowego w godzinach przedpołudniowych w dniu 18 marca 2013 r. dla 40 osób. W skład usługi powinno się wliczać: różnorodne soki (min. 3 rodzaje), świeże owoce (min. 3 rodzaje), croissanty, pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki), wędlina (min. 3 rodzaje) - obiadów w dniach 18 i 19 marca 2013 r. dla 40 osób. Obiad powinien się składać z dwóch dań - dania głównego z sałatką/surówkami i deseru. Oferent zapewni na miejscu możliwość indywidualnego wyboru pomiędzy daniem mięsnym i jarskim wśród uczestników wizyty. W cenę obiadu powinna być wliczona woda mineralna (gazowana / niegazowana) i kawa/herbata. - serwisu kawowego w godzinach popołudniowych w dniu 18 marca 2013 r. dla 40 osób. W skład usługi powinno się wliczać: różnorodne soki (min. 3 rodzaje), świeże owoce (min. 3 rodzaje), ciastka deserowe i słodycze (cukierki). - kolacji w dniach 17 i 18 marca 2013 r. dla 35 osób. Kolacja powinna się składać z trzech dań - przystawki/zupy, dania głównego z sałatką/surówkami i deseru. Oferent zapewni na miejscu możliwość indywidualnego wyboru pomiędzy daniem głównym mięsnym i jarskim wśród uczestników wizyty. W cenę kolacji powinna być wliczona woda mineralna (gazowana / niegazowana) i kawa/herbata. - przygotowania 32 zestawów suchego prowiantu (lunchbags) w dniu 19 marca 2013 r. W skład każdego zestawu powinny wchodzić: butelka 0,5l wody mineralnej, świeży owoc (np. banan, pomarańcza, jabłko), 3 kanapki (z wędliną lub serem), baton energetyczny, 1 gotowane jajko z solą i pieprzem. Oferent powinien dysponować salą konferencyjną na min. 40 osób oraz bezpłatnie ją udostępnić na potrzeby wizyty studyjnej w dniu 18 marca 2013 r. w godzinach 8.00 - 18.00. Podczas obiadów i kolacji powinna być zapewniona obsługa kelnerska. Lokal powinien posiadać klimatyzację w pomieszczeniach, w których świadczone będą usługi oraz zaplecze sanitarne. Oferent powinien dysponować parkingiem dla autokaru i udostępnić miejsce parkingowe. 5. Część V - zadanie 5 obejmuje usługę gastronomiczną w postaci śniadania dla 32 osób w dniu 20 marca 2013 r. na trasie pomiędzy obszarem administracyjnym miasta Wieluń a obszarem administracyjnym miasta Bełchatów (Trasa nr E67). Dopuszczalna odległość miejsca świadczenia usługi od wskazanej trasy to nie więcej niż 5 km. Śniadanie powinno mieć formą stołu szwedzkiego, a każdy z uczestników powinien mieć zapewnione miejsce siedzące. W skład śniadania powinny wchodzić: żurek staropolski z kiełbasą, jajecznica/jaja sadzone, kiełbaski na gorąco, jajka gotowane, wędliny regionalne, sery żółte (różnorodne gatunki), serek topiony, twarożek ze szczypiorkiem, dżem, świeże warzywa (pomidory, ogórki, sałata), sałatki min 2 rodzaje (np. jarzynowa, pieczarkowa), płatki kukurydziane/muesli z mlekiem, pieczywo (różnorodne - bułki, chleb żytni, chleb pełnoziarnisty, bagietki), kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa), soki (do wyboru pomarańczowy, grejpfrutowy, jabłkowy) woda mineralna gazowana i niegazowana. Lokal powinien posiadać klimatyzację w pomieszczeniu wykonywania usługi oraz zaplecze sanitarne. Oferent powinien dysponować parkingiem dla autokaru i udostępnić miejsce parkingowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://euroregionbug.pl/bip/index.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne świadczenie usług hotelarskich na potrzeby jednostek organizacyjnych UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/50-2016/DOP- p)
Dodano: 2016-07-01 - Świadczenie usług hotelarskich dla studentów/ek studiów I i II stopnia na kierunku praca socjalna realizowanych przez Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/16-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-03-21 - Sukcesywne świadczenie usług hotelarskich z przeznaczeniem na zakwaterowanie pacjentów Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
Dodano: 2015-12-10 - Świadczenie usług hotelarskich dla Centrum Kultury w Lublinie w ramach XX. Festiwalu Konfrontacje Teatralne
Dodano: 2015-09-21 - świadczenie usług hotelarskich w zakresie zakwaterowania w Lublinie zespołów teatralnych, gości, artystów oraz uczestników XX. Festiwalu Konfrontacje Teatralne
Dodano: 2015-09-14 - Sukcesywne świadczenie usług hotelarskich na potrzeby jednostek organizacyjnych UMCS
Dodano: 2015-06-03 - Świadczenie usług hotelarskich ze śniadaniem dla 20 ukraińskich uczestników projektu Rozwój małej i średniej przedsiębiorczości miast Równe i Lublin
Dodano: 2015-04-17 - Zapewnienie noclegów i wyżywienia oraz prowiantu na czas przejazdu dla 27 uczestników wyjazdu do zakładów przemysłu chemicznego oraz Muzeum Przemysłu Naftowego w Bóbrce w dniach 20 - 22 maja 2015 r. realizowanego w ramach projektu Od studenta do eksperta - ochrona środowiska praktyce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.(oznaczenie sprawy: PN/05-2015/OŚ).
Dodano: 2015-03-31 - Usługę polegającą na zapewnieniu wyżywienia w trakcie podróży ( suchy prowiant) oraz wyżywienia i noclegów w trakcie trwania wyjazdu dla 27 uczestników wycieczki technicznej związanej z przemysłem farmaceutycznym i kosmetycznym w dniach 22 - 24 kwietnia 2015 r. organizowanego w ramach projektu Od studenta do eksperta - ochrona środowiska w praktyce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (oznaczenie sprawy: PN/04-2015/OŚ)
Dodano: 2015-03-24 - Świadczenie usług hotelarskich ze śniadaniem dla 20 ukraińskich uczestników projektu Rozwój małej i średniej przedsiębiorczości miast Równe i Lublin
Dodano: 2015-03-23