Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na : „Wynajem mobilnego rozdrabniacza do odpadów komunalnych, służącego do recyklingu”

Gminny Zakład Komunalny w Mirczu ogłasza przetarg

  • Adres: 22530 Mircze, Kryłowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 510 131 , fax. 846 519 015
  • Data zamieszczenia: 2019-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny w Mirczu
    Kryłowska 20
    22530 Mircze, woj. lubelskie
    tel. 846 510 131, fax. 846 519 015
    REGON: 95115832500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmircze.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na : „Wynajem mobilnego rozdrabniacza do odpadów komunalnych, służącego do recyklingu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem mobilnego rozdrabniacza do odpadów komunalnych, służącego do recyklingu. 2.2. Oferowany sprzęt musi posiadać: 1) wydajność min. 45 ton odpadów komunalnych / motogodzina 2) dwa wolnoobracające się wały o długości roboczej min. 1500 mm i średnicy min. 670mm oraz demontowaną belkę przeciwtnącą, 3) min. 5 noży, 4) regulację prędkości obrotowej wałów, 5) podwozie kołowe i korpus główny półprzenośny na ramie wyciągowej z hakiem, 6) napęd za pomocą silnika wysokoprężnego zasilanego olejem napędowym, 7) silnik o mocy min. 350KM (min. 261 kW) bez systemu Adblue, osiągający min. 1900 obrotów na minutę, 8) komorę zasypową wyposażoną w zdalnie sterowany kosz samowyładowczy, 9) bezpośredni wyrzut odpadów na wysokość min. 4 m, 10) hydrauliczną regulację kąta pochyłu taśmociągu, 11) pulpit sterowniczy obsługujący wszystkie funkcje rozdrabniania oraz wskazujący skany awaryjne, zawierający co najmniej wskazania liczby przepracowanych godzin od początku eksploatacji, liczby przepracowanych godzin dziennych, prędkości obrotowej silnika, 12) możliwość pracy na zewnątrz, 13) układ hydrauliczny automatycznie przełączający na bieg wsteczny w przypadku gdy trudny do rozdrobnienia materiał spowoduje wzrost ciśnienia hydraulicznego do jego wartości granicznej, 14) bezpieczny sposób obsługi (zdalne sterowanie radiowe), 15) system gaszenia pożaru w komorze zasypowej, 16) czytelne znaki bezpieczeństwa w miejscach występowania zagrożenia, 17) wyłącznik awaryjny w min. 2 punktach 2.3. W ramach zamówienia, Wykonawca zapewni ostrzenie i wymianę wałów w interwałach co 500 motogodzin. 2.4. Rozdrabniacz zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zakładu Zagospodarowania odpadów w Łaskowie, Łasków 69, 22-530 Mircze, w terminie 5 dni od podpisania umowy. 2.5. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, które będzie obejmowało oferowany rozdrabniacz. Odpowiedzialność Wykonawcy i Ubezpieczyciela nie mogą być wyłączone w skutek przeniesienia posiadania na Zamawiającego. 2.6. W przypadku awarii sprzętu, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przystąpienia do czynności serwisowych i usunięcia awarii lub, jeżeli usuniecie awarii nie jest możliwe w deklarowanym terminie, do zapewnienia maszyny zastępczej na swój koszt i ryzyko. Czas reakcji serwisowej i usunięcia awarii oraz podstawienia zastępczego rozdrabniacza stanowią kryteria oceny ofert. 2.7. Rozdrabniacz, który Wykonawca zapewni w związku z wystąpieniem awarii, nie może być gorszy niż sprzęt zastępowany i musi odpowiadać wymaganiom określonym w SIWZ i umowie (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2.8. W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się przeszkolić wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i eksploatacji urządzenia. 2.9. Oferowany sprzęt powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym, posiadać niezbędne homologacje i być sprawny technicznie. Usługa będzie rozliczana w cyklach miesięcznych, na podstawie rzeczywistej ilości przepracowanych przez rozdrabniacz motogodzin w danym miesiącu. 2.10. Zamawiający szacuje, że rozdrabniacz będzie wykorzystywany przez maksymalnie 1900 motogodzin przez cały okres trwania umowy. Podana wartość, jest wartością maksymalną zamówienia. Nie stanowi ona jednak zobowiązania dla Zamawiającego do wykorzystania oferowanego sprzętu w pełnym zakresie. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistej ilości przepracowanych przez urządzenie motogodzin. 2.11. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia (w tym szczególności ubezpieczenie, dostarczenie sprzętu Zamawiającemu, zapewnienie sprzętu zastępczego na czas awarii, serwis i konserwację urządzenia) oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. 2.12. Wykonawca nie ponosi kosztów paliwa niezbędnego do pracy urządzenia, które w całości pokrywa Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42996100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,0LN (słownie: dziesięć tysięcy złotych), 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach