Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na wymianę stolarki okiennej w I Liceum Ogólnokształcącym w Koźminie Wlkp.

I Liceum Ogólnokształcące im. Powstańców Wielkopolskich w Koźminie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 63-720 Koźmin Wielkopolski, ul. Borecka 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 721 6060 , fax. 062 721 6060
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: I Liceum Ogólnokształcące im. Powstańców Wielkopolskich w Koźminie Wielkopolskim
    ul. Borecka 28 28
    63-720 Koźmin Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 721 6060, fax. 062 721 6060
    REGON: 25155299500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lokozmin.itime.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa Samorządowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na wymianę stolarki okiennej w I Liceum Ogólnokształcącym w Koźminie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Oferent zobowiązany jest wykonać wymiany starej stolarki okiennej drewnianej na nową stolarkę okienną drewnianą przy użyciu własnego sprzętu, własnego materiału i własnymi siłami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454221002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Rozdział VI. Opis warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 22 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział VII. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (z zastrzeżeniem pkt 4 lit a) pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania i odrzucenia jego oferty, następujących dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Podpisane oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w zw. Z warunkiem określonym w rozdz. VI pkt 1). 4. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) pełnomocnictwa w oryginale, lub w formie odpisu poświadczonego notarialnie osoby ustanowionej do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. b) dokumentu, o którym mowa w punkcie 3 - dotyczący każdego z podmiotów składających ofertę wspólną, Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII i VIII muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wynikającymi z rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej lub przez pełnomocnika, zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem. Wszystkie dokumenty wchodzące w skład oferty winny być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. Złożenie dokumentów w języku obcym bez tłumaczenia na język polski będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Każdy Wykonawca ma prawo zastrzec informacje stanowiące tajemnice jego przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty te należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem: -Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji- (tajemnica przedsiębiorstwa - to nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne i technologiczne, handlowe albo organizacyjne przedsiębiorstwa, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania poufności). Informacje takie nie będą udostępniane innym wykonawcom. Brak takiego zastrzeżenia będzie traktowany jako zgoda na udostępnienie treści całej oferty. Zastrzeżeniu nie podlegają informacje określone w rozdz. XV pkt 6 SIWZ. Rozdział VIII. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę pod rygorem odrzucenia oferty. 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. 2. Informację w przedmiocie wskazania przez Wykonawcę, którą część zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcom - zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca przy realizacji zamówienia nie zamierza korzystać z podwykonawców do oferty należy załączyć przekreślony i podpisany wykaz próżny. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o akceptacji warunków załączonej umowy wg. wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ Uwaga: W przypadku korzystania z podwykonawców do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w rozdziale XVIII SIWZ. Wykonawca może złożyć inne dokumenty, niż wymagane przez Zamawiającego, nie stanowiące części oferty, np. materiały reklamowe, informacyjne itp. Dokumenty takie muszą stanowić odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lokozmin.itime.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach