Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wymianę okien w budynkach Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/B/39/2009)

Politechnika Opolska ogłasza przetarg

  • Adres: 45-271 Opole, ul. Mikołajczyka 5
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4006256, 4006294, 4556080 , fax. 077 4006294, 4556080
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
    ul. Mikołajczyka 5 5
    45-271 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4006256, 4006294, 4556080, fax. 077 4006294, 4556080
    REGON: 00000173200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wymianę okien w budynkach Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/B/39/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana 97 szt. okien drewnianych na okna z PCV wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi w budynkach Politechniki Opolskiej w Opolu (CPV 45421132-8) : -Budynek ul. Mikołajczyka 5 - 9 szt. -Budynek ul. Katowicka 48 sala 301 - 5 szt. -Budynek nr 5 ul. Prószkowska 76 - 83 szt. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót, stanowiący załączniki nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ, szkic okien załączniki nr 4 do SIWZ Okna muszą mieć zachowany kształt i podział jak okna istniejące. 2 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - przed podpisaniem końcowego protokołu odbioru robót wykonawca dostarczy zamawiającemu wszystkie wymagane dokumenty wyszczególnione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym : dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu zastosowanych materiałów, krajową deklarację zgodności lub krajowy certyfikat zgodności odpowiadające wymaganiom stawianym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 11 sierpnia 2004r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz.U. nr 198, poz. 2041). - wykonawca dokona dokładnego obmiaru okien przed ich wykonaniem i zamontowaniem, - wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty oraz zamontowane okna na okres minimum 36 miesięcy, - wykonawca zapewni kierownika budowy, posiadającego stosowne uprawnienia budowlane, - wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie odstawić i zabezpieczyć meble oraz sprzęt techniczny znajdujące się w pokojach, w których wykonywane będą roboty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), 2. Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 3. Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia każda o wartości minimum 160 000 zł (brutto), oraz udokumentują, że robota ta została wykonana należycie. 4. Posiadają ubezpieczenie lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca na dzień składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych, o których mowa w pkt 9.3 SIWZ w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wg załącznika nr 6 do SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 6 zostały wykonane należycie. 5. Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach