Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONYWANIE USŁUGI KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWEGO ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO W SZCZECINIE - Znak sprawy: ZP/A/AEG/624/2009

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 449 4250, 449 4042 , fax. 0-91 449 4690
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
    Al. Piastów 17 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 449 4250, 449 4042, fax. 0-91 449 4690
    REGON: 32058816100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONYWANIE USŁUGI KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWEGO ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO W SZCZECINIE - Znak sprawy: ZP/A/AEG/624/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych budynków uczelni i wskazanego mienia, ubezpieczenie wskazanego sprzętu od kradzieży, ubezpieczenie od wandalizmu/dewastacji hali namiotowej i sprzętu badawczego oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności lub posiadania mienia w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie. 2. W zakres usługi wchodzi odpowiednio: 2.1. Ubezpieczenie budynków, wskazanych w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, od ognia i innych zdarzeń losowych w pełnym zakresie (tj. m.in. od bezpośredniego uderzenia pioruna, wybuchu, powodzi, gradu, zapadnięcia i usunięcia się ziemi, huraganu, deszczu nawalnego, uderzenia pojazdu, ciężaru śniegu lub lodu, wydostawania się wody z urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania, przepięć elektrycznych, szkód powstałych wskutek akcji gaśniczej, wyburzania, odgruzowywania i innych prac mogących powstać w związku z przeprowadzeniem akcji ratowniczej prowadzonej z wystąpieniem zdarzeń objętych zakresem ubezpieczenia, itp.). Ogólna wartość budynków wynosi 258.173.035,72 zł. 2.2. Ubezpieczenie mienia Uczelni, wskazanego w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, od ognia i innych zdarzeń losowych w pełnym zakresie: a) o niskiej wartości na kwotę 8.626.033,33 złotych, b) środki trwałe na kwotę 40.999.250,28 złotych. 2.3. Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku mobilnego sprzętu elektronicznego [tj. m.in.: komputery stacjonarne, komputery przenośne (laptopy, palmtopy, itp.)] oraz pozostałego sprzętu [tj. m.in.: projektory multimedialne, switche, systemy dozorowe, urządzenia wielofunkcyjne, serwery, systemy inwentarzowe, kserokopiarki, kamery, biblioteka taśmowa do archiwizacji, oprogramowania, skanery, ekrany elektryczne i monitory, rejestratory danych, mikroskopy optyczne, spektrofotometry, gazoanalizatory, itp.] zgodnie z Załącznikami nr: 3; 4; 5; 6; 7 do niniejszej SIWZ na łączną kwotę ubezpieczenia 4.090.287,03 złotych. 2.4. Ubezpieczenie od wandalizmu/dewastacji hali namiotowej o wartości 154.329,97 złotych zamontowanej w Akademickim Ośrodku Jeździeckim przy ul. Junacka 21-25 w Szczecinie. 2.5. Ubezpieczenie od wandalizmu/dewastacji sprzętu badawczego zamontowanego na terenie Ośrodka Szkoleniowo-Badawczego w Zakresie Energii Odnawialnej w Ostoi o łącznej wartości 545.643,47 złotych zgodnie z Załącznikiem nr 8 do niniejszej SIWZ. 2.6. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - deliktowej z tytułu prowadzenia działalności lub posiadania mienia na kwotę 1.000.000,00 złotych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665152005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 PZP: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej; 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 4. nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, na zasadzie polegającej na ustaleniu istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia/nie spełnia warunek wymagany specyfikacją.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na okoliczność spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w dziale IV ust. 1 - 4 specyfikacji wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP (treść oświadczenia zawiera Załącznik nr 10 do specyfikacji). 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w dziale IV ust. 1 specyfikacji, wykonawca przedkłada zamawiającemu następujące (spośród i na podstawie wskazanych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605) dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokument wystawiony z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, b) wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu, przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzających, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; c) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzoru zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający możliwość prowadzenia tego rodzaju działalności w przypadku prowadzenia działalności na podstawie innej niż zezwolenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość stosowanej przez wykonawcę franszyzy redukcyjnej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl /zakładaka: Zamówienia publiczne/ Przetargi ZUT
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną