Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE ZADANIA: REMONT DWÓCH DŹWIGÓW OSOBOWYCH W PRZYCHODNI NR 3 UL. PCK 1, W KATOWICACH - Sprawa nr 19/Rb/2009

Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" ogłasza przetarg

  • Adres: 40-057 Katowice, ul. PCK 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 251 64 35 , fax. 032 250 37 69
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
    ul. PCK 1 1
    40-057 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 251 64 35, fax. 032 250 37 69
    REGON: 27015016700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzla-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE ZADANIA: REMONT DWÓCH DŹWIGÓW OSOBOWYCH W PRZYCHODNI NR 3 UL. PCK 1, W KATOWICACH - Sprawa nr 19/Rb/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont dwóch niżej opisanych dźwigów osobowych znajdujących się w budynku Przychodni nr 3 przy ul. PCK 1 w Katowicach. 1. DŹWIG OSOBOWY- DANE TECHNICZNE DŹWIGU: 1. Rodzaj dźwigu osobowy 2. Udźwig 320 kg 3. Prędkość 0,63 m / s 4. Ilość przystanków drzwi szybowych 7 / 7 5. Wysokość podnoszenia 21,6 m 6. Nr ewidencyjny UDT 3109006505 2. DŹWIG OSOBOWY- DANE TECHNICZNE DŹWIGU 1. Rodzaj dźwigu osobowy 2. Udźwig 630 kg 3. Prędkość 0,63 m / s 4. Ilość przystanków drzwi szybowych 7 / 7 5. Wysokość podnoszenia 21,60 m 6. Nr ewidencyjny UDT 3109006511 2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1. Sporządzenie niezbędnej dokumentacji określającej zakres remontu dwóch wyżej opisanych dźwigów oraz dokumentacji odbiorowej i uzgodnienie jej w Urzędzie Dozoru Technicznego. 2. Wymianę tablic sterowych na nowe z płynną regulacją prędkości jazdy, realizowaną za pomocą falownika i sterownikiem mikroprocesorowym. 3. Wymianę kaset dyspozycji w kabinach. 4. Wymianę drzwi kabinowych. 5. Malowanie drzwi szybowych. 6. Wymianę aparatów elektrycznych w szybie. 7. Wymianę zespołów napędowych. 8. Malowanie wnętrz kabin dźwigów. 9. Wymianę wykładzin podłogowych i cokolików w kabinach. 10.Wymianę wyłącznika dźwigów na parterze. 11.Wykonanie innych niezbędnych robót budowlanych w szybie, maszynowni i na podestach przystankowych (uzupełnienie tynków, malowanie ścian lub inne prace naprawcze), które w takcie wykonywania umowy mogą okazać się konieczne do zapewnienia sprawnego i bezpiecznego funkcjonowania dźwigów. 12.Uruchomienie dźwigów po montażu i udział w badaniach przeprowadzanych przez Urząd Dozoru Technicznego celem uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNOSZENIA WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie, złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów stosując formułę: spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty n/w oświadczenia i dokumenty: 1/Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2.Kserokopia aktualnego pozwolenia uprawniającego do nadzorowania montażu urządzeń dźwigowych wydanego przez Urzędu Dozoru Technicznego lub inne uprawnienia wydane w formie decyzji administracyjnej przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 roku o dozorze technicznym (DZ.U. nr 122, poz. 1321). 3/ Informacja o osobie lub osobach, które będą pełnić funkcje kierownika robót wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu, wykonywanych przez nich czynności- na formularzu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz 4/Do informacji, o której mowa w punkcie 3 winna być dołączona kopia uprawnień budowlanych, oraz ważny dokument potwierdzający przynależność do izby samorządu zawodowego. 5/ Wykaz, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością zadaniu stanowiącemu, przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na formularzu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem, co najmniej 1 zamówienia o wartości minimum 100 000,00 złotych. W/w Oświadczenie musi być poparte informacją inwestora (referencje) o zakresie i wartości wykonanych robót oraz, że zostały zrealizowane z należytą starannością i w umówionym terminie. 6/ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy na formularzu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzla-katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach