Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie zadania inwestycyjnego pn. ZSO nr 2 w Kwidzynie przy ul. Słonecznej 2 dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Starostwo Powiatowe w Kwidzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Kościuszki 29b
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6465000 , fax. 055 6465002
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
    ul. Kościuszki 29b 29b
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6465000, fax. 055 6465002
    REGON: 17081802000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkwidzynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie zadania inwestycyjnego pn. ZSO nr 2 w Kwidzynie przy ul. Słonecznej 2 dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kwidzynie przy ul. Słonecznej 2, obejmujące: - dobudowę szybu windowego, - dostawę , montaż i uruchomienie windy dla osób niepełnosprawnych o napędzie hydraulicznym z czterema przystankami, - przebudowie toalety dla potrzeb osób niepełnoprawnych. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: a) Dokumentacja projektowa która jest załącznikiem nr A do niniejszej specyfikacji b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, która stanowi załącznik nr B do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3.000,00zł. (słownie złotych: trzy tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.Opis warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu. Warunki podmiotowe ogólne udziału w postępowaniu: 3.1.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3.2. Warunki podmiotowe szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Pzp: 3.2.1. Potencjał kadrowy. 3.2.1.1. Wykonawca musi przedstawić wykaz osób lub podmiotów przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, czyli zespół zdolny do wykonania zamówienia poprzez załączenie listy osób i lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, tj. kierownictwo budowy i personel uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów czynności z uprawnieniami dla poszczególnych branż: kierownika budowy uprawnienia budowlane - branży konstrukcyjnej, kierownik robót uprawniony do branży instalacji elektrycznych, oraz kierownik robót branży sanitarnej wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić oraz aktualnymi ( na dzień składania ofert) z kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych. 3.2.1.2.Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. nr 5, poz. 42, z późn. zm.) wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r. nr 5, poz. 42, z późn. zm.). 3.2.1.3. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt.3.2.1. 3.2.2. Wymagane doświadczenie Wykonawcy. a)Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu dostaw i robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia odpowiadających swoim zakresem i wartością jak przedmiot zamówienia. b)W wykazie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na formularzu - doświadczenie zawodowe - załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji, Wykonawca winien wykazać niżej wymagane wartości i ilości zrealizowanych robót oraz daty i miejsca ich wykonania. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. c)Wymagana wartość wykonanych robót Łączna wartość robót wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia powinna wynosić co najmniej 400.000,00 zł Wartości ww robót wykonanych w okresie ostatnich 3 latach ( 2006,2007,2008) oraz wartość łączna tych robót powinny być wypisane na formularzu - doświadczenie zawodowe - załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji. d)Wymagana ilość zrealizowanych robót Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty o zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia. 3.2.2.1.Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a)Warunek określony w pkt 3.2.2.a spełnia każdy z Wykonawców. b)Warunki określone w pkt. 3.2.2.b i c spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, przy czym co najmniej w 60% winien spełniać je podmiot wiodący - lider konsorcjum. c)Warunki określone w pkt. 3.2.2.d spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Przez łączne spełnianie warunków uznaje się , że lider konsorcjum wykonał co najmniej 2 zadania, a pozostali członkowie konsorcjum po 1 zadaniu, obejmującym łącznie swoim zakresem rodzaje robót wyszczególnionych w pkt. 3.2.2.d. 3.2.3. Potencjał ekonomiczno- finansowy Wykonawcy Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 3.2.4. Podwykonawstwo Wykonawca zamierzający zatrudnić podwykonawców musi przedstawić powierzony zakres rzeczowy robót oraz ich wartość, które będą wykonane przez podwykonawców 3.3. Warunki przedmiotowe udziału w postępowaniu: 3.3.1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane urządzenia i proponowane rozwiązania techniczne są zgodne z wymaganiami Zamawiającego i obowiązującymi przepisami prawa. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków, określonych w pkt. 3 siwz. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 3 siwz na podstawie treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy ww dokumentów stosując formułę spełnia- nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. 4 siwz lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy 4.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt. 3.1.1. wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 4.1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji); 4.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczególnych, opisanych w pkt. 3.2 wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 4.2.1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.2.2. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (potencjał kadrowy) na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. Do informacji złożonej na ww formularzu Wykonawca winien dołączyć dokumenty zawierające dane na temat kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych do kierowania robotami. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). Informacja na formularzu wraz dołączonymi do niej dokumentami winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3.2.1 niniejszej specyfikacji. 4.2.3. Informację doświadczeniu Wykonawcy (doświadczenie zawodowe), na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3.2.2. niniejszej SIWZ. Do informacji winny być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 4.2.4. Informację na temat Podwykonawców (podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na druku zgodnych z treścią formularza - załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji. Przedłożenie wypełnionego ww formularza wymagane jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie elementów robót Podwykonawcom. 4.3. Dla potwierdzenia spełnienia warunków przedmiotowych, opisanych w pkt. 3.3. wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 4.3.1. Opis techniczny oferowanych rozwiązań technicznych i urządzeń. 4.3.2. Certyfikaty zgodności, atesty dopuszczające oferowane urządzenia do eksploatacji. 4.4. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami). 4.5. Dokumenty, o których mowa w punktach 4.1.1 - 4.3.2. mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Komisja zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, przedłożenia Komisji do wglądu, oryginałów wymienionych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkwidzynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną