Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji II ETAPU – budowy budynku magazynowego na działce nr 28/28 w miejscowości Chrząstowo gmina Nakło nad Notecią

Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych, Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Chrząstowie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Chrząstowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3853228, 3852052 , fax. 523 852 345
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych, Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Chrząstowie
    Chrząstowo 8
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3853228, 3852052, fax. 523 852 345
    REGON: 30163140800022
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzastowo.coboru.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Oddział agencji wykonawczej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji II ETAPU – budowy budynku magazynowego na działce nr 28/28 w miejscowości Chrząstowo gmina Nakło nad Notecią
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji II ETAPU – budowy budynku magazynowego na działce nr 28/28 w miejscowości Chrząstowo gmina Nakło nad Notecią. Stan istniejący: na terenie działki nr ew. 28/28, Chrząstowo 8 znajduję się nowo wybudowana hala magazynowa w stanie surowym otwartym, której szczegółowe parametry znajdują się w opisie projektu budowlanego. Warunki gruntowe są opisane w dokumentacji projektowej. Działka znajduje się na terenie ochrony konserwatorskiej. Zamówienie podzielone zostało na trzy części: 1) BUDYNEK MAGAZYNOWY – POSADZKA I ROBOTY DROGOWE: Roboty ujęte w niniejszym zamówieniu polegają na wykonaniu na istniejącym podłożu przemysłowej posadzki betonowej z betonu B-25 grubości ok. 14 cm zbrojonego włóknem stalowym 50x 1,0 w ilości minimum 20 kg/m3 lub włóknami polimerowymi. Posadzka utwardzana powierzchniowo, kolor szary. Posadzka wykonana na warstwie izolacji przeciwwilgociowej z folii PE grubości 0,3 mm. Posadzka wykonana musi być jako powierzchnia niepyląca, odporna na uderzenia, powierzchnia posadzki powinna być jednorodna kolorystycznie – jasnoszara. 2) BRAMY MAGAZYNOWE i DRZWI ZEWNĘTRZNE: Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem 5 kompletów segmentowych bram magazynowych, z napędem elektrycznym. Bramy magazynowe mają wymiary: szerokość 550 cm i wysokość 510 cm i nie posiadają przeszklenia. Kolor bram – paleta kolorów RAL. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru kolorystyki drzwi i bram. Przed realizacją zamówienia zamawiający ustali z wykonawcą kolor z palety barw przedstawionej przez wykonawcę. Otwieranie bram ma się odbywać od wewnątrz, poprzez sterownik na przyciski foliowe (funkcja otwórz /stop/ zamknij), z łańcuchem do awaryjnej obsługi ręcznej w przypadku zaniku prądu. Prowadzenie bram w strefie podsufitowej musi odbywać się pod kątem. W zakresie zamówienie jest również dostawa wraz z montażem 2 kompletnych, zewnętrznych jednoskrzydłowych drzwi stalowych przemysłowych z wkładką termiczną. Drzwi o wymiarach zewnętrznych 100 x 230 cm i o współczynniku przenikania ciepła Uk ≤ 1,5 W/(m2K). Drzwi mają być zaopatrzone w dwa zamki z wkładką patentową. Ościeża otworów bram i drzwi należy obrobić po montażu obróbkami blacharskimi z blachy powlekanej gr. 0,55 mm w kolorze obudowy ścian magazynu. Szczegółowy opis i zakres przedstawiony został w SST. 3) INSTALACJA ELEKTRYCZNA I ODGROMOWA: W zakresie zadania jest wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej i instalacji odgromowej. Przedmiotowy budynek magazynowy zasilany będzie z istniejącego budynku gospodarczego. Instalację wewnętrzną należy wykonać przewodami YDYp-750V w korytkach instalacyjnych o przekrojach przewodu YDY i YDYp 1,5 mm2 stosując osprzęt hermetyczny i instalując osprzęt na wysokości 1,4 m od posadzki. Wyłączniki należy montować na wysokości 1,2 m., gniazda wtyczkowe na wysokości 0,4 m. Na zewnątrz projektowanego budynku, przy wyjściu ewakuacyjnym należy zamontować wyłącznik p. poż. Pomiar energii dokonywany będzie licznikiem energii elektrycznej C 52 10/40 A zamontowanym w złączu pomiarowym. W sieci obowiązuje układ TNCS z zastosowaniem wyłączników różnicowo-prądowych. Na najniższej kondygnacji należy wykonać uziom wyrównawczy łączący pozostałe metalowe instalacje budynku i punkt PE tablicy rozdzielczej. 2. W związku z tym, że zamówienie zostało podzielone na trzy części, zamawiający oczekuje od wykonawców wzajemnej współpracy dotyczącej terminów realizacji poszczególnych robót, tak aby wykonanie danej części nie kolidowało z wykonaniem innych prac. 3. Szczegółowe opisy zakresu prac oraz dane techniczno-materiałowe zostały opisane w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiarach robót (kosztorysach ślepych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: - dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlany, - szczegółowa specyfikacja techniczna, - wzór umowy (załącznik do SIWZ), - przedmiar robót (kosztorys ślepy – dokument pomocniczy). 4. Wskazane w dokumentacji projektowej nazwy producenta lub znaku towarowego są jedynie rozwiązaniami przykładowymi wyznaczającymi standard wbudowanych materiałów, montowanych urządzeń i standard wykonania systemów instalacji i zawsze należy traktować je z dodaniem stwierdzenia „ lub równoważne" Materiały zastosowane do realizacji przedmiotowej inwestycji powinny posiadać atesty ITB. Ewentualne zmiany materiałów należy uzgodnić z projektantem i Inwestorem po uprzednim przedłożeniu dokumentów potwierdzających parametry i właściwości nie gorsze niż materiałów opisanych w projekcie. UWAGA! Załączona dokumentacja projektowa stanowiąca podstawę do określenia ceny oferty zawiera przedmiary robót oraz kosztorys ofertowy nakładczy, które stanowią funkcję pomocniczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł – dotyczy tylko części 1. Na część 2 i 3 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganym terminie będzie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 maja 2018 r. do godz. 9:45. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: BGK O/Poznań Nr rachunku 68 1130 1088 0001 3112 0820 0001, z dopiskiem „wadium w przetargu na budowę budynku magazynowego – II etap, część 1”. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania przez bank zamawiającego na rachunku bankowym Zamawiającego. Brak wadium na rachunku Zamawiającego w dniu 15 maja 2018 r. o godz. 9:45 skutkować będzie odrzuceniem oferty. 7. Potwierdzenie (kopie dokumentu przelewu) wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt 2 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach