Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu remontu dachu na części budynku gospodarczego (stodoła kryta papą) usytuowanego na nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwu położonej w obrębie Władysławów gm. Grabica, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 39/2 o pow. 3,25 ha.

Powiat Piotrkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 732 88 00 , fax. 44 732 88 03
  • Data zamieszczenia: 2020-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Piotrkowski
    ul. Dąbrowskiego 7
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 732 88 00, fax. 44 732 88 03
    REGON: 59064841600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu remontu dachu na części budynku gospodarczego (stodoła kryta papą) usytuowanego na nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwu położonej w obrębie Władysławów gm. Grabica, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 39/2 o pow. 3,25 ha.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu remontu dachu na części budynku gospodarczego (stodoła kryta papą)usytuowanego na nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwu położonej w obrębie Władysławów gm. Grabica, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 39/2 o pow. 3,25 ha. 3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres, według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 – Roboty budowlane 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych 45261000-4 – Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączonej dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i dokumentacji technicznej remontu dachu na budynku gospodarczym . 3.3 Dokumentacja projektowa została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl i stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 3.4 Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 3.5 Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać „produkty”, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu „nierównoważności” zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. 3.6 Gwarancja Wykonawca udzieli Zamawiającemu: - gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy liczony od dnia odbioru końcowego, maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy - rękojmi za wady na okres równy zaoferowanemu okresowi gwarancji liczony od dnia odbioru końcowego 3.7 Wytyczne Zamawiającego dotyczące realizacji zadania. 3.7.1 Oferent zobowiązany jest dokonać wyceny robót z uwzględnieniem wszystkich prac towarzyszących, niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania, a które wynikają z obowiązujących przepisów. Przedmiary robót załączone są pomocniczo, stanowić mogą jedynie bazę do dalszych wyliczeń Wykonawcy przy kalkulacji ceny ofertowej, natomiast Oferent szacuje cenę ofertową na podstawie własnej kalkulacji obmiarowej, przy czym wynagrodzenie jest ryczałtowe. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wyceny na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji projektowej, własnej oceny z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac budowlanych oraz robót dodatkowych do wykonania przedmiotowego zamówienia. 3.7.2 Oferent jest zobowiązany dostosować się do poleceń upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego związanych z szeroko pojętą organizacją pracy. 3.7.3 Oferent zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane w sposób jak najmniej zakłócający normalne funkcjonowanie najemcy budynku. 3.7.4 Należy bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP i p-poż obowiązujących przy tego typu robotach. Roboty należy tak prowadzić i odpowiednio je zabezpieczyć, aby były bezpieczne dla osób przebywających w budynku i jak najmniej uciążliwe dla użytkowników budynku. Wykonawca na czas prowadzonych robót zobowiązany jest zapewnić bezpieczne wejścia do budynku. Wejście główne powinno być oznakowane. Pozostały teren wygrodzony i zabezpieczony przed wejściem postronnych osób. 3.7.5 Przed przystąpieniem do robót na placu budowy w widocznym miejscu należy umieścić tablicę informacyjną. 3.7.6 Oferent będzie na bieżąco informował Inwestora o utrudnieniach i problemach związanych z prawidłową realizacją robót. Wspólnie podejmowane będą decyzje mające zoptymalizować sposób prowadzenia robót. 3.7.7 Oferent zobowiązany jest wyszacować w cenie oferty utrudnienia wynikające z wykonywanych prac. 3.7.8 Oferent odpowiedzialny jest za bieżące utrzymanie czystości i porządku w obszarze prowadzonych robót. Wszelkie odpady i śmieci wygenerowane podczas robót mają być przez Wykonawcę niezwłocznie usuwane z terenu objętego robotami (codziennie). 3.7.9 Oferent odpowiada za prawidłowe zabezpieczenie prowadzonych robót, wszelkie szkody wynikłe w trakcie prowadzonych robót z winy Wykonawcy, obciążą Wykonawcę. 3.7.10 Na 7 dni przed zakończeniem robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności, które mają być opisane i podpisane przez Wykonawcę. 3.7.11 Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej budynku przed złożeniem oferty. Szczegółowa wizja lokalna wymaga uzgodnienia terminu z Zamawiającym. 3.7.12 W związku z tym, że rozliczenie zamówienia będzie miało charakter ryczałtowy przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Oferent zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia oferenta od obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji technicznej w cenie umownej. 3.8 Klauzula zatrudnienia: 3.8.1 Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp. wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę/dalszego podwykonawcę, osób wykonujących czynności w zakresie prac fizycznych obejmujących roboty ogólnobudowlane – w sytuacji, gdy wykonawca/podwykonawca nie wykonuje wymienionych w tym punkcie czynności samodzielnie. 3.8.2 Zamawiający jest uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania osób, wykonujących czynności wymienione w pkt.3.8.1 3.8.3 Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Oświadczenia o zatrudnieniu osób wykonujących określone czynności na podstawie umowy o pracę. Na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć kopie umów o pracę ze zanonimizowanymi danymi osobowymi, zawarte z pracownikami oraz dokumenty wymienione poniżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego: • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3.8.4 Za nieprzedłożenie oświadczenia lub kopii umów o pracę w wyznaczonym terminie, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne na zasadach określonych w § 8 ust. 2 pkt 5 Umowy /Załącznik nr 7do SIWZ/. 3.8.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.8.6 Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzania w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów, zobowiązujących do zatrudniania na podstawie umów o pracę przez cały okres realizacji zamówienia wszystkich osób wykonujących czynności wymienione pkt.3.8.1. oraz umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli realizacji tego obowiązku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach