Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE REMONTU SANITARIATÓW I UMYWALNI W BUDYNKU NR 9 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W SULECHOWIE. SPRAWA NR 28/PN/2019.

44 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, Słubicka
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 261 672 404, , fax. 261 672 556
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Słubicka 10
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 261 672 404, , fax. 261 672 556
    REGON: 80519145000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 44wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE REMONTU SANITARIATÓW I UMYWALNI W BUDYNKU NR 9 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W SULECHOWIE. SPRAWA NR 28/PN/2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów i umywalni w budynku koszarowym nr 9 w Sulechowie wraz z wymianą zimnej, ciepłej wody i cyrkulacji. . Zakres robót: Przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca powinien przystąpić w pierwszej kolejności do wydzielenia terenu robót i ogrodzenia placu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, należy plac budowy ogrodzić i zamontować tablice informacyjne o wykonywanych robotach i mogących wystąpić zagrożeniach . Zakres robót obejmuje klatkę schodową „A” 1) Wykucie a muru stolarki drzwiowej w pomieszczeniach sanitarnych, umywalni 2) Roboty rozbiórkowe licowania ścian, posadzek 3) Zakup i osadzenie stolarki drzwiowej z ościeżnicą 4) Rozebranie ścianek z cegły kabin 5) Wykonanie posadzek z płytek 6) Licowanie ścian płytkami ceramicznymi 7) Wykucie i osadzenie podokienników z granitu lub z konglomeratu 8) Przegrody z tworzyw sztucznych z płyty wysokociśnieniowej laminat kompaktowy HPL o gr. min. 13 mm – kabiny WC, kabiny natryskowe, przegrody ścianek 9) Uzupełnienie tynków wewnętrznych i gładzi gipsowych 10) Malowanie ścian i sufitów farba emulsyjną 11) Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych. Zakres robót sanitarnych obejmuje ; 1) Inwentaryzacja i wykonanie projektu technicznego wykonawczego wymiany instalacji zimnej wody, ciepłej wody i cyrkulacji w całym budynku wraz z projektem węzłów sanitarnych i umywalni. 2) Wymiana istniejącej kanalizacji żeliwnej na instalację z PCV w kl. schodowej „A” 3) Demontaż i ponowny instalacji wod-kan w kl. schodowej „A” 4) Demontaż i ponowny montaż urządzeń sanitarnych i armatury wg przedmiaru wykonanie próby szczelności dla wymienionych instalacji kl. „A” 5) Montaż wyposażenia pomieszczeń sanitarnych i umywalni KL. „A” 6) Przekazanie materiałów metalowych z demontażu do magazynu SOI 7) Wywóz i utylizacja zdemontowanych materiałów 8) Uporządkowanie terenu robót. Zakres robót elektrycznych obejmuje : 1) Wykonanie projektu dokumentacji technicznej (wykonawczej) 2) Demontaż i ponowny montaż oświetlenia i gniazd w remontowanych pomieszczeniach sanitariatów i umywalni 3) Pomiary elektryczne 4) Przekazanie materiałów metalowych z demontażu do magazynu SOI 5) Wywóz i utylizacja zdemontowanych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 Pzp; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie określa spełnienia wymagań w zakresie spełniania ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Pisemne zobowiązanie podmiotów załącznik nr 3 do SIWZ (jeśli dotyczy) Wykonawca składa pisemne zobowiązanie wyłącznie w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten jest niezbędny do dokonania wstępnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i ustalenia, w jakim zakresie wykonawca wykazuje spełnianie warunków samodzielnie, a w jakim korzysta z potencjału podmiotu trzeciego oraz jaki zakres tego potencjału został wykonawcy udzielony. UWAGA: Zobowiązanie składane jest w oryginale. 3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna). UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem. a) Oświadczenia, że dysponuje kierownikiem robót budowlanych z odpowiednimi uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, posiadającym ważne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa załącznik nr 9 do SIWZ; b) wykazu wykonanych robót budowlanych - zgodnych z przedmiotem zamówienia obejmujący przynajmniej dwie roboty budowlane o wartości brutto co najmniej: 200 000,00zł wykonywanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, a w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; c) złoży oświadczenie że posiada potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: a) zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust 1 pkt 15 załącznik nr 7; e) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – załącznik nr 8; f) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu Załącznik nr 4, (w przypadku niedopełnienia obowiązku złożenia oświadczenia w terminie określonym w art. 24 ust 11 ustawy Pzp. );

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach