Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, pnączy i bylin na terenie Miasta i Gminy Nakło nad Notecią

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, pnączy i bylin na terenie Miasta i Gminy Nakło nad Notecią
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, pnączy i bylin na terenie Miasta i Gminy Nakło nad Notecią. Przedmiot zamówienia podzielony zostaje na cztery części: I. Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, pnączy i bylin w ramach zadania „Zadrzewienia 2020”. II. Wykonanie nasadzeń krzewów w Ślesinie na działce nr 36/1 III. Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów na ul. Hallera w Nakle nad Notecią IV. Wykonanie nasadzeń drzew na terenie Gminy Nakło nad Notecią V. Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów w ramach zadania „Zadrzewienia 2020” w Parku Sobieskiego. Część I Część I obejmuje 4 zakresy do wykonania. Wykonawca składa ofertę na wszystkie zakresy w ramach części 1, nie ma możliwości wyłączenia zakresu z części zamówienia. W ramach części 1 wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące zakresy prac: Zakres 1) - nasadzenia drzew, krzewów, pnączy i bylin w ramach zadania „Zadrzewienia 2020” w Parku 700-lecia. W ramach zakresu 1 części I zamówienia wykonawca zobowiązuje się do wykonania nasadzeń wyszczególnionego w załączniku nr 1 do SIWZ materiału roślinnego oraz do jego pielęgnacji w okresie gwarancji przez okres co najmniej 12 miesięcy, maksymalnie 36 miesięcy od daty odbioru usługi (w zależności od okresu gwarancji zaoferowanego w ofercie wykonawcy). Szczegółowy zakres czynności niezbędnych do wykonania w ramach usługi pielęgnacji nasadzeń określony został w załączniku nr 1 do SIWZ, w którym zamieszczone zostały również plany nasadzeń w Parku 700-lecia. Zakres 2) wykonanie zautomatyzowanego systemu nawadniania całego Parku 700-lecia w Nakle nad Notecią w ramach zadania „Zadrzewienia 2020”. W ramach zakresu wykonawca zobowiązuje się do wybudowania automatycznego systemu nawadniania zlokalizowanego na terenie Parku 700-lecia w Nakle nad Notecią, na działce nr 2128/1. Łączna powierzchnia działki wynosi około 1,5 ha. Zadaniem projektowanego systemu nawadniania będzie utrzymanie optymalnej wilgotności gleby w okresie wegetacji na projektowanym terenie. Wykonawca udzieli zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji na wybudowany system nawadniania. Po wybudowaniu systemu nawadniania oraz jego uruchomieniu wykonawca będzie miał obowiązek przygotowania systemu do sezonu zimowego. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia przedstawiciela zamawiającego z obsługi systemu. Wynagrodzenie za wykonany system nawadniania jest wynagrodzeniem kosztorysowym i uzależnione będzie od ilości faktycznie wykonanych prac – z książki obmiaru i cen jednostkowych robót, ujętych w kosztorysie ofertowym. Zmiana ustalonego wynagrodzenia nastąpi jedynie w przypadku, gdy ilość faktycznie wykonanych prac będzie odbiegała od ilości przedstawionej w przedmiarze robót – w takim przypadku wynagrodzenie zostanie proporcjonalnie zmniejszone lub zwiększone przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym. W celu kalkulacji ceny we wskazanym zakresie wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego wg załączonego wzoru – załącznik nr 2c do SIWZ. Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie wykonawczym automatycznego systemu nawadniania – załącznik nr 2a do SIWZ oraz w przedmiarze robót – załącznik nr 2b. Rozwiązania równoważne: 1) Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych i nie są obowiązujące. Należy je traktować, jako propozycje. Nie są one wiążące do ich stosowania; 2) Wykonawca może zastosować materiały, urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających, co najmniej parametrom materiałów, urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej. 3) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie, np. certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność (akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem PE i rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r.) lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez jednostkę, jako dowody potwierdzające zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w projekcie, albo deklaracje właściwości wystawione przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymogami, specyfikacją techniczną lub określoną normą oraz dokumentacją projektową. 4) dopuszcza się równoważne urządzenia, materiały pod warunkiem, że: - zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w dokumentacji projektowej, - zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych, co najmniej równych parametrom założonym w dokumentacji projektowej; 5) użycie materiałów, urządzeń i wyposażenia bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania materiałów i urządzeń, które nie będą spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi. Zakres 3) nasadzenia drzew w ramach zadania „Zadrzewienia 2020”. W ramach zakresu 3 części I zamówienia wykonawca zobowiązuje się do wykonania nasadzeń wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ materiału roślinnego oraz do jego pielęgnacji w okresie gwarancji przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty odbioru usługi (w zależności od okresu gwarancji zaoferowanego w ofercie wykonawcy). Szczegółowy zakres czynności niezbędnych do wykonania w ramach usługi pielęgnacji nasadzeń określony został w załączniku nr 3 do SIWZ, w którym zamieszczone zostały również plany nasadzeń. Zakres 4) Naprawa alejek parkowych w Parku 700 – Lecia poprzez wymianę obrzeży betonowych Zakres prac obejmuje: 1.Rozebranie obrzeży 6x25 cm na podsypce piaskowej. 2.Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi wraz z zagospodarowaniem. 3.Wykonanie rowków pod obrzeża o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat. III-IV i ławy betonowej pod obrzeża z oporem (20*10cm+10*10cm)=0,03m3/mb. 4.Ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. 5. Wyrównanie gruntu wokół nowych obrzeży. Wykonawca udzieli zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace. Wynagrodzenie za naprawę alejek jest wynagrodzeniem kosztorysowym i uzależnione będzie od ilości faktycznie wykonanych prac – z książki obmiaru i cen jednostkowych robót, ujętych w kosztorysie ofertowym. Zmiana ustalonego wynagrodzenia nastąpi jedynie w przypadku, gdy ilość faktycznie wykonanych prac będzie odbiegała od ilości przedstawionej w przedmiarze robót – w takim przypadku wynagrodzenie zostanie proporcjonalnie zmniejszone lub zwiększone przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym. W celu kalkulacji ceny we wskazanym zakresie wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego wg załączonego wzoru – załącznik nr 5b do SIWZ. Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarze prac – załącznik nr 5a do SIWZ. Część II Część II obejmuje Wykonanie nasadzeń krzewów w Ślesinie na działce nr 36/1 obręb Ślesin róg ulicy Dworcowej i Kościelnej. W ramach zakresu części II zamówienia wykonawca zobowiązuje się do wykonania nasadzeń wyszczególnionego w załączniku nr 6 do SIWZ materiału roślinnego oraz do jego pielęgnacji w okresie gwarancji przez okres co najmniej 12 miesięcy, maksymalnie 36 miesięcy od daty odbioru usługi (w zależności od okresu gwarancji zaoferowanego w ofercie wykonawcy). Szczegółowy zakres czynności niezbędnych do wykonania w ramach usługi pielęgnacji nasadzeń określony został w załączniku nr 6 do SIWZ, w którym zamieszczone zostały również plany nasadzeń. Część III Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów na ul. Hallera w Nakle nad Notecią. W ramach zakresu części III zamówienia wykonawca zobowiązuje się do wykonania nasadzeń wyszczególnionego w załączniku nr 7 do SIWZ materiału roślinnego oraz do jego pielęgnacji w okresie gwarancji przez okres co najmniej 12 miesięcy, maksymalnie 36 miesięcy od daty odbioru usługi (w zależności od okresu gwarancji zaoferowanego w ofercie wykonawcy). Szczegółowy zakres czynności niezbędnych do wykonania w ramach usługi pielęgnacji nasadzeń określony został w załączniku nr 7 do SIWZ, w którym zamieszczone zostały również plany nasadzeń. Część IV Wykonanie nasadzeń drzew na terenie Gminy Nakło nad Notecią W ramach zakresu części IV zamówienia wykonawca zobowiązuje się do wykonania nasadzeń wyszczególnionego w załączniku nr 8 do SIWZ materiału roślinnego oraz do jego pielęgnacji w okresie gwarancji przez okres co najmniej 12 miesięcy, maksymalnie 36 miesięcy od daty odbioru usługi (w zależności od okresu gwarancji zaoferowanego w ofercie wykonawcy). Szczegółowy zakres czynności niezbędnych do wykonania w ramach usługi pielęgnacji nasadzeń określony został w załączniku nr 8 do SIWZ, w którym zamieszczone zostały również plany nasadzeń. W ramach części IV wykonawca zobowiązuje się do nasadzeń łącznie 99 sztuk drzew na terenie miejscowości: Bielawy, Chrząstowo, Gorzeń, Karnowo, Lubaszcz, Olszewka, Paterek, Polichno, Potulice, Rozwarzyn, Ślesin, Trzeciewnica, Wieszki, Występ. Część V Nasadzenia drzew i krzewów w ramach zadania „Zadrzewienia 2020” w Parku Sobieskiego. W ramach części V zamówienia wykonawca zobowiązuje się do wykonania nasadzeń wyszczególnionego w załączniku nr 4 do SIWZ materiału roślinnego oraz do jego pielęgnacji w okresie gwarancji przez okres co najmniej 12 miesięcy, maksymalnie 36 miesięcy od daty odbioru usługi (w zależności od okresu gwarancji zaoferowanego w ofercie wykonawcy). Szczegółowy zakres czynności niezbędnych do wykonania w ramach usługi pielęgnacji nasadzeń określony został w załączniku nr 4 do SIWZ, w którym zamieszczone zostały również plany nasadzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem Zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się : 1) wypełniony załącznik nr 9 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik nr 9a – szczegółowy formularz cenowy, 3) wypełnione kosztorysy ofertowe (budowy systemu nawadniania i naprawy alejek w parku) w przypadku składania oferty na część I, 4) wypełniony załącznik Nr 10 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 5) wypełniony załącznik Nr 11 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 6) wypełniony załącznik nr 12 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców); 7) wypełniony/e załącznik/i Nr 15 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują); 8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. ETAP I – dokumenty składane wraz z ofertą 1. Do oferty w postępowaniu Wykonawca dołącza: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert do udziału w postępowaniu oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ ( załącznik nr 10 i Nr 11 do SIWZ). 1.2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w załącznik nr 12. 1.4.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, którzy nie są podmiotami, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega na zasadach określonych w art. 22 a Pzp składa także oświadczenie o którym mowa w załączniku nr 12. ETAP II – oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 13 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 13. ETAP III ( złożenie dokumentów na wezwanie Zamawiającego) 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy o Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że : 1) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5.1 ustawy Pzp;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach