Jednostka Wojskowa 4213 ogłasza przetarg
- Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 100/102
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 7656 202 , fax. 0-71 7652 228
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4213
ul. Obornicka 100/102 100/102
50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 7656 202, fax. 0-71 7652 228
REGON: 02062570100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na wykonanie napraw bieżących samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Nr sprawy: CZOŁG-SAM/46/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przetarg nieograniczony na wykonanie napraw bieżących samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych wg siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24, spełniają warunki określone w art.22 ust.1oraz złożą wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3); - oświadczenie, że wykonawca zapewni wykonanie usługi w zakładach położonych maksymalnie 20 km od granic administracyjnych miasta Wrocław (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. W przypadku Pełnomocnictwa wymaga się oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do siwz) - oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3 do siwz); - oświadczenie, że wykonawca zapewni wykonanie usługi w zakładach położonych maksymalnie 20 km od granic administracyjnych miasta Wrocław (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3 siwz) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: marża doliczona przez wyonawcę, do zakupionych przez siebie materiałów i częsci, które będa wykorzystane do napraw
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH (TECHNICZNO - KONSERWACYJNYCH) WÓZKÓW WIDŁOWYCH ORAZ DŹWIGNIKÓW PLATFORMOWYCH
Dodano: 2016-02-19 - NAPRAWA SPRZĘTU INŻYNIERYJNEGO I OPBMR
Dodano: 2015-12-31 - NAPRAWA SPRZĘTU INŻYNIERYJNEGO I OPBMR
Dodano: 2015-05-26 - NAPRAWA SPRZĘTU INŻYNIERYJNEGO I OPBMR, nr sprawy INŻ.-SAP./142/2015
Dodano: 2015-03-24 - PRZEGLĄD OKRESOWY (TECHNICZNO-KONSERWACYJNY) WÓZKÓW WIDŁOWYCH ORAZ DŹWIGNIKÓW PLATFORMOWYCH
Dodano: 2015-03-09 - Przegląd okresowy (techniczno-konserwacyjny) wózków widłowych oraz dźwigników platformowych
Dodano: 2014-02-25 - Przegląd okresowy wózków widłowych
Dodano: 2013-09-03 - Przegląd okresowy wózków widłowych
Dodano: 2013-07-31 - Bieżące remonty wiat przystankowych komunikacji miejskiej na terenie miasta Lubina
Dodano: 2012-04-13 - Wykonanie napraw bieżących samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Nr sprawy: CZOŁG-SAM/95/2009
Dodano: 2009-09-15