Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach ogłasza przetarg
- Adres: 26-800 Białobrzegi, ul. Kościelna 103
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6132338 , fax. 048 6132338
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach
ul. Kościelna 103 103
26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie
tel. 048 6132338, fax. 048 6132338
REGON: 67023082400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpbialobrzegi.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE MODERNIZACJI DROGI POWIATOWEJ NR 1122W SUCHA-KAMIEŃ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi powiatowej Nr 1122W Sucha-Kamień. 1. Wykonanie sączków poprzecznych z tłucznia w poboczu na głębokości 40 cm szer. 25 cm w gruncie kąt III w odległości co 4,0 m po obu stronach nawierzchni na długości - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331401
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożenie oferty sporządzonej wg wzoru (załącznik nr1). Oferta musi być złożona w języku polskim; pisemnie, pod rygorem nieważności. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą. 2. Do oferty musi być dołączone oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust.1.oraz art.24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r .Prawo zamówień publicznych. (załącznik nr 2). 3.Oferta i załączniki muszą być opieczętowane i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. Brak podpisu unieważnia dokument. 4.Oferent zamieści kompletną ofertę wraz z załącznikami w kopercie zaadresowanej na Zamawiającego oraz oznaczonej nazwą i adresem Oferenta .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Biorący udział w przetargu wraz z ofertą musi dostarczyć następujące dokumenty : a) oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust.1 oraz art.24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 07.223.1655) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) udokumentowane referencje od min. 3 Zleceniodawców na roboty o podobnym zakresie, wykonanych w ciągu ubiegłego roku. c) wykaz obsady kadry technicznej przeznaczonej do wykonania zlecenia oraz kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika robót i jego zastępcy, jak również kserokopia dokumentu, /polisy/ obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej osób przewidzianych do realizacji danego zamówienia. d) wykaz posiadanego sprzętu, dysponowanie sprzętem i pojazdami minimum do realizacji zadania: szczotka mechaniczna, przecinarka do asfaltu, walec stalowy, walec ogumiony, skrapiarka do bitumu, samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym, układarka masy bitumicznej ze sterowaniem automatycznym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdpbialobrzegi.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną