Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie kotłowni gazowej oraz remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie Delegatura w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 1.

Zakład Obsługi Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8534428 , fax. 017 8534428
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie
    ul. Grunwaldzka 15 15
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8534428, fax. 017 8534428
    REGON: 00051434800024
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie kotłowni gazowej oraz remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie Delegatura w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kotłowni gazowej oraz remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie Delegatura w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 1. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch częśc
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7.700,00 PLN ( na całość zamówienia ), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także ww. Wykonawcy występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum) - spełniający warunki określone w uPzp oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2.Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, (Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca udowodni, że osoba pełniąca funkcję kierownika robót posiada wymagane uprawnienia (zał. nr 8 do oferty), a także jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym opisanym w części I zamówienia (wykonanie kotłowni gazowej), przy czym wartość tej roboty budowlanej powinna wynosić nie mniej niż 200.000,00 zł brutto, oraz przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym opisanym w części II zamówienia (remont c.o.), przy czym wartość tej roboty budowlanej powinna wynosić nie mniej niż 100.000,00 zł brutto - zał. nr 9 do oferty wg wzoru. Do wykazu muszą zostać dołączone dokumenty potwierdzające, iż wskazane roboty zostały wykonane należycie.) 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową (lub obie formy łącznie) w kwocie nie mniejszej niż 300.000,00 PLN). - zał. nr 10 do oferty 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 9 części A SIWZ, wchodzących w skład ofert. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać wspólnie warunki określone w pkt 2) i 3), natomiast każdy z partnerów musi spełnić warunki i załączyć dokumenty takie jak pojedynczy Wykonawca w zakresie wynikającym z ppkt 1 i 4. 5. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (art. 24 uPzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów: 1)oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp (zał. nr 1 do oferty - wg wzoru); 2)oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu, postanowieniami przyszłej umowy (projekt umowy stanowi część C niniejszej SIWZ) i potwierdzenie przyjęcia ich bez zastrzeżeń (zał. nr 2 do oferty - wg wzoru). 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie następujących dokumentów: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 3 do oferty); 2)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 uPzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 4 do oferty). 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 5 do oferty). 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 6 i zał. nr 7 do oferty). 3.W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie kwalifikacje i wymagane uprawnienia: -wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi dotyczącymi ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z danymi dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 8 do oferty wg wzoru). Jeżeli w powyższym wykazie zostaną wskazane osoby, którymi będzie dysponował Wykonawca, do oferty należy dołączyć także zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. -dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą nadzorować zamówienie posiadają wymagane uprawnienia zawodowe i spełniają przepisy ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) (zał. oznaczone jako 8.1., 8.2., 8.3. itd.). -wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym opisanym w cz. I i cz. II niniejszego zamówienia - zgodnie z zapisami § 8 ust. 2 pkt. 2 SIWZ cz. A) - zał. nr 9 do oferty, wg wzoru). 4.W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następującego dokumentu: 1)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z zapisami § 8 ust. 2 pkt. 3 SIWZ cz. A - (zał. nr 10 do oferty). 2)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający. że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (zał. nr 11 do oferty). Uwagi do § 9 pkt 2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1), 3) i 4), składa dokument lub dokumenty, wystawiane w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) - 4), należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przygotowując dokumenty, o których mowa w pkt 3. i 4. należy zwrócić uwagę na zapisy w § 8 pkt 2 ppkt 2 i 3 SIWZ dotyczące sposobu oceny warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, warunek, o którym mowa w § 8 pkt 2 ppkt 2 musi spełniać przynajmniej jeden z podmiotów, natomiast warunek, o którym mowa w § 8 pkt 2 ppkt 3, może być spełniony łącznie. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja) przepisy uPzp oraz postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić wykonawcę - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa notarialnie potwierdzoną za zgodność z oryginałem (zał. nr 13 do oferty). W treści udzielonego pełnomocnictwa muszą się znaleźć następujące wskazania: -pełnomocnictwo dotyczy niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, -nazwa z określeniem adresu i siedziby wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia, -ustanowiony wykonawca - pełnomocnik oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym przez wykonawcę - pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców składających wspólną ofertę. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji należy dołączyć do oferty (zał. nr 13.1, 13.2, 13.3 itd.). Dokumenty, o których mowa w § 9, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (z wyjątkiem zał. nr 13, który należy złożyć w formie oryginału lub kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.rzeszow.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach