Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach ogłasza przetarg
- Adres: 69-100 Słubice, ul. Piłsudskiego 19
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-95 758 3608 , fax. 0-95 758 3609
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
ul. Piłsudskiego 19 19
69-100 Słubice, woj. lubuskie
tel. 0-95 758 3608, fax. 0-95 758 3609
REGON: 21102793200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupslubice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych do Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach, promujących usługi świadczone przez Urząd na rzecz bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: a) 4 Banery reklamowe jednostronne typu Roll up z kasetą; gwarancja minimum 24 miesiące, kasetka z mechanizmem samo nawijającym stabilna, konstrukcja podparta w dwóch punktach trwała grafika, Wysokiej jakości druk wykonany technologią cyfrową, w rozdzielczości 1440 dpi, Podłoże wydruku blockout, CMYK wymiary: 100x200 konstrukcja: aluminium, ilość kolorów 3. Treść informacyjna do umieszczenia na banerze: logo urzędu pracy, nazwa, dane adresowe, dane kontaktowe, adres strony internetowej, godziny otwarcia, dodatkowo następująca treść Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi: - pośrednictwo pracy, - poradnictwo zawodowe, - organizacja szkoleń, - metody aktywnego poszukiwania pracy ( klub pracy ), - udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy, - udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą, - organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych, i wiele innych. Zapraszamy !!! b) Kalendarze ścienne trójdzielne 500 szt. papier offset 80 g, druk dwukolorowy (szaro-czerwony), język polski, numeracja tygodni, polskie imieniny, wymiary: wys. 138 mm, szer. 290 mm, trzy odrębne kalendaria po 12 kartek, łączone na spirale, co zapobiega odpadaniu kalendarium Główka kalendarza: Karton ALASKA 350 g, pełen kolor (CMYK) z projektem indywidualnym klienta wymiary: wys. max 230 mm, szer. 320 mm, folia błyszcząca ,opcja płaska, na główce mają zostać umieszczone dwie fotografie ( udostępnione przez Zamawiającego ) oraz dane urzędu, adres i dane kontaktowe, godziny otwarcia Wykończenie kalendarza: wymiar całkowity: szer. 320 mm, dł. 830 mm, druk na podkładzie pełen kolor, trzy miejsca na reklamę pod kalendarium o wymiarach szer. 320 mm, wys. 60 mm, całość pokryta folią błyszczącą , opaska z przesuwnym okienkiem, trzy zdjęcia na kalendarzu. Na kalendarzu ma być także umieszczony tekst: Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi: - pośrednictwo pracy, - poradnictwo zawodowe, - organizacja szkoleń, - metody aktywnego poszukiwania pracy ( klub pracy ), - udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy, - udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą, - organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych, i wiele innych. Zapraszamy !!!. c) Długopisy- 500 sztuk- plastikowy z nadrukiem z niebieskim wkładem. Mechanizm automatyczny wciskany Połączenie tworzywa transparentnego z krytym. Powierzchnia matowa, gumowy uchwyt, kolor biało-zielony. Nadruk na długopisie: nazwa urzędu, adres, adres strony internetowej, dane kontaktowe d) Wizytówki 4+4 CMYK, papier sztywny, bez przebarwień, wymiar 85x55mm, papier 350g/m2; dwustronne; narożniki prostokątne, matowe, 2000 szt. Przednia strona: Nagłówek górny wizytówki ma zawierać logo urzędu, nazwę i dane adresowe oraz adres strony internetowej, godziny otwarcia. Środek: Imię i nazwisko, stanowisko. Dół wizytówki: telefon kontaktowy, adres mailowy. Odwrotna strona wizytówki następujący tekst: Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi: - pośrednictwo pracy, - poradnictwo zawodowe, - organizacja szkoleń, - metody aktywnego poszukiwania pracy ( klub pracy ), - udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy, - udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą, - organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych, i wiele innych. Zapraszamy !!! w tym 1000 szt. dla Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach Genowefy Borowiak, Tel. 095 758 36 08, 095 759 09 20, Tel. Kom: 0609795519 fax: 095 758 36 09 meil: dyrektor@pupslubice.pl oraz 1000 szt. dla zastępcy Dyrektora Roberta Martyn, Tel. 095 758 36 08, 095 759 09 21, Tel. kom: 0781 653 816 fax: 095 758 36 09, meil: zastepca@pupslubice.pl e)Smycz 500 sztuk-10 mm, złączka, karabińczyk, rodzaj wykończenia szyta, drukowana techniką sublimacji na taśmie poliestrowej. Kolor zielona, nadruk biały, obustronnie barwiona. Nadruk: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Piłsudskiego 19, 69-100 Słubice, WWW.pupslubice.pl, zisl@praca.gov.pl f) Podkładki pod mysz z nadrukiem- 500 sztuk ; podkładka zgrzewana, 2-warstwowa, format 18x22 cm, wierzch - folia OMP (przystosowana do myszek optycznych), grubość 0,4 mm, spód - antypoślizgowa pianka PCV, kolor szary, grubość 1,2 mm, nadruk full kolor (CMYK), na wewnętrznej stronie folii, zgrzew na grafice. Treść informacyjna do umieszczenia na podkładce: logo urzędu pracy, nazwa, dane adresowe, dane kontaktowe, adres strony internetowej, godziny otwarcia, dodatkowo następująca treść Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi: - pośrednictwo pracy, - poradnictwo zawodowe, - organizacja szkoleń, - metody aktywnego poszukiwania pracy ( klub pracy ), - udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy, - udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą, - organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych, i wiele innych. Zapraszamy !!! g) Maty na biurko-100 szt; Praktyczny pad biurowy z uchylnym wierzchem i dwunastoma kartami kalendarza 2010 wewnątrz. Format: 18x47 cm, wierzch: uchylna przeźroczysta folia PCV grubości 0,3 mm nadruk na folii: sitodruk (w standardzie - 2 kolory Pantone; środek: 12 kart z uniwersalnym kalendarium, spód: antypoślizgowa pianka PCV, kolor szary, grubość 1,5 mm. Pierwsza strona logo urzędu, dane adresowe i nazwa urzędu i dane kontaktowe. Na wewnętrznych stronach informacja o usługach urzędu o następującej treści:Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi: - pośrednictwo pracy, - poradnictwo zawodowe, - organizacja szkoleń, - metody aktywnego poszukiwania pracy ( klub pracy ), - udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy, - udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą, - organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych, i wiele innych. h) Papier firmowy- 4000 szt., A4, druk jednostronny 4+0 CMYK, papier offset 90gr, na papierze o podwyższonej białości na poziomie powyżej 160 wg normy CIE. W górnym nagłówku logo urzędu pracy, dane urzędu i adres oraz kontakt ( numery telefonów, faksu, meil,), po lewej stronie informacja o świadczonych usługach. Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi: - pośrednictwo pracy, - poradnictwo zawodowe, - organizacja szkoleń, - metody aktywnego poszukiwania pracy ( klub pracy ), - udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy, - udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą, - organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych, i wiele innych. i) Koperty z nadrukiem szt. 7000; DL ( 220x110 ), samoklejąca, CMYK 4/4, na kopercie nadruk loga urzędu, dane adresowe, na odwrocie informacja o świadczonych usługach. j) Notesy 500 szt., A5 (148x210mm), 50 kartkowe, papieru ofsetowego o gramaturze 80 gramów zadrukowanych jednostronnie w pełnym kolorze. Nagłówek logo firmy i dane firmy, na dole świadczone usługi. k) Torby papierowe z nadrukiem- 500 szt; papier biały gładki 100g, wymiar 40 x 40 x 14 cm, uchwyt papierowy skręcany, przód - logo i nazwa firmy, druga - świadczone usługi i dane adresowe. Nadruk dwustronny dwukolorowy l) Segregatory 200 szt- A4 50 mm, zielone, nadruk, mechanizm 2 ringowy typu D, tektura o grubości 2,5 mm, okleina zewnętrzna: druk offsetowy w pełnym kolorze, laminowana folią błyszczącą. Wyklejka: biała kreda, laminowana folią błyszczącą; 4/0 CMYK, docisk metalowy, okucia owalne, kółko grzbietowe, kieszonka grzbietowa, przód - logo urzędu, tył: nazwa urzędu, adres i dane kontaktowe, świadczone usługi. Ł) Teczki ofertowe 500 szt; Format po złożeniu: 220x302x5 mm. Format po rozłożeniu: 623x302 mm. Papier: Karton biały 245 g/m2 Druk: Pełnokolorowy CMYK 4/0. Uszlachetnianie: Lakierowanie offsetowe w standardzie. Sztancowanie z wykrojnika drukarni. Pokryte folia matową, miejsce na wizytówkę. Przód: logo urzędu, nazwa urzędu i dane adresowe, tył: rodzaj świadczonych usług. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania materiałów, układu treści i wizualizacji, grafiki, ich wydruku oraz dostawy do siedziby Zamawiajacego. Wykonawca zobowiązany jest przed drukiem uzyskać akcept Zamawiającego układu i treści na zamawianych materiałach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymienionych w SIWZ na podstawie kryterium spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto należy złożyć: - formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wypełniony druk :opis przedmiotu zamówienia- zgodnie z załącznikiem nr 2, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, - zaakceptowany projekt załączonej umowy- załącznik nr 4. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on na dokumencie nie dotyczy i taki dokument dołącza do oferty. Oprócz oświadczenia i dokumentów, składanych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a. w przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika: pełnomocnictwo obejmujące uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż wskazano wyżej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 23 i 141 ustawy). W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający żąda przedstawienia następujących oświadczeń i dokumentów: a. formularz ofertowy - podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, b. pełnomocnictwo osoby ustanowionej do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dokładnie określające zakres umocowania, zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy. c. oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI. pkt 1. SIWZ złożone wspólnie, d. dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI. pkt 1, 2 i 3 SIWZ złożony przez każdy podmiot oddzielnie, e. pozostałe dokumenty złożone co najmniej przez jeden z podmiotów wchodzących w skład podmiotów występujących wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupslubice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze 2014-2020 na potrzeby Wydziału Rybactwa Departamentu Rolnictwa, Zasobów Naturalnych, Rybactwa i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w 2016 roku
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego w podziale na części (3)
Dodano: 2016-06-15 - Zakup materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego - Biuro Sejmiku
Dodano: 2016-06-10 - Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Ochrony Zdrowia Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2016 roku
Dodano: 2016-04-18 - Wykonanie materiałów konferencyjnych, artykułów promocyjno - informacyjnych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Woj. Lubuskiego
Dodano: 2016-04-07 - Usługa promocyjna polegająca na składzie, opracowaniu graficznym, wydruku i dystrybucji tygodnika Łącznik Zielonogórski.
Dodano: 2015-11-30 - Wykonanie materiałów konferencyjnych, artykułów promocyjno-informacyjnych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich woj. Lubuskiego
Dodano: 2015-09-14 - Wykonywanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego w podziale na części (5)
Dodano: 2015-03-31 - Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Regionalnego Programu Operacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2014 roku
Dodano: 2014-12-11