Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie, dostawę ulotek, plakatów, bilbordów z montażem, broszur informacyjnych, informatorów oraz formularzy zgłoszeniowych dla odbiorców projektu pn. Równi w zdrowiu- profilaktyka i wczesne wykrywanie nowotworów oraz promocja zdrowia w powiecie kwidzyńskim.

Starostwo Powiatowe w Kwidzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Kościuszki 29b
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6465000 , fax. 055 6465002
  • Data zamieszczenia: 2015-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
    ul. Kościuszki 29b 29b
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6465000, fax. 055 6465002
    REGON: 17081802000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkwidzynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie, dostawę ulotek, plakatów, bilbordów z montażem, broszur informacyjnych, informatorów oraz formularzy zgłoszeniowych dla odbiorców projektu pn. Równi w zdrowiu- profilaktyka i wczesne wykrywanie nowotworów oraz promocja zdrowia w powiecie kwidzyńskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa ulotek, plakatów, bilbordów z montażem, broszur informacyjnych, informatorów oraz formularzy zgłoszeniowych dla odbiorców projektu pn. Równi w zdrowiu -profilaktyka i wczesne wykrywanie nowotworów oraz promocja zdrowia w powiecie kwidzyńskim. Zakres zamówienia obejmuje: a)wykonanie projektu graficznego i wydruk: - projekt graficzny leży po stronie Wykonawcy: Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu 3 projektów graficznych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zmówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia zlecenia przez Zamawiającego wykonania danego artykułu i uzyskania akceptacji Zamawiającego, a Zamawiający dokona akceptacji w terminie dwóch dni roboczych. Po akceptacji jeden projekt posłuży do wykonania zamówienia. Wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia znajdują się po stronie Wykonawcy, b)dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, c)przedmiot zamówienia musi być nowy, spełniający wymagania określone w poniższej tabeli. Realizacja zamówienia odbędzie się w różnym czasie wg harmonogramu przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania są określone w poniższej tabeli: 1.Ulotka 15 000 - Format: A4 składane do Dl w C - papier: kreda mat 300g - uszlachetnianie: folia mat + lakier wybiórczy UV - zadruk 4-4 - przygotowanie projektu na podstawie wytycznych (treść merytoryczna ulotki) przekazanych od Zamawiającego wraz z zakupem zdjęć (ok 20 szt.) z portali stockowych - przedstawienie do akceptacji min. 3 projektów - 2 rodzaje ulotek w nakładzie po 7500 szt. z każdego rodzaju 2.Ulotka 5 000 - Format: A5 - papier: kreda mat 300g - uszlachetnianie: folia mat + lakier wybiórczy UV - zadruk 4-4 - przygotowanie projektu na podstawie wytycznych (treść merytoryczna ulotki) przekazanych od Zamawiającego wraz z zakupem zdjęć (ok 20 szt.) z portali stockowych - przedstawienie do akceptacji min. 3 projektów 3.Plakat 1 000 - Plakat 3D, dwustronny na listewkach do powieszenia + łańcuszek min. 3 m dł. na jeden plakat - Format A1 /3 warstwy papieru - papier: karton 300g - zadruk 4-4 - uszlachetnianie: folia błysk - efekt wypukłości grafiki wypukłość wycinana wg wykrojnika w formacie A2, papier: kreda 250g, mocowanie do plakatu - przygotowanie projektu na podstawie wytycznych (treść merytoryczna plakatu) przekazanych od Zamawiającego - każda strona plakatu przedstawiająca inną grafikę - ilość wzorów 5 (każdy z indywidualnym wykrojnikiem) - nakład po 200 szt. każdego wzoru plakatu 4.Plakat 40 Plakaty listwowane - Format A1 - papier: kreda mat 200g - zadruk 4-0 - uszlachetnianie: folia mat + lakier wybiórczy UV - srebrna listwa po krótkim boku - przygotowanie projektu na podstawie wytycznych (treść merytoryczna plakatu) przekazanych od Zamawiającego 5. Plakat 200 - Plakat 3D, dwustronny na listewkach do powieszenia + łańcuszek min. 3 m dł. na jeden plakat - Format A1 3 warstwy papieru - papier: karton 300g - zadruk 4-4 - uszlachetnianie: folia błysk - efekt wypukłości grafiki wypukłość wycinana wg wykrojnika w formacie A2, papier: kreda 250g, mocowanie do plakatu - przygotowanie projektu na podstawie wytycznych (treść merytoryczna plakatu) przekazanych od Zamawiającego 6. Billboard 12 Billboard tablica naścienna o uśrednionych wymiarach ok. 5x2,5 m ( + - 5%): - wielkość uśredniona w zależności od ściany danego budynku - tablica 516x250cm ( + - 5%): wykonana z 10 paneli z blachy ocynkowanej 0,7 - rama ozdobna wykonana z blachy ocynkowanej 0,7 o szer. 6cm ( + - 5%): zaginana podwójnie - 2 ceowniki 50x50x3 ( + - 5%): wraz z zestawem uchwytów oraz śrub - konstrukcja reklamowa zaprojektowana na I strefę wiatrową I (qk = 300 Pa) zgodnie z normą PN-77/B-02010 - przygotowanie projektu: tak - wykonanie dokładnych pomiarów przed projektem: tak - wydruk grafiki zabezpieczony folia UV: tak - montaż na całym obszarze powiatu w miejscach wskazanych przez Zamawiający w godzinach - do południa, w dni robocze: tak - serwis w trakcie trwania Projektu do dnia 20.04.2016r., w ciągu 72 h od zgłoszenia: tak Na koszt realizacji zadania składają się: koszt wykonania projektu + rama + wydruk + montaż na obszarze gmin powiatu kwidzyńskiego + serwis do dnia 20.04.2016r. Każdy billboard może posiadać inny wymiar w zależności od miejsca, na którym będzie montowany. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania dokładnych pomiarów miejsca wskazanego do wywieszenia billboardu i przygotowanie projektów wg wymierzonych danych. Billboardy będą montowane oddzielnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Każdy billboard może posiadać inną grafikę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia poszczególnych billboardów w różnym czasie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie później niż do dnia 30.11.2015 r. 7. Broszura informacyjna - przygotowanie projektu na podstawie wytycznych przekazanych przez Zamawiającego + propozycja elementu przyciągającego do nie wyrzucenia broszury (np. mapki, nr. tel.) - Wykonawca zobowiązany będzie po przedstawienia propozycji broszury (3 projekty) 18 500,00 1) Katalog szyty A4 - ilość stron 4+20 - okładka: kreda mat 300g, środek 170g - uszlachetnienie: folia mat + lakier wybiórczy UV na okładce - zadruk 4-4 - przygotowanie projektu: tak ( w katalogu: mapki, numery alarmowe, notes teleadresowy, notes (nie mniej niż 6stron), ciekawostki, grafika dostosowana do tematu oraz grupy docelowej, zdjęcia najwyższej jakości z portali stockowych - 20 szt. 2) długopis metalowy grawer laserowy logo/hasło wg informacji przekazanych przez Zamawiającego różne kolory niebieski wkład 3) teczki ofertowe grzbiet 5mm ( + - 5%), papier kreda mat 350g uszlachetnianie folia soft touch + lakier wybiórczy UV 1-0, gumka z zakuwkami. Folder w teczce ofertowej z długopisem stanowią całość (muszą być skompletowane przed przekazaniem ich Zamawiającemu). 8.Informatory - Dzień bez fajki dedykowany uczniom szkół ponadgimnazjalnych przygotowanie projektu na podstawie wytycznych przekazanych przez Zamawiającego + propozycja elementu przyciągającego do nie wyrzucenia informatora (np. mapki, nr. Tel.) - Wykonawca zobowiązany będzie po przedstawienia propozycji Informatora (3 projekty) 2 000 1) Teczka ekologiczna A4 z rączką: - 20 stronicowy notes, kolorowe karteczki memo w 6 kolorach w tym: 1 duża kwadratowa kartka, 5 kartek mniejszych podłużnych, kieszeń na dokumenty + płyta CD ologowana z wgranymi materiałami promocyjnymi o projekcie przekazanymi przez Zamawiającego i długopis ekologiczny z logami i grafiką projektu. Zdobienie: 1 miejsce technika zdobienia: sitodruk - 145x170mm ( + - 5%): Właściwości teczki Szerokość produktu 290 mm ( + - 5%): Wysokość produktu 345 mm ( + - 5%): Głębokość produktu 7 mm ( + - 5%): Materiał podstawowy karton Materiały dodatkowe papier Materiał opakowania folia, Rodzaj opakowania woreczek foliowy 9.Formularze zgłoszeniowe do konkursu 1 kpl. = 1000 szt. 1 000 1) Formularze Format A3 zadruk 4-4 papier: offset 120g 2) wykonanie projektu: tak: z jednej strony formularz zgłoszeniowy do konkursu, druga strona grafika do konkursu (uczestnicy konkursu malują swoje prace od razu na zgłoszeniu). 3) Zestaw 12 kolorowych drewnianych kredek w kartonowym pudełku z logami i informacją o projekcie. Zdobienie: 1 miejsce technika zdobienia: tampodruk Zdobienie szerokość 80 mm ( + - 5%): Zdobienie wysokość 50 mm ( + - 5%): Szerokość produktu 90 mm ( + - 5%): Wysokość produktu 90 mm ( + - 5%): Głębokość produktu 8 mm ( + - 5%): Materiał podstawowy: drewno Materiał opakowania: karton Rodzaj opakowania: pudełko Kolor opakowania : beżowe Beżowe 10. Informatory - rok zdrowych płuc w Powiecie przygotowanie projektu na podstawie wytycznych przekazanych przez Zamawiającego + propozycja elementu przyciągającego do nie wyrzucenia informatora (np. mapki, nr. Tel.) - Wykonawca zobowiązany będzie po przedstawienia propozycji informatora (3 projekty) 3 000 1) Informator w formie kalendarza, - kalendarz biurkowy spiralowany, - format A5 - ilość kart 1+12 - zadruk dwustronny 4-4 - papier: kreda mat 250g (całość),Karton 350g (plecki) - spirala po krótkim boku - uszlachetnienie: folia mat + lakier UV 1/0 wybiórczo - przygotowanie projektu: tak całoroczne przypominanie o zdrowych płucach, kalendarz, informacje, ciekawostki, każdy miesiąc inaczej zachęcający do zdrowego trybu życia, zdjęciagrafiki, które będzie można wykorzystać jako pocztówki (z jednej strony uszlachetnienia i grafika zdjęcia najwyższej jakości z portali stockowych (ok 20 szt.), druga strona do wypełnienia) Wszystkie wyżej wymienione materiały reklamowo-promocyjne będą posiadały loga darczyńców oraz informacje o źródle finansowania działań podejmowanych w projekcie wraz z tytułem projektu. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych, 00 100). Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy w PBS w Kwidzynie 38-8300-0009-0013-5294-2000-0050 z adnotacją: Wykonanie, dostawa ulotek, plakatów, bilbordów z montażem, broszur informacyjnych, informatorów oraz formularzy zgłoszeniowych dla odbiorców projektu pn. Równi w zdrowiu- profilaktyka i wczesne wykrywanie nowotworów oraz promocja zdrowia w powiecie kwidzyńskim. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 06.07.2015 r. do godziny 12.00. Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy złożyć w formie oryginału i kopii ( przy czym kopia dokumentu winna być trwale spięta z ofertą, a oryginał luzem, gdyż będzie podlegał zwrotowi) w jednej kopercie. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: 1) zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy lub wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, 3) termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować co najmniej termin związania z ofertą, 4) wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest zamawiający z podaniem jego siedziby, 5) oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest wykonawca z podaniem jego siedziby, 6) dokładne przytoczenie nazwy przedmiotu niniejszego postępowania nadanej przez Zamawiającego, 7) klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) składane jako wadium powinny zawierać elementy określone w pkt jw. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. Wykonawca ponownie wniesie wadium na zasadach wyrażonych w art. 46 ustawy pzp. Zwrot wadium przetargowego Zamawiający zwróci wadium w myśl art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r ( Dz.U. z 2013r, poz. 907 z późniejszymi zmianami). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a -(Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1- art. 46 ustawy pzp- (Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a- art. 46 ustawy pzp), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Sytuacje skutkujące utratę wadium przez wykonawcę Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; (jeżeli wniesienia żądano); 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkwidzynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach