Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE WYMIANY STOLARKI OKIENNEJ W ZASOBACH ZGM WIDZEW WODNY RYNEK W 2009 R.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Widzew Wodny Rynek ogłasza przetarg

  • Adres: 90-037 Łódź, ul. Wysoka 44
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 674-32-42 , fax. 042 674-33-37
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Widzew Wodny Rynek
    ul. Wysoka 44 44
    90-037 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 674-32-42, fax. 042 674-33-37
    REGON: 47053434100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmwwr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE WYMIANY STOLARKI OKIENNEJ W ZASOBACH ZGM WIDZEW WODNY RYNEK W 2009 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie wymiany stolarki okiennej: zespolonej , skrzynkowej, typu polskiego na projektowaną w technologii PCV o zbliżonym odpowiednio ( architektonicznie) kształcie, podziale i sposobie otwierania, w ilości 90 szt. tj. około 225 m2 w lokalach mieszkalnych zasobów administrowanych przez ZGM Widzew Wodny Rynek w 2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł Wadium należy wnosić przed terminem składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Genin Bank S. A. nr 56-1560-0013-2026-0000-2206-0001 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Łódź, ul. Wysoka 44 pok. nr 8 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami również w sytuacji, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2, bądź pełnomocnictw.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia. 2. Załączą dokumenty wymienione w p-kcie 6. 3. Wykażą, że posiadają doświadczenie w realizacji co najmniej trzech zamówień o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł każde polegających na wymianie okien i drzwi balkonowych w technologii PCV 4. Przedstawią: - deklarację zgodności z aprobatą techniczną ITB - dopuszczenie do obrotu na rynku Polskim - ważny atest higieniczny PZH - Świadectwo stabilizacji wapienno-cynkowej dla profilu W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty musza być złożone przez każdy podmiot. Kryteria oceny ofert 1. Sposób oceny warunków udziału - wg kryterium: 0 - 1 a) W pierwszej kolejności oferty będą podlegały ocenie spełnienia warunków formalnych -spełniających warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. b) W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert; c) Zamawiający może wykluczyć z postępowania wykonawcę, jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje nie odpowiadają prawdzie. Zamawiający oceni i porówna oferty (zgodnie z kryteriami oceny ofert), które zostały uznane za zgodne z przepisami prawnymi oraz SIWZ i nie zostały odrzucone przez Zamawiającego. Sposób oceny oferty - wg kryterium wag: a) cena wynikająca z formularza cenowego - 80% b) doświadczenie - 20% Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi - 100 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły Lp = Lp cena + Lp doświadczenie gdzie: a) Wykonawca, który zastosował najniższe ceny w formularzu cenowym uzyska w tym kryterium 80 pkt, inni wykonawcy odpowiednio mniej wg wzoru: cena oferowana minimalna wg cennika Liczba punktów Cena = ------------------------------------------ x 80 cena oferty badanej wg cennika a) Każdy wykonawca musi wykazać, że w okresie 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia zrealizował minimum trzy zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każde polegające na wymianie okien i drzwi balkonowych w technologii PCV. Wykonawca, który wykaże największą ilość takich zamówień uzyska w tym kryterium 20 pkt inni wykonawcy odpowiednio mniej wg wzoru: doświadczenie badanej oferty Liczba punktów Doświadczenie = ---------------------------------- x 20 doświadczenie max Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria), zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta przy spełnieniu wszystkich warunków będzie miała najwyższy bilans punktowy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U z 2006 r. Nr 87 poz. 605; zmiany: Dz. U. z 2008 r. Nr. 188 poz. 1155) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymaga się: ­ w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wyszczególnione w pkt. 1. i 3. muszą być złożone przez każdy podmiot; ­ pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie i ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, a. aktualnego odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; b. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków; c. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum trzech zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej o wartości każdego nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto, popartych referencjami (dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie); z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - za ten okres z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6), b. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, c. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 7), oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa i.wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; d. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (załącznik nr 8), oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narządzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; e. dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy wymagają takich uprawnień. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) bilans lub rachunek zysków i strat za ostatni rok, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem, b) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji prac; (w przypadku załączenia dokumentu zawartego na okres krótszy, do oferty należy dołączyć zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia). 4. Ponadto: 1. kserokopię wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby kierującej robotami, 2. cennik ofertowy 3. parafowany projekt umowy (załącznik nr 9), 4. parafowany zakres czynności objęty przedmiotem zamówienia (załącznik nr 3). Brak któregokolwiek z dokumentów powoduje wykluczenie oferenta z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmwwr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach