Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na weryfikację i aktualizację użytków gruntowych niezgodnych z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001 r. Nr 38, poz. 454)

Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7378400 , fax. 62 7378433
  • Data zamieszczenia: 2010-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim
    al. Powstańców Wielkopolskich 16 16
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7378400, fax. 62 7378433
    REGON: 25086404300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na weryfikację i aktualizację użytków gruntowych niezgodnych z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001 r. Nr 38, poz. 454)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest weryfikacja i aktualizacja użytków gruntowych niezgodnych z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków dla działek wymienionych w załącznikach nr 1 - 11 do umowy na podstawie mapy zasadniczej, mapy ewidencyjnej oraz innych dokumentów zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Jeżeli w wyniku analizy dokumentów zasobu nie jest możliwe wykonanie aktualizacji działki w zakresie sposobu użytkowania należy dokonać oględzin i sporządzić na powyższą okoliczność protokół oraz dokumentację fotograficzną obrazującą sposób użytkowania działki oraz wykaz zmian danych ewidencyjnych i mapę uzupełniającą Wykonanie niniejszej usługi nie obejmuje wykonania pomiarów uzupełniających w zakresie sposobu użytkowania działki. Dokonanie aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie sposobu użytkowania należy łącznie udokumentować: -wykazem zmian danych ewidencyjnych, w którym należy wskazać dokument(y) będący(e) podstawą zmiany; -mapą uzupełniającą; -protokołem oględzin działki oraz dokumentacją fotograficzną, jeżeli aktualizacja w zakresie sposobu użytkowania nie jest możliwa wyłącznie na podstawie dokumentów zasobu; lub -w przypadku braku możliwości dokonania aktualizacji na podstawie dokumentów zasobu i oględzin w terenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zestawienie działek (wymienionych w załącznikach nr 1 - 11 do umowy) wraz z pisemnym uzasadnieniem oraz protokołami oględzin i dokumentacją fotograficzną, dla których aktualizacja w zakresie sposobu użytkowania nie jest możliwa bez dokonania pomiaru uzupełniającego. Wykonawca, który podczas wykonywania aktualizacji działek wskazanych przez Zamawiającego stwierdzi rozbieżności pomiędzy danymi zawartymi w ewidencji gruntów i budynków i faktycznym sposobem użytkowania działek innych niż wykazane w załącznikach nr 1 - 11 zobowiązany jest zawiadomić pisemnie o powyższym fakcie Zamawiającego. Uprawnionymi do wykonania pracy są geodeci posiadający uprawnienia zawodowe w zakresie określonym w art. 43 pkt. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach