Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na ustalenie i regulację stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych na terenie powiatu kwidzyńskiego wraz z przygotowaniem wniosku do Sądu Rejonowego w Kwidzynie Wydziału V Ksiąg Wieczystych o założenie księgi wieczystej i wpis prawa własności Skarbu Państwa do nieruchomości.

Starostwo Powiatowe w Kwidzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Kościuszki 29b
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6465000 , fax. 055 6465002
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
    ul. Kościuszki 29b 29b
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6465000, fax. 055 6465002
    REGON: 17081802000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkwidzynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na ustalenie i regulację stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych na terenie powiatu kwidzyńskiego wraz z przygotowaniem wniosku do Sądu Rejonowego w Kwidzynie Wydziału V Ksiąg Wieczystych o założenie księgi wieczystej i wpis prawa własności Skarbu Państwa do nieruchomości.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ustalenie i regulacja stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych na terenie powiatu kwidzyńskiego wraz z przygotowaniem wniosku do Sądu Rejonowego w Kwidzynie Wydziału V Ksiąg Wieczystych o założenie księgi wieczystej i wpis prawa własności Skarbu Państwa do nieruchomości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr A do SIWZ- Warunki Techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703321008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków. 1)o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, spełniający warunki określone w ustawie oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2)wykonawcy, o których mowa pkt. 1, mogą się ubiegać o udzielnie zamówienia, jeżeli: a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w tym uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie przedmiotowego zamówienia zgodne z art. 43 pkt 2 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (tj. Dz. U. z 2005, Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.), b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w pkt. 2.1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 3, na zasadzie spełnienia lub nie spełnia wymaganego warunku. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. 3 SIWZ lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007r . Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego stosownie do postanowień art. 22 ust. 1 Pzp winien złożyć oświadczenie, że a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te należy złożyć na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego. 3.2.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą , stosownie do postanowień art. 26 ust. 3 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz.U. Nr 87 poz. 605 ze mianami wprowadzonymi w dniu 16 października 2008r Dz.U. Nr 188, poz.1155 w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, zwanego dalej rozporządzeniem wykonawcy winni złożyć (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujące dokumenty: 1)Aktualny opis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnienia do wykonywania przedmiotowych usług geodezyjnych- (poświadczone kserokopie uprawnień zawodowych). 3.3. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy (doświadczenie zawodowe) na druku zgodnym z treścią formularza- zał. nr 2 do formularz ofertowego, potwierdzającą spełnienie warunku posiadania doświadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia (o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie wykonali minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wielkością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia) wraz z referencjami potwierdzającymi, że usługa została wykonania należycie. 3.4.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.5. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 3.6. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3.2 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Komisja zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, przedłożenia Komisji do wglądu, oryginałów wymienionych dokumentów. 3.7. Akceptacja treści projektu umowy. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku wygrania przetargu na warunkach określonych w SIWZ- wg projektu umowy- załącznik nr B do niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkwidzynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną