Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe (wspólny słownik zamówień publicznych CPV kategoria 80420). Szkolenia stanowią integralną część II etapu projektu pt. Dobry start - lepsze jutro współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Stanisława Staszica 47A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7689700 , fax. 062 7689790
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
    ul. Stanisława Staszica 47A 47A
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7689700, fax. 062 7689790
    REGON: 25005709300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe (wspólny słownik zamówień publicznych CPV kategoria 80420). Szkolenia stanowią integralną część II etapu projektu pt. Dobry start - lepsze jutro współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych według podziału na następujące części zamówienia: 1.1. Kurs kwalifikacji wstępnej dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu osób dla grupy 10 osób bezrobotnych, 1.2. Profesjonalny sprzedawca dla 20 osób bezrobotnych, 1.3 Kurs technologa robót wykończeniowych dla 10 osób bezrobotnych, 1.4. Kurs sprzedawcy magazyniera z obsługą wózków jezdniowych dla 10 osób bezrobotnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania szkoleń objętych zamówieniem, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami adekwatnymi do kierunku szkolenia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5 złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 1.6 wskażą część zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom lub oświadczą, że całość zamówienia wykonają samodzielnie, 1.7 przeprowadzą szkolenie na terenie miasta Kalisza, a w przypadku organizacji szkolenia poza Kaliszem pokryją koszty dowozu uczestników szkolenia z siedziby tut. Urzędu na miejsce szkolenia i z powrotem, środkiem transportu przeznaczonym wyłącznie na potrzeby uczestników szkolenia lub zapewnią im pełne wyżywienie i zakwaterowanie w okresie trwania szkolenia. Koszty dowozu, zakwaterowania i wyżywienia należy wyodrębnić w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, 1.8 pokryją koszty przeprowadzenia egzaminów, 1.9 przeprowadzą szkolenie, zgodnie z harmonogramem, w którym dzienna liczba godzin zajęć nie przekroczy 8 godzin zegarowych, przy czym zajęcia z zakresu aktywnego poszukiwania pracy oraz obsługi komputera nie przekroczą 4 godzin zegarowych dziennie, zgodnie z § 4, pkt. 3 umowy dotyczącej organizacji szkolenia, stanowiącej zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji,(godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny z wyłączeniem szkolenia wymienionego w części II Przedmiot zamówienia, podpunkcie 1.1 SIWZ), 1.10 zajęcia nie będą odbywać się w soboty i niedziele oraz święta, zgodnie z § 4, pkt. 4 umowy dotyczącej organizacji szkolenia stanowiącej zał. nr 2 do SIWZ, 1.11 zapewnią każdego dnia szkolenia osobom skierowanym na szkolenie, catering w postaci: kawy, herbaty, wody mineralnej, ciastek oraz paluszków - zgodnie z § 4 pkt. 6 umowy dotyczącej organizacji szkolenia stanowiącej zał. nr 2 do SIWZ, 1.12. zapewnią osobom skierowanym na szkolenie odzież ochronną do zajęć praktycznych w przypadku kursu wymienionego w części II Przedmiot zamówienia, podpunkcie 1.3 SIWZ, zgodnie z § 4 pkt 16 umowy dotyczącej organizacji szkolenia, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, 1.13. zapewnią na własność osobom skierowanym na szkolenie materiały dydaktyczne opatrzone formułą: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z § 4 pkt 17 umowy dotyczącej organizacji szkolenia stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, 1.14. zapewnią uczestnikom szkolenia wyposażenie w postaci zeszytu/notatnika oraz długopisu, zgodnie z § 4 pkt 18 umowy dotyczącej organizacji szkolenia stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w pkt. 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz określony został w części IV i V SIWZ. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców o których mowa w art. 24 ust. 1, pkt. 1-10 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Wykonawców, którzy: 1. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy PZP (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Zamawiający zawiadomi niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawców, którzy złożyli oferty o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunków określonych w punkcie III SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1 zaświadczenia o wpisie podmiotu do ewidencji działalności gospodarczej albo aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, albo innego właściwego dokumentu określającego rodzaj, zakres działalności i organy lub osoby upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy - zawierający wpis o prowadzeniu edukacji pozaszkolnej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 1.2 oświadczenia dotyczącego zaktualizowania na rok 2009 wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 roku (Dz. U. Nr 236, poz. 2365), w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, a w przypadku firm, które ubiegały się o wpis w roku 2009 - wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, 1.3 zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4 oświadczenia, wynikającego z postanowień art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ, 1.5 wykazu kadry prowadzącej każdy moduł szkolenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 1.6 oświadczenia dotyczącego udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia, stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ, 1.7 oświadczenia dot. ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb szkolenia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Dokumenty wymienione w podpunktach 1.1 - 1.3 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę(y) uprawnioną(e) do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, pozostałe muszą być złożone w formie oryginału. 2. Ponadto Wykonawca zobowiazany jest złożyć wraz z ofertą: 2.1 wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, 2.2 wzór umowy parafowany na każdej stronie, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 2.3 w przypadku Wykonawców działających wspólnie (np. spółki cywilne) lub wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcja), do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika powinno: - jednoznacznie określać numer sprawy określonej w SIWZ, - precyzować zakres pełnomocnictwa, - zawierać nazwę części zamówienia (rodzaj szkolenia), - zostać podpisane przez wszystkich Wykonawców lub osoby upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy, 2.4 program szkolenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 2.5 wzór zaświadczenia o ukończonym szkoleniu, wydanego na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach poza szkolnych /Dz. U. nr 31, poz. 216/ oraz innych dokumentów świadczących o nabytych umiejętnościach czy uprawnieniach. 2.6 wzór zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu szkolenia, który zawierać musi logo PO KL i/lub logo EFS z podpisem oraz formułę: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2.7 certyfikat jakości i akredytację Kuratora bądź oświadczenie o braku tych dokumentów, 2.8 oświadczenie dot. zaangażowania w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób oraz dot. nadzoru wewnętrznego, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ, 2.9 oświadczenie dotyczące promocji projektów współfinansowanych z EFS, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. Wykorzystanie logo PO KL oraz EFS musi odbywać się zgodnie z parametrami zawartymi w Wytycznych, które stanowią załącznik nr 12 do SIWZ. Dokumenty wymienione w punkcie 2 podpunktach 2.1 - 2.4 oraz 2.8 - 2.9 muszą być złożone w formie oryginału, natomiast dokumenty wymienione w punkcie 2 podpunktach 2.5 - 2.7 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę(y) uprawnioną(e) do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zakres i jakość oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych oraz
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.kalisz.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach