Przetargi.pl
„Przetarg nieograniczony na usługi sprzątania i stałego utrzymania czystości pomieszczeń w 3 obiektach przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach”.

Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" ogłasza przetarg

  • Adres: 40-057 Katowice, ul. PCK
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 251 64 35 , fax. 32 250 37 69
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
    ul. PCK 1
    40-057 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 251 64 35, fax. 32 250 37 69
    REGON: 27015016700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przetarg nieograniczony na usługi sprzątania i stałego utrzymania czystości pomieszczeń w 3 obiektach przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi codziennego sprzątania i stałego utrzymania czystości pomieszczeń o łącznej powierzchni 4 694,14m² w obiektach 3 n/w Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach. Miejsce wykonywania usług: Przychodnia Nr 1 Mickiewicza 9. Przychodnia Nr 3 PCK 1. Przychodnia Nr 13 Ordona 3. 2. Szczegółowy zakres usług objętych przedmiotem zamówienia , częstotliwość prac wewnątrz budynków, określenie przedziałów czasowych, w których musi być wykonana usługa, środki czystości i sprzęt oraz szczegółowy opis prac do wykonywania w zastępstwie Zamawiający określa w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi zał. nr 1 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć n/w dokumenty: 1) Zaakceptowany Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią zał. nr 1 do siwz. 2) Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do siwz. 3) Opis technologii wykonania oferowanych usług w/w wzoru formularz zał. nr 3 do siwz. 4) Oświadczenie dot. obowiązku podatkowego – formularz zał. nr 7 do siwz 5) Zaakceptowany formularz - wykaz sprzętu, który Wykonawca przekaże do przychodni – formularz zał. nr 10 do siwz. 6) Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie że Wykonawca będzie posiadał wymagane ubezpieczenie oc w okresie obowiązywania umowy- formularz zał. nr 11 do siwz. 7) Klauzula informacyjna RODO- wg formularza zał. nr 13 do siwz. 8) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 9) Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a Ustawy, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach