Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" ogłasza przetarg
- Adres: 40-057 Katowice, ul. PCK
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 251 64 35 , fax. 32 250 37 69
- Data zamieszczenia: 2020-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
ul. PCK 1
40-057 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 251 64 35, fax. 32 250 37 69
REGON: 27015016700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przetarg nieograniczony na usługi sprzątania i stałego utrzymania czystości pomieszczeń w 3 obiektach przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są usługi codziennego sprzątania i stałego utrzymania czystości pomieszczeń o łącznej powierzchni 4 694,14m² w obiektach 3 n/w Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach. Miejsce wykonywania usług: Przychodnia Nr 1 Mickiewicza 9. Przychodnia Nr 3 PCK 1. Przychodnia Nr 13 Ordona 3. 2. Szczegółowy zakres usług objętych przedmiotem zamówienia , częstotliwość prac wewnątrz budynków, określenie przedziałów czasowych, w których musi być wykonana usługa, środki czystości i sprzęt oraz szczegółowy opis prac do wykonywania w zastępstwie Zamawiający określa w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi zał. nr 1 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć n/w dokumenty: 1) Zaakceptowany Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią zał. nr 1 do siwz. 2) Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do siwz. 3) Opis technologii wykonania oferowanych usług w/w wzoru formularz zał. nr 3 do siwz. 4) Oświadczenie dot. obowiązku podatkowego – formularz zał. nr 7 do siwz 5) Zaakceptowany formularz - wykaz sprzętu, który Wykonawca przekaże do przychodni – formularz zał. nr 10 do siwz. 6) Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie że Wykonawca będzie posiadał wymagane ubezpieczenie oc w okresie obowiązywania umowy- formularz zał. nr 11 do siwz. 7) Klauzula informacyjna RODO- wg formularza zał. nr 13 do siwz. 8) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 9) Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a Ustawy, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie prac w zakresie stałego utrzymania czystości nieruchomości Gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
Dodano: 2024-04-04 - Sukcesywne wykonanie usług w zakresie opróżniania wolnostanów lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
Dodano: 2024-03-22 - Świadczenie usługi sprzątania w wybranych pomieszczeń Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-21 - Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w wybranych pomieszczeniach Uzdrowiska Goczałkowice – Zdrój Sp. z o.o. w Goczałkowicach – Zdroju
Dodano: 2024-03-21 - „USŁUGI SPRZĄTANIA CZĘŚCI ZEWNĘTRZNEJ I WEWNĘTRZNEJ OBIEKTÓW PROKURATURY OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU I JEDNOSTEK JEJ PODLEGŁYCH”
Dodano: 2024-03-14 - Kompleksowa usługa sprzątania obiektu: Centrum Aktywności Rodzinnej ŻeromPark przy ul. Żeromskiego 4d w Sosnowcu
Dodano: 2024-03-08 - Utrzymanie czystości w obiekcie hali sportowej Arena w Będzinie
Dodano: 2024-02-29 - Świadczenie usług sprzątania obiektów Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Dodano: 2024-02-29 - Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach Zakładu Przyrodoleczniczego, holu szpitala oraz w pomieszczeniach stołówki wraz z szatnią i sanitariatami.
Dodano: 2024-02-11 - Świadczenie usług sprzątania wszystkich pomieszczeń w budynku Oddziału GDDKiA w Katowicach oraz terenu zewnętrznego przy ul. Myśliwskiej 5
Dodano: 2024-02-08