Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługi biegłych - rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania, do celów ustalenia odszkodowania za nieruchomości położone na terenie województwa podkarpackiego, które stały się własnością Województwa Podkarpackiego w związku z faktem, iż zostały objęte decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (znak sprawy:OA-XVI.272.49.2012)

Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 867 12 08 , fax. 017 867 17 50
  • Data zamieszczenia: 2012-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
    ul. Grunwaldzka 15 15
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 867 12 08, fax. 017 867 17 50
    REGON: 00051434800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługi biegłych - rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania, do celów ustalenia odszkodowania za nieruchomości położone na terenie województwa podkarpackiego, które stały się własnością Województwa Podkarpackiego w związku z faktem, iż zostały objęte decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (znak sprawy:OA-XVI.272.49.2012)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych oraz występowanie w charakterze biegłego w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, mających na celu określenie wysokości odszkodowania w myśl art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, wg stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej przez organ I instancji oraz według jej wartości z dnia, w którym następuje ustalenie wysokości odszkodowania. Zamówienie obejmuje wycenę nieruchomości objętych decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 855 Olbięcin - Zaklików - Stalowa Wola wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi, urządzeniami oraz instalacjami stanowiącymi całość techniczno-użytkową, przebudową dróg innych kategorii, sieci uzbrojenia terenu, budową i rozbiórką objazdów tymczasowych w km 10+964 - 38+772,41 (od granicy województwa do ulicy Podskarpowej - DK 77 w Stalowej Woli) z wyłączeniem odcinków w km 14+800 - 15+500,00; 18+595,38 - 19+119,53; 19+123,63 - 19+190,15; 19+228,58 - 25+447,61; 28+611,88 - 29+207,72; 29+242,48 - 29+995,38; 36+993,70 - 37+303,70. 2.W ramach przedmiotowego zamówienia mogą znajdować się następujące kategorie nieruchomości: -działki ze składnikami budowlanymi i roślinnymi - 45%, -działki zabudowane - 6%, -działki niezabudowane - 49%. Przedmiotowe zamówienie będzie obejmować wycenę 311 działek (z możliwością zwiększenia podanej liczby do 20% zgodnie z zapisami § 23 Części A SIWZ), znajdujących się w terenie objętym ww. decyzją. W ramach tego zamówienia może znajdować się łącznie do 20% działek ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, działek zabudowanych oraz działek niezabudowanych. 3.Zamawiający informuje, że na chwilę obecną decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nie jest decyzją ostateczną. Zamawiający może dopuścić do przystąpienia przez rzeczoznawcę majątkowego do sporządzania operatów szacunkowych przed uzyskaniem ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Wykonanie operatów szacunkowych następować będzie w dwóch etapach. Pierwszy etap to ustalenie stanu nieruchomości, tj. sporządzenie protokołu z oględzin nieruchomości (w przypadku nieruchomości zabudowanej wraz z podpisem właściciela tej nieruchomości). Drugi etap to sporządzenie pozostałych części operatów szacunkowych. Informacja dla Wykonawcy o przystąpieniu do drugiego etapu będzie przekazana po uzyskaniu ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Dokonanie płatności może nastąpić po zakończeniu poszczególnych etapów. 4.W przypadku, jeśli decyzja nie stanie się ostateczną zlecenia dla Wykonawcy zostaną zakończone na pierwszym etapie. 5.Formularz oferty stanowi część: B SIWZ. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia nie więcej jednak niż o 20 % jeżeli wykonana wycena operatów okaże się zbędna w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego. 7.Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący Część C SIWZ. 8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walucie obcej. 10.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 11.Operaty szacunkowe muszą być wykonane zgodnie z: a) ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 z późn. zm.); b) ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z poź. zm.); c) rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.); d) innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 12.W przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego po upływie 12 miesięcy od daty jego wykonania, Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia stosownej klauzuli. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego będzie dokonane w ciągu 14 dni od daty otrzymania zlecenia, bez dodatkowego wynagrodzenia. 13.W przypadku, gdy potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego nie będzie możliwe, w ciągu 36 miesięcy od daty sporządzenia poprzedniego operatu, w razie wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 156 ust. 3 ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz gdy będzie zachodzić, w tym okresie, konieczność dalszego wykorzystania operatu Wykonawca sporządzi nowy operat szacunkowy. Ponowna wycena będzie dokonana w ciągu 14 dni od daty otrzymania zlecenia, bez dodatkowego wynagrodzenia. Takiej aktualizacji podlegać będzie nie więcej niż 10% zamawianych operatów przypadających na Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.rzeszow.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach