Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługę rezerwacji, zakupu i terminowego dostarczenia do siedziby Zamawiającego międzynarodowych biletów lotniczych.

Służba Wywiadu Wojskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-009 Warszawa, al. Niepodległości 243
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 683 22 10 , fax. 022 683 25 09
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Służba Wywiadu Wojskowego
    al. Niepodległości 243 243
    02-009 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 683 22 10, fax. 022 683 25 09
    REGON: 14069131700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sww.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługę rezerwacji, zakupu i terminowego dostarczenia do siedziby Zamawiającego międzynarodowych biletów lotniczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa rezerwacji, zakupu i terminowego dostarczenia do siedziby Zamawiającego międzynarodowych biletów lotniczych wraz z ubezpieczeniem podróżnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, z tym, że Wykonawca wykaże, że: - posiada uprawnienia określone art. 5 i nast. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.), poprzez złożenie oświadczenia woli; b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z tym, że: - w zakresie doświadczenia Wykonawca wykaże, że wykonał jako strona umowy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę o charakterze - rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia (rezerwacja, zakup i terminowe dostarczenie do siedziby Zamawiającego międzynarodowych biletów lotniczych wraz z ubezpieczeniem podróżnych), przy czym wartość tej usługi (w ramach jednego kontraktu, zamówienia czy umowy) była nie mniejsza niż 300 tys. zł brutto, i na tę usługę (umowę) złożą dokument potwierdzający, że została ona wykonana należycie (np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające). - w zakresie potencjału technicznego Wykonawca wykaże, że dysponuje serwisem telefonicznym oraz stroną internetową, przez którą Zamawiający będzie mógł składać zapotrzebowania oraz dokonywać rezerwacji biletów w systemie dwudziestoczterogodzinnym (24h/dobę) przez siedem dni w tygodniu, nie wyłączając dni świątecznych oraz dysponuje biurem obsługi w Warszawie (siedziba główna lub oddział w Warszawie), otwartym co najmniej 5 dni w tygodniu przez 8 godzin (od poniedziałku do piątku); c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, z tym, że Wykonawca wykaże, że posiada: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dotyczącej przedmiotu zamówienia, a wartość polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, będzie na kwotę nie niższą niż równowartość 150 tys. PLN, przy czym wartość polisy nie może być pomniejszona o franszyzę integralną oraz franszyzę redukcyjną oraz suma gwarancyjna polisy musi być wystawiona na jedno zdarzenie (wypadek) ubezpieczeniowe; d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; e)Akceptują termin płatności 21 dni od daty złożenia oryginału faktury u Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców na podstawie złożonych w ofercie dokumentów. Brak któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 2)W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. f)dokumenty potwierdzające, że dostawy (umowy) ujęte w wykazie zostały wykonane należycie (tzw. referencje lub inne dokumenty potwierdzające); g)oświadczenie o dysponowaniu serwisem telefonicznym oraz stroną internetową, przez którą Zamawiający będzie mógł składać zapotrzebowania oraz dokonywać rezerwacji biletów w systemie dwudziestoczterogodzinnym (24h na dobę) przez siedem dni w tygodniu, nie wyłączając dni świątecznych oraz o dysponowaniu biurem obsługi w Warszawie (siedziba główna lub oddział w Warszawie), otwartym co najmniej 5 dni w tygodniu przez 8 godzin (od poniedziałku do piątku). h)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3)Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) lit. b) ÷ h) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii, która musi zostać uwierzytelniona, polega to na zamieszczeniu na kopii dokumentu zapisu za zgodność z oryginałem, a to stwierdzenie musi być podpisane przez właściwą osobę reprezentującą podmiot. 4)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2) lit. b), d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); natomiast zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2) lit. c) składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6)Dokumenty, o których mowa w ppkt. 4) i 5) są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez Wykonawcę. 7)W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. w formie konsorcjum) Zamawiający wymaga: a)aby wraz z ofertą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożyli dokument (np. pełnomocnictwo) określający co najmniej jego zakres, strony występujące wspólnie oraz wskazujący pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej zapisem za zgodność z oryginałem, a to stwierdzenie musi być podpisane przez właściwą osobę reprezentującą podmiot); b)podpisania oferty przez pełnomocnika; c)złożenia kompletu dokumentów wymaganych przez Zamawiającego; d)w przypadku oświadczenia, o którym mowa w ppkt 2) a - w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy oświadczenie podpisał pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie gdyż Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne uprawnienia Wykonawców do wykonywania działalności - czynności wchodzących w zakres zamówienia, ich łączny potencjał techniczny, kadrowy, kwalifikację, wiedzę i doświadczenie, a także ich łączną sytuację ekonomiczną i finansową; - w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oświadczenie podpisał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi oddzielnie udokumentować fakt, że nie podlega wykluczeniu z postępowania); e)aby każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia złożył dokumenty określone w ppkt 2) b, ppkt 2) c, i ppkt 2) d; pozostałe dokumenty lub oświadczenia, muszą być sumaryczną danych wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; f)wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu - nazwa i adres Wykonawcy - należy wpisać dane dotyczące pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opust
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sww.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach