2 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 261 656 244 , fax. 261 656 228
- Data zamieszczenia: 2020-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Obornicka 100-102
50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 261 656 244, fax. 261 656 228
REGON: 20625701000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KUCHENNYCH W 2021 ROKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i zagospodarowaniu odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (tj. odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019r.r. w sprawie dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. Urz. z 2019r. poz.819) lub produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego (materiału kategorii 3) zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009r.(Dz. U. L 300/1 z 14.11.2009) wytwarzanych przez kuchnie i stołówki wojskowe - z podziałem na 2 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: - formularze ofertowe (załączniki nr 1.1 i 1.2); - wzór umowy (załącznik nr 4). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zależności od deklarowanego sposobu/metody zagospodarowania odbieranych odpadów pokonsumpcyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz charakterem prowadzonej działalności (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym) posiadają: A. W przypadku przetwarzania produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego (materiał kategorii 3) metodą sterylizacji ciśnieniowej lub metodą przetwarzania dla produktów ubocznych inną niż sterylizacja ciśnieniowa, zwłaszcza odnośnie parametrów, które mają być zastosowane w tych metodach przetwarzania, a w szczególności czasu, temperatury, ciśnienia i wielkości cząstek: Decyzję powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu oraz nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego lub umowę z podmiotem posiadającym ww. decyzje wraz z kopią tych decyzji. Podstawa prawna: - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 roku określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi (…) (Dz. U. L 300/1 z 14.11.2009). - Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2018r,.poz. 1967, t.j.). B. W przypadku wykorzystania odpadów pokonsumpcyjnych w zakładzie produkcyjnym jako biogaz lub kompostowanie: 1) Decyzję powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu oraz nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego lub umowę z podmiotem posiadającym ww. decyzje wraz z kopią tych decyzji. 2) Zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów o kodzie odpadu 20 01 08, za wyjątkiem podmiotów wymienionych w art. 45 ustawy o odpadach. W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów – umowa z podmiotem, do którego będą przekazywane odpady wraz z aktualnym zezwoleniem wydanym dla danego podmiotu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów objętych zamówieniem. 3) W przypadku, gdy Wykonawca w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przedłożył zezwolenia (decyzje), o których mowa w pkt. 2), które zostały wydane przed dniem 05.09.2018 r.: a) oświadczenie zawierające klauzulę odpowiedzialności karnej (art. 233 § 1. Kodeksu Karnego - Dz. U. 2019 poz. 1950 t.j.) o złożeniu kompletnego wniosku o wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji) do właściwego urzędu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) lub b) zaświadczenie z właściwego urzędu o złożeniu kompletnego wniosku o wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji). 4) Zaświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie transportu odpadów o kodzie 20 01 08. Podstawa prawna: - Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 j.t. z późn. zm.). - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 roku określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi (…) (Dz. U. L 300/1 z 14.11.2009). - Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r,.poz. 1967 t.j. z późn. zm.). C. W przypadku składowania odpadów na składowisku odpadów albo ich termicznego przekształcenia; 1) Zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów o kodzie odpadu 20 01 08, za wyjątkiem podmiotów wymienionych w art. 45 ustawy o odpadach. W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania lub przetwarzania odpadów – umowa z podmiotem, do którego będą przekazywane odpady wraz z aktualnym zezwoleniem wydanym dla danego podmiotu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów objętych zamówieniem, 2) W przypadku, gdy Wykonawca w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przedłożył zezwolenia (decyzje), o których mowa w pkt. 1), które zostały wydane przed dniem 05.09.2018 r: a) oświadczenie zawierające klauzulę odpowiedzialności karnej (art. 233 § 1. Kodeksu Karnego - Dz. U. 2019 poz. 1950 t.j.) o złożeniu kompletnego wniosku o wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji) do właściwego urzędu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) lub b) zaświadczenie z właściwego urzędu o złożeniu kompletnego wniosku o wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji). 3) Zaświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie transportu odpadów o kodzie 20 01 08 lub Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych o kodzie 20 01 08 prowadzonego przez burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych, tj. rejestru prowadzonego przez: zadanie 1: a) Prezydenta Miasta Wrocławia (dla m. Wrocław) b) Burmistrza Miasta Oleśnica (dla m. Oleśnica) zadanie 2: a) Burmistrza Miasta Brzegu (dla m. Brzeg) b) Burmistrza Miasta Kłodzko (dla m. Kłodzko) c) Burmistrza Miasta Duszniki Zdrój (dla m. Duszniki Zdrój) d) Burmistrza Miasta Namysłowa (dla m. Jastrzębie)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI. 1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 2. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Do oferty należy dołączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, nie wezwie wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lądek-Zdrój na okres 2 miesięcy
Dodano: 2024-06-26 - Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych, pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Strzelin
Dodano: 2024-06-19 - "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11"
Dodano: 2024-06-06 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
Dodano: 2024-05-21 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lądek-Zdrój na okres 3 miesięcy
Dodano: 2024-04-30 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Bogatynia
Dodano: 2024-04-19 - Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Spokojnej oraz ścieżki zdrowia w Polkowicach
Dodano: 2024-04-16 - Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-25 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 (frakcja nadsitowa) tj. – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, ....
Dodano: 2024-02-27 - Wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie gminy Gminy Trzebnica w 2024 roku
Dodano: 2024-01-02