Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługę administrowania nieruchomościami będącymi własnością Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Poznaniu, położonych w Lesznie przy ul. Rejtana 117-121 i Ks. Marciniaka 1-10.

Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-281 Poznań, ul. Konfederacka 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 850 83 40 , fax. 061 8523124
  • Data zamieszczenia: 2013-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Konfederacka 4 4
    60-281 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 850 83 40, fax. 061 8523124
    REGON: 63068297700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptbs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługę administrowania nieruchomościami będącymi własnością Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Poznaniu, położonych w Lesznie przy ul. Rejtana 117-121 i Ks. Marciniaka 1-10.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, usługi polegającej na administrowaniu następującymi nieruchomościami: 1) przy ul. Ks. Marciniaka 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 w Lesznie, budynki wybudowano w 1999roku, nr działki: 2/41,ark.mapy:42 o powierzchni działki 1.6071ha, KW nr 37815, zabudowaną budynkami mieszkalnymi o pow. mieszkalnej: 5.956,50 m2. Całkowita powierzchnia budynków wynosi: 8.012,80m2. Łączna ilość mieszkań wynosi 128. 2)przy ul. Rejtana 117,118,119,120,121 w Lesznie, budynki wybudowano w 2003r. nr działki: 14/26, ark.mapy:125 o powierzchni 0.4534 ha, KW 44113,zabudowaną budynkiem mieszkalnym o pow. mieszkalnej: 2.768,20 m2. Całkowita powierzchnia budynku wynosi: 3.855,20m2. Łączna ilość mieszkań wynosi 60. Budynki 4 kondygnacyjne, wyposażone są w instalację elektryczną, zimną i ciepłą wodę, instalację kanalizacyjną, instalację domofonową, centralne ogrzewanie (zasilane przez węzeł cieplny), budynki nie posiadają dźwigów osobowych, nie posiadają instalacji gazowej. Budynki są podpiwniczone wyposażone w suszarnie, pralnie i wózkarnie. 3)nieruchomości niezabudowane przy ul. Rejtana w Lesznie nr działek: 12/51 pow.0.6262, działka 14/25 pow. 0.1597 i działka 14/27 pow.0.2925 ark.mapy:125, KW 40566 Szczegółowe obowiązki administratora nieruchomości: 1. Protokólarne przejęcie pełnej dokumentacji od dotychczasowego administratora, przy współudziale Zamawiającego wraz z kompletem kluczy od części wspólnej i pustostanów. 2. Zapewnienie prawidłowej eksploatacji budynków. 3. Utrzymanie w należytym porządku i czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku najemców, podestów, wiatrołapów, suszarni oraz terenu przynależnego do budynków w tym konserwację zieleni zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 4.Kontrolowanie i zgłaszanie do Zamawiającego samowoli budowlanych w budynkach i na terenach przynależnych. 5. Zlecanie na koszt Zamawiającego deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji. 6. Pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wniosków związanych z poprawą estetyki nieruchomości z podaniem propozycji i przewidywanych kosztów, po akceptacji Zamawiającego, realizacja zadań na podstawie umów, zleceń zawieranych przez Zamawiającego. 7. Usuwanie śniegu, likwidacja gołoledzi w okresie zimowym z chodników, jezdni osiedlowych i placów zarządzanych zasobów. 8. Prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego. 9. Dokonywanie drobnych napraw eksploatacyjnych w ramach niniejszej umowy, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 10. Zlecanie przeglądów, remontów oraz usuwanie awarii, po uprzednim dokonaniu uzgodnień z Zamawiającym. Przeprowadzanie postępowań mających na celu wybór wykonawcy np. : na przeprowadzenie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami prawa budowlanego. Umowy zawierać będzie Zamawiający jak również pokrywać koszty jej realizacji 11. Zabezpieczenie zwalnianych lokali przed nielegalnym zajęciem i zgłaszanie ich Zamawiającemu. 12. Protokólarne przekazywanie i przejmowanie lokali mieszkalnych. 13. Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem remontów, w tym nad przestrzeganiem przepisów bhp, dokonywanie odbioru robót i sporządzanie protokołów odbioru robót. 14. Przechowywanie dokumentacji technicznej i administracyjnej 15. Niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu wniosków i skarg lokatorów z jednoczesną informacją w sprawie stanu faktycznego, po przeprowadzeniu wcześniejszej wizji lokalnej. 16. Odbieranie od najemców i partycypantów korespondencji dotyczącej umów najmu i partycypacji w kosztach budowy oraz przekazywanie jej Zamawiającemu niezwłocznie faksem i drogą pocztową w terminie nie później niż 3 dni od daty otrzymania. 17. Wykonawca w zakresie wynikającym z umowy z Zamawiającym podejmować będzie wszelkie decyzje (nie przekraczające zakresu zwykłego zarządu i nie powodujące skutków finansowych dla Zamawiającego) i dokonywać będzie wszelkich czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości w stanie nie pogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem, jak również będzie proponować Zamawiającemu podjęcie działań mających na celu uzasadnione inwestowanie w nieruchomość. 18. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania przedmiotu zamówienia w taki sposób by nieruchomość była eksploatowana zgodnie z jej przeznaczeniem i wymaganiami ochrony środowiska oraz utrzymywana w należytym stanie technicznym i estetycznym. 19. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia należytą starannością i dbałością o interesy Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751230004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 300,00 zł słownie: trzytysiącetrzystazłotych 00/100. 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. Pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami). 3. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Nr IBAN PL 42 1130 1088 0002 0417 0020 0001 Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu ul. Składowa 5, 61-888 Poznań. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 19.03.2013 r. do godziny 12.00. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy, w formie oryginału, załączyć do oferty lub dostarczyć do Zamawiającego przed datą i godziną złożenia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptbs.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach