Gmina Pacyna ogłasza przetarg
- Adres: 09-541 Pacyna, ul. Wyzwolenia 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-24 285 80 80 , fax. 0-24 285 80 54
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pacyna
ul. Wyzwolenia 7 7
09-541 Pacyna, woj. mazowieckie
tel. 0-24 285 80 80, fax. 0-24 285 80 54
REGON: 61101581000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pacyna.mazowasze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę kredytu bankowego w wysokości 1.000.000,00 PLN na: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pacyna w kwocie 363.096,00 zł i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów długoterminowych w kwocie 636.904,00 zł. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 1.000.000,00zł (słownie: jeden milion złotych), który będzie spłacany w okresie 5 lat budżetowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a/ są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy według wzoru - zgodnie z zał. Nr 1, 2. Upoważnienie do występowania w imieniu Wykonawcy - Pełnomocnictwo UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynikają z załączonych dokumentów (załącznik Wykonawcy) 3. Bank państwowy utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe - rozporządzenie Ministra Skarbu w sprawie nadania statutu Banku, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków (załącznik Wykonawcy), 4. Bank powołany na podstawie Kodeksu spółek handlowych i ustawy Prawo bankowe - aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy), 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zmówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (zał. 2).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pacyna.mazowsze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa udzielenia i obsługa kredytu odnawialnego na działalność bieżącą.
Dodano: 2016-07-27 - zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.919 786,00 zł
Dodano: 2015-10-02 - Zaciągniecie kredytu długoterminowego w wysokości 1.919 786,00 zł
Dodano: 2015-09-22 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.850.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na 2015 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2015-08-26 - Udzielenie Gminie Grudusk kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 200000,00 zł na spłatę zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Dodano: 2015-06-23 - Udzielenie Gminie Grudusk kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 200000,00 zł na spłatę zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Dodano: 2015-06-11 - ZP/U/17/RI/2014 - UDZIELENIE GMINIE IZABELIN KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1 500 000 ZŁ NA SFINANSOWANIE WYDATKÓW MAJĄTKOWYCH
Dodano: 2014-10-23 - zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.474 573,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2014 r. z przeznaczeniem na dofinansowanie planowanych inwestycji na drogach powiatowych
Dodano: 2014-10-09 - Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 502 000,00 zł na wyprzedzające finansowanie zadań współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu UE.
Dodano: 2014-10-07 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do wysokości 530 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy na rok 2014 i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2014-10-07