Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie organizacji i prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Słubice

Gmina Słubice ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Słubice, ul. Akademicka
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 372 000 , fax. 957 582 880
  • Data zamieszczenia: 2019-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słubice
    ul. Akademicka 1
    69-100 Słubice, woj. lubuskie
    tel. 957 372 000, fax. 957 582 880
    REGON: 21096679200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slubice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie organizacji i prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Słubice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Słubice od dnia 1 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. , tj. w Słubicach, przy ul. Krótkiej 8, na działce o nr 337/4, obręb Słubice, na który Gmina Słubice posiada podpisana umowę dzierżawy i obejmuje powierzchnię 530 m². 2. Wymagania dla PSZOK: 1) wykonawca w PSZOK będzie odbierał następujące frakcje odpadów: a) zużyte baterie i akumulatory b) odpady niebezpieczne c) zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny d) meble i inne odpady wielkogabarytowe e) zużyte opony f) odpady budowlane i rozbiórkowe g) papier h) tworzywa sztuczne (w tym metale i opakowania wielomateriałowe) j) szkło k) odpady zielone m) przeterminowane leki 2) teren przeznaczony na utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów znajduje się przy ul. Krótkiej 8 na działce o nr 337/4, obręb Słubice, na który Gmina Słubice posiada podpisaną umowę dzierżawy i obejmuje powierzchnię 530 m². W tym: a) plac na ustawienie kontenerów o wymiarach 30x17 m b) plac przeznaczony na postawienie wagi o wymiarach 6,5 x 2,5 m c) pomieszczenie socjalne o powierzchni 4 m² d) teren musi być wyposażony w niezbędnej ilości urządzenia (pojemniki i kontenery) umożliwiające prawidłowy odbiór i zagospodarowanie dostarczonych odpadów w sposób zgodny z wymogami obowiązującego w tym zakresie prawa. Kontenery i pojemniki zostaną zapewnione przez firmę, która będzie realizować na rzecz Zamawiającego usługę prowadzenia PSZOK. Dopuszcza się w zamian za kontenery i pojemniki utworzenie zabezpieczonych miejsc do magazynowania odpadów wielkogabarytowych, gruzu budowlanego oraz zużytych opon. 3) teren musi być: a) ogrodzi siatką lub panelami, o wysokości min. 1,5 m, na słupkach stalowych z bramą wjazdową i furtką, b) oświetli, c) zabezpieczy przed dostępem osób niepowołanych, zachowując wymagania prawne dotyczące emisji hałasu i zanieczyszczeń, warunków sanitarnych i budowlanych, d) wyposaży w wizyjny system kontroli, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 4) na terenie PSZOK znajdować się musi, w miejscu ogólnie dostępnym, tablica informacyjna zawierająca dane Wykonawcy (pełna nazwa, adres i nr telefonu), wykaz rodzajów i maksymalnej ilości przyjmowanych odpadów komunalnych, dni i godziny pracy PSZOK, regulamin PSZOK; 5) odpady zebrane w PSZOK będą przekazywane do podmiotów uprawnionych do ich odzysku lub unieszkodliwiania; 6) ilości odpadów, które mogą zostać oddane do PSZOK nie są zależne od Zamawiającego; przewidywana ilość odpadów dostarczanych do PSZOK (rocznie): a) zużyte baterie i akumulatory – 1 Mg b) odpady niebezpieczne – 2 Mg c) zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny – 10,00 Mg d) meble i inne odpady wielkogabarytowe – 72,00 Mg e) zużyte opony – 10,00 Mg f) odpady budowlane i rozbiórkowe – 200, 00 Mg g) papier – 10,00 Mg h) tworzywa sztuczne (w tym metale i opakowania wielomateriałowe) – 15,00 Mg j) szkło – 7,00 Mg k) odpady zielone – 60,00 Mg m) przeterminowane leki – 0,24 Mg przy czym Wykonawca jest zobowiązany przyjąć każdą ilość ww odpadów. 7) wyposażenie PSZOK w wagę min. 6 ton z ważnymi świadectwami zgodności i legalizacją Głównego Urzędu Miar; 8) miejsca magazynowania zebranych odpadów komunalnych będą zabezpieczone przed emisja zanieczyszczeń do gruntu oraz chroniące zebrane odpady przed wpływem czynników atmosferycznych, przy czym pojemniki i kontenery do gromadzenia odpadów zostaną zapewnione przez firmę wykonującą usługę odbioru i zagospodarowania odpadów z terenu Gminy Słubice; 9) prowadzący PSZOK będzie zobowiązany do nieodpłatnego przyjmowania od mieszkańców i właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Słubice rodzajów odpadów wskazanych w pkt 2. 3. Wymagania formalno – prawne. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z realizacją zadania, do: 1) wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności a) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U.2018.1454 ze zm.), b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U.2019.701 ze zm.) c) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U.2019.1396 ze zm.) d) ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz.U.2018.1466 ze zm.) e) ustawą z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (t.j. Dz.U.2019.521 ze zm.) f) ustawą z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (t.j. Dz.U.2018.2268 ze zm.) g) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2019.1186 ze zm.) oraz rozporządzeniami wydanymi na ich podstawie; 2) utworzenie regulaminu funkcjonowania obiektu – przygotowanie instrukcji funkcjonowania obiektu, określenie limitów i rodzajów przyjmowanych odpadów w ramach działającego systemu gospodarki odpadami na terenie gminy; 3) spełnienia wymagań przepisów bhp oraz ppoż; 4) zapewnienia pracy Punktu, zgodnie z uchwałą Nr XX/180/2016 Rady Miejskiej w Słubicach z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi; 5) nieodpłatnego przyjmowania wszystkich wymienionych w pkt 2 odpadów komunalnych dostarczonych przez mieszkańców Gminy Słubice bądź właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słubice; 6) każdorazowego zważenia i odnotowania w prowadzonej ewidencji masy, rodzaju, kodu odpadu i daty ich dostarczenia do punktu wraz ze wskazaniem osoby, która dostarczyła do punktu odpady 7) wydania każdorazowo, w formie papierowej, osobom przekazującym odpady do Punktu, karty przyjęcia odpadów; 8) sporządzania i przekazywania sprawozdań dla Zamawiającego wraz z kserokopią kart przekazania odpadów potwierdzających sposób zagospodarowania danej ilości i rodzaju odebranych odpadów; 9) ponoszenia wszystkich kosztów związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem PSZOK.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga: - posiadania wpisu w dziale XI BDO (zbierający odpady) w zakresie transportu odpadów komunalnych, w tym odpadów niebezpiecznych wyłonionych ze strumienia odpadów komunalnych wskazanych w pkt 2, wydanego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz.U.2019.701 ze zm.), - posiadania aktualnego wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska lub zapewnienie gotowości przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę posiadającego wpis do rejestru, o którym mowa wyżej wydanego na podstawie ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 11 września 2015 r. (t.j. Dz.U.2018.1466 ze zm.) - posiadania aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów i prowadzenie przetwarzania odpadów lub zapewnienie gotowości przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, albo zezwolenia na prowadzenie zbierania odpadów i prowadzenie przetwarzania odpadów wydanego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U.2019.701 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach