Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie administrowania istniejącą siecią informatyczną, oprogramowaniem oraz konserwacji i naprawie posiadanego sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Żeromskiego 22
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 230-41-97 , fax. 055 230-41-50
  • Data zamieszczenia: 2014-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu
    ul. Żeromskiego 22 22
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 230-41-97, fax. 055 230-41-50
    REGON: 17074575100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie administrowania istniejącą siecią informatyczną, oprogramowaniem oraz konserwacji i naprawie posiadanego sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Mininalny zakres zamówienia: 1. Administracja serwerem Linux (serwer bazy Oracle 9i- Eskulap, serwer bazy Oracle 12 Kamsoft): okresowa konserwacja serwera okresowa konserwacja systemu operacyjnego Nadzór nad funkcjonowaniem bazy danych Oracle, Zarządzanie prawami dostępu do bazy danych 2. Administracja serwerem Linux (serwer PacsRis oraz bazy Sybase): okresowa konserwacja serwera okresowa konserwacja systemu operacyjnego 3. Administracja serwerem Linux (serwer WWW, email) okresowa konserwacja serwera okresowa konserwacja systemu operacyjnego administracja kontami e-mail 4. Administracja serwerem Windows (baza MS-SQL) okresowa konserwacja serwera administracja bazy MS-SQL okresowa konserwacja systemu operacyjnego 5. Administracja Serwerami Wirtualizacji HYPER-V 2012 6. Administracja Serwerami Active Directory (Kontrolery Domeny, Serwery Terminalowe) Instalowanie i zarządzanie kontrolerem domeny (członkostwo grup użytkowników, nadawanie uprawnień, tworzenie kont użytkowników i grup, resetowanie nadawanie haseł użytkownikom), Zarządzanie aplikacjami na serwerze terminali oraz serwerze Active Directory Tworzenie skryptów administracyjnych, skryptów logowania, -Wsparcie dla użytkowników w zakresie aplikacji baz danych, Zarządzanie replikacją mobilnych katalogów użytkowników (profile użytkowników), przestrzenią dyskową serwerów i macierzy, plikami i folderami sieciowymi, Monitorowanie ruchu sieciowego w obrębie serwerów, Monitorowanie zdarzeń dotyczących zabezpieczeń w obrębie serwerów, Monitorowanie wydajności serwerów oraz macierzy, na także usług procesów działających na poszczególnych serwerach, 7. Administracja serwera Novell okresowa konserwacja serwera kontrola modyfikacja uprawnień użytkowników okresowa konserwacja systemu operacyjnego 8. Sieć LAN: administrowanie i zarządzanie infrastrukturą przeprowadzanie okresowych przeglądów sporządzanie raportów dotyczących funkcjonowania infrastruktury technicznej wykonywanie prac instalacyjnych instalacja urządzeń sieciowych konfiguracja urządzeń (router, Firewall, switch) konfiguracja połączeń Wdrożenie zatwierdzonych do stosowania zaleceń dotyczących polityki bezpieczeństwa informacji, Prowadzenie stałego nadzoru oraz wprowadzenie zabezpieczeń przed nieautoryzowanym dostępem do sieci komputerowej, 9. Infrastruktura sprzętowa- zarządzanie i utrzymanie infrastruktury informatycznej wykorzystywanej przez użytkowników w tym: stacjami roboczymi drukarkami monitorami nnymi urządzeniami peryferyjnymi 10. Wsparcie w zakresie platformy systemowej i oprogramowania użytkowego: zarządzanie oraz utrzymanie systemów operacyjnych stacji roboczych, oprogramowania biurowego różnych producentów oraz aplikacji zainstalowanych na stacjach roboczych. W tym zakresie wymagane jest wykonywanie przeglądów oraz czynności konfiguracyjnych stacji roboczych, mające na celu utrzymanie stabilności, wydajności, wysokiej funkcjonalności oraz bezpieczeństwa systemów operacyjnych oprogramowania użytkowego. usługi serwisowe oraz doradcze oprogramowania Płatnik, Symfonia: Środki Trwałe Forte, Handel Fotte, Finanse Księgowość Forte, Analizy finansowe, systemu kadrowo-płacowego Magie systemu rozliczeń umów z NFZ KS- PPS, oprogramowania do badań endoskopowych oraz ginekologicznych minilRIS, oprogramowania opisowego rentgenowskich obrazów cyfrowych EFILM, oprogramowania do badań densytometrycznych QDR, oprogramowania do dziennych testów klisz rentgenowskich Infosens 3, oprogramowania pracowni urodynamicznej picoSOOO oraz innych użytkowanych przez Zamawiającego. 11. Współpraca przy wczytywaniu umów z Działem Rozliczeń Zamawiającego z NFZ 12. Opracowanie Polityki kopii bezpieczeństwa i archiwizacji Wykonywanie bieżących kopii bezpieczeństwa danych 13. Wykonawca musi posiadać znajomość modułów systemu obsługi Szpitala: KS-ZZL,KS-MEDIS,KS-SOLAB,KS-ASW,KSPL,KS-KOSZTY 14. Czuwanie nad bezpieczeństwem systemów operacyjnych 15. Świadczenie konsultacji, pomocy i doradztwa związanego z eksploatacją systemów operacyjnych serwerów oraz stacji roboczych w godzinach urzędowania Zamawiającego 16. Przeprowadzanie niezbędnych konserwacji i remontów elementów sieci informatycznej 17. Utrzymanie stałego łącza należącego do Zamawiającego w stanie umożliwiającym korzystanie z usług dostępnych w sieci Internet 18. Obsługa i zarządzanie oficjalną stroną internetową oraz kontami pocztowymi użytkowników 19. Ścisła współpraca z firmą: Siemens sp. z o. o. w zakresie serwisowania urządzeń rentgenowskich Axiom Aristis FX Plus oraz Mammomat 1000 Sage sp. z o. o. w zakresie programu Symfonia Kamsoft w zakresie Elektronicznego Systemu obsługi Szpitala. 20. Opieka nad elektronicznym systemem obsługi szpitala Eskulap 21. Usuwanie awarii sieci informatycznej i sprzętu komputerowego 22. Pomoc przy uzyskiwaniu danych niezbędnych do dokonywania analiz statystycznych 23. Utrzymywanie wysokiego poziomu zabezpieczeń serwerów 24. Utrzymywanie wysokiego poziomu zabezpieczeń sieci teleinformatycznej 25. Sporządzanie sprawozdań z wykonania Zamówienia, z zastrzeżeniem, że Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia takiego sprawozdania nie częściej niż raz na miesiąc 26. Doradztwo w zakresie planów modernizacji sprzętu oraz oprogramowania wraz z wydawaniem orzeczeń technicznych dotyczących sprzętu komputerowego użytkowanego przez Zamawiającego 27. Przystępowanie do usuwania zgłoszonych awarii (tj. nieprzewidywalnych zdarzeń, innych niż siła wyższa, które uniemożliwiają korzystanie z sieci informatycznej), przy czym czas reakcji nie będzie mógł być dłuższy niż: 15 minut w przypadku awarii, które wystąpiły w dni robocze w godz. od 7:00 do 20:00 1 godz. w przypadku awarii, które wystąpiły w dni robocze w godz. od 20:00 do 7:00 2 godz. w przypadku awarii, które wystąpiły w dniach ustawowo wolnych od pracy 28. W razie awarii serwerów lub macierzy dyskowych uniemożliwiającej naprawę, lub gdy naprawa nie byłaby uzasadniona ekonomicznie, Wykonawca zagwarantuje sprzęt zastępczy umożliwiający ciągłość pracy całego systemu informatycznego do momentu zakupienia przez Zamawiającego nowego sprzętu 29. Informowanie wyczerpująco o przyczynie, skutkach i prawdopodobnym czasie trwania awarii oraz dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia alternatywnego sposobu korzystania z sieci informatycznej i jej zasobów 30. Uprzedzanie o konieczności wejścia personelu do pomieszczeń Szpitala i wykonywanie prac zmierzające do usunięcia awarii w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla działalności Szpitala 31. Zawiadamianie z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem o planowanych przerwach lub zakłóceniach zwykłej działalności sieci informatycznej wynikających z konieczności dokonania konserwacji lub remontów 32. W przypadku awarii sprzętu i konieczności wymiany elementów, dokonywanie oszacowania kosztów naprawy i uzyskania zgody na jej wykonanie 33. Zapewnienie obecności jednego pracownika na terenie Szpitala w dni robocze od godz. 8°° do godz. 14°° (6 godzin dziennie). 34. W przypadku nieobecności pracownika działu IT Zamawiającego, pełnienie obowiązków pełnionych przez pracownika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 725110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach