Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH W SIECI TELEFONII KOMÓRKOWEJ

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80819 Gdańsk, ul. Okopowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 214 817 , fax. 583 214 810
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
    ul. Okopowa 15
    80819 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 214 817, fax. 583 214 810
    REGON: 19123609400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH W SIECI TELEFONII KOMÓRKOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii komórkowej dla potrzeb Policji województwa pomorskiego, obejmujących aktywację i obsługę: - 50 sztuk uniwersalnych kart SIM (standard/micro/nano) realizujących nielimitowany bezprzewodowy dostęp do Internetu ze stałym publicznym adresem IP w technologii LTE. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia dedykowana jest dla operatorów telefonii komórkowej świadczących usługi na polskim rynku telekomunikacyjnym. 3. Świadczenie usług telekomunikacyjnych obejmuje następujące elementy: a)Zapewnienie dostępu do sieci telefonii komórkowej na obszarach objętych deklarowanym zasięgiem (zgodnie z publikowanymi mapami zasięgów), na poziomie umożliwiającym realizację transmisji danych w każdych warunkach. b)Zaprogramowanie, aktywowanie i przekazanie Zamawiającemu kart SIM telefonii komórkowej w ilościach określonych w Specyfikacji Technicznej c)Zamawiający wymaga, aby przerwa, np. na skutek awarii itp., w świadczeniu usług nie trwała dłużej niż 4 godziny. W przypadku, gdy przerwa w świadczeniu usług, z winy Wykonawcy będzie dłuższa niż 4 godziny a krótsza niż dobę, to zostanie naliczona kara umowna jak za jedną dobę. Natomiast w przypadku przerwy w świadczeniu usług powyżej doby zostanie naliczona kara zgodnie z obowiązującym Regulaminem świadczenia usług. Zamawiający nie będzie obciążany kosztami usuwania zaistniałych awarii mających wpływ na świadczone dla niego usługi. d)Zapewnienie gwarancji i serwisu na dostarczoną usługę z koniecznym wskazaniem osób dedykowanych do współpracy ze strony operatora. 4. Umowa pomiędzy stronami zostanie zawarta na czas określony z dniem jej podpisania i obowiązywać będzie do dnia 16.03.2020 roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w trakcie jej realizacji na podstawie okoliczności zawartych w art. 145 PZP. 5. W ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego w Gdańsku ul. Okopowa 15, niezbędne do jej realizacji karty SIM, a także zapewni bezpłatny serwis funkcjonowania uruchomionego systemu. Dostarczone karty będą nieaktywne, a ich aktywacja nastąpi z dniem rozpoczęcia świadczenia usług przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zamówienia w ciągu trwania umowy zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dla kart aktywowanych w trakcie trwania umowy termin wygaśnięcia umowy będzie taki sam jak termin wygaśnięcia umowy pierwotnie zawartej tj.16.03.2020 rok. 7. Pierwsza opłata (faktura) za świadczenie usługi powstanie w chwili aktywacji kart SIM. Opłata abonamentowa zostanie naliczona z góry za bieżący i następny okres rozliczeniowy. Wymagania Zamawiającego w zakresie świadczenia usługi telekomunikacyjnej telefonii komórkowej dla potrzeb policji woj. pomorskiego, które muszą być spełnione przez Wykonawcę na terenie Polski. 1. Wymagania dotyczące usług sieciowych. 1) Wykonawca zapewni zasięg sieci telefonii komórkowej na obszarze całego kraju na poziomie umożliwiającym realizację transmisji danych w GPRS bez względu na porę dnia (nie mniej niż 90% pokrycia terenu woj. pomorskiego). 2) Wykonawca, po zakończeniu czasu trwania umowy, zagwarantuje bezkosztowe dla Zamawiającego przeniesienie wszystkich aktywnych numerów Zamawiającego z sieci Wykonawcy do sieci innego operatora. 2. Abonamenty, plany taryfowe, opłaty, cenniki. 1) Wykonawca aktywuje 50 kart SIM dla urządzeń realizujących bezprzewodowy dostęp do Internetu oraz określi kwotę abonamentu. 2) W ramach opłaty abonamentowej dla 50 kart SIM realizujących bezprzewodowy dostęp do internetu, Wykonawca zapewni: - nielimitowaną transmisję danych na terenie Polski; - minimum 5 GB transmisji danych na terenie krajów Unii Europejskiej 3) Dla wszystkich aktywacji mobilnego dostępu do internetu Wykonawca zagwarantuje bezpłatną usługę publicznego stałego adresu IP. 3. Wymagania dotyczące kart SIM 1) Karty SIM winny być zaprogramowane w sposób umożliwiający transmisję danych w standardzie UMTS, EDGE, HSDPA i LTE. 2) Karty SIM mają być dostarczone do siedziby Zamawiającego w Gdańsku ul. Okopowa 15 w opakowaniach uniemożliwiających ich uszkodzenie. Na opakowaniu każdej z nich musi być widoczny nr MSISDN. Wykonawca dostarczy karty w formacie uniwersalnym tj. standard/micro/nano. 3) Dostawy kart SIM i ich aktywacja winny być dla Zamawiającego bezkosztowe. Zamawiający wymaga dodatkowo dostarczenia bezpłatnie 10 szt. dodatkowych nieaktywnych kart SIM. Karty te będą aktywowane (np. w przypadku utraty lub uszkodzenia określonej karty) po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Aktywacja nowej karty musi nastąpić maksymalnie po 2 godzinach od momentu zgłoszenia. Ewentualna aktywacja i deaktywacja kart SIM musi być dla Zamawiającego bezkosztowa. 4. Wymagania dotyczące aplikacji internetowej służącej do zarządzania usługą oraz konfiguracji dostarczonych kart SIM. 1) Wykonawca na swój koszt dostarczy do siedziby Zamawiającego i zainstaluje, na dwóch stanowiskach administratorów sieci bezprzewodowego dostępu do internetu Zamawiającego, niezbędny program komputerowy, który umożliwi administratorowi dostęp i zarządzanie następującymi typami danych: a) zarządzanie usługami dodatkowymi na kartach SIM: - dezaktywacja na wypadek kradzieży, reaktywacja, - bieżące użycie usług na poszczególnych MSISDN, b) informacji szczegółowych o MSISDN: PIN, PUK, nr seryjny karty SIM, c) możliwość zamawiania on-line nowych aktywacji, d) informacji o zobowiązaniach finansowych (faktury oraz bilingi), 2) Wykonawca zapewni szkolenie z obsługi dostarczonych aplikacji dla dwóch administratorów na warunkach zaproponowanych przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania prezentacji przez Wykonawcę aplikacji komputerowej umożliwiającej administrowanie siecią bezprzewodowego dostępu do Internetu. 5. Obsługa Zamawiającego 1) Wykonawca zapewni całodobową (w godzinach urzędowania przedstawiciela Wykonawcy - w pełnym zakresie, a po godzinach urzędowania w zakresie blokady kart SIM i uruchomienia bądź wyłączenia podstawowej usługi) obsługę Zamawiającego wraz z wyznaczeniem osób i numerów kontaktowych do realizacji tej obsługi. 6. Faktury, bilingi 1) Wykonawca będzie sporządzał bezpłatnie bilingi połączeń w formie zestawienia elektronicznego. 2) Sporządzony biling połączeń dla każdego numeru musi zawierać między innymi typ połączenia, datę z godziną i minutą rozpoczęcia połączenia, ilość przesłanych danych. Elektroniczne dane taryfikacyjne muszą być udostępnione i przekazywane Zamawiającemu za pomocą aplikacji internetowej w postaci pliku Excel.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64212000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty ( zał. nr 1); Uwaga : podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach 2.W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach