Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu pn. Współczesny nauczyciel - program wsparcia szkół i przedszkoli w powiecie nakielskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Powiat Nakielski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3866628 , fax. 052 3860771
  • Data zamieszczenia: 2013-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nakielski
    ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54 54
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3866628, fax. 052 3860771
    REGON: 09235086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nakielski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu pn. Współczesny nauczyciel - program wsparcia szkół i przedszkoli w powiecie nakielskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu Współczesny nauczyciel - program wsparcia szkół i przedszkoli w powiecie nakielskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Usługi skierowane będą bezpośrednio do uczestników projektu, którymi będą dyrektorzy/ki, nauczyciele/ki szkół i przedszkoli z powiatu nakielskiego. Miejsce realizacji zamówienia: szkoły/przedszkola na terenie powiatu nakielskiego zgodnie z podziałem określonym w poszczególnych częściach. Sposób zatrudnienia - umowa cywilnoprawna Zakres obowiązków SORE w ramach zamówienia: spotkanie z dyrektorami szkół/przedszkoli, ustalenie warunków współpracy na cały okres realizacji projektu; przeprowadzenie wszystkich etapów realizacji rocznych planów wspomagania, w tym: przeprowadzenie diagnozy potrzeb szkoły/przedszkola oraz dostosowanie oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb (wywiady z dyrektorami, spotkanie z radą pedagogiczną), przegląd dokumentacji szkolnej, przeprowadzanie warsztatów diagnostyczno-rozwojowych dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, stworzenie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) wraz z harmonogramem realizacji RWP i doborem form doskonalenia, udział w pracach rekrutacyjnych, pozyskanie ekspertów zewnętrznych - specjalistów, współpraca z zespołem zarządzającym projektem w celu ustalenia zapotrzebowania na ekspertów do poszczególnych etapów realizacji rocznych planów wspomagania, konsultacje grupowe podsumowujące warsztaty dla nauczycieli, konsultacje indywidualne dla nauczycieli 5 h dla każdej jednostki, przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z rocznego przebiegu wspomagania, bieżące monitorowanie przebiegu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, opracowanie sprawozdania z realizacji RPW i przedstawienie go dyrektorom i nauczycielom oraz w biurze projektu, przygotowanie rekomendacji do pracy na kolejny rok, przygotowanie Powiatowego Planu Wspomagania (PPW), Szczegółowy opis RPW stanowi załącznik nr 9 do SIWZ stała współpraca z zespołem zarządzającym i osobami zaangażowanymi w realizację projektu, informowanie o zaistniałych zmianach w harmonogramie działań, organizacja techniczna i logistyczna zaplanowanych spotkań (sale, catering, materiały biurowe) we współpracy z biurem projektu, dokumentowanie podejmowanych działań (kwartalne sprawozdania dostarczane do biura projektu, miesięczna ewidencja godzin pracy i zadań (o ile taki obowiązek będzie wynikał w wytycznych dotyczących realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki) dostarczana do biura projektu najpóźniej do 5 dnia następnego miesiąca, listy obecności oraz inne dokumenty dostarczane w terminie wyznaczonym przez biuro projektu). Liczba godzin - 80h miesięcznie (średnio), w całości minimum 800 godzin. I CZĘŚĆ - PIERWSZY SORE będzie pracował na terenie następujących szkół/przedszkoli: 1. Niepubliczna Szkoła Podstawowa Stowarzyszenia Żakus Anieliny 30, 89-110 Sadki 2. Gimnazjum Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Samostrzelu Samostrzel 9, 89-110 Sadki 3. Technikum Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Samostrzelu, Samostrzel 9, 89-110 Sadki 4. Szkoła Podstawowa w Sadkach im. mjra Henryka Sucharskiego, ul. Mickiewicza 1, 89-110 Sadki 5. Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Witosławiu, Witosław 9, 89-114 Witosław 6. Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mroczy, ul. Sportowa 2, 89-115 Mrocza 7. Szkoła Podstawowa w Mroczy im. Wojska Polskiego w Mroczy, ul. 30 - LECIA LWP 4, 89-115 Mrocza; II CZĘŚĆ - DRUGI SORE będzie pracował na terenie następujących szkół/przedszkoli: 1. ZSZ Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Władysława Łokietka w Lubaszczu, Lubaszcz 11 a, 89-100 Nakło nad Notecią 2. Niepubliczna Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Trzeciewnicy, ul. Powstańców Wielkopolskich 25, 89-100 Nakło nad Notecią 3. Gimnazjum Zespołu Szkół w Ślesinie, Dworcowa 9, 89-121 Ślesin 4. I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Krzywoustego w Nakle nad Notecią, ul. Gimnazjalna 3, 89-100 Nakło nad Notecią 5. Technikum Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Nakle nad Notecią, ul. Staszica 18, 89-100 Nakło nad Notecią 6. 2 technika Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. kmdr. Bolesława Romanowskiego w Nakle nad Notecią, ul. Dąbrowskiego 4, 89-100 Nakło nad Notecią; III CZĘŚĆ - SORE dla tej części został wyłoniony w wyniku postępowania nr OWO.272.12.2013. Informacje dotyczące postepowania: link do pobrania z SIWZ; IV CZĘŚĆ - CZWARTY SORE będzie pracował na terenie następujących szkół/przedszkoli: 1. Przedszkole Samorządowe Nr 3 w Szubinie, Plac Kościelny 2, 89- 200 Szubin 2. Przedszkole Miejskie w Mroczy, ul. Łąkowa 5, 89-115 Mrocza 3. Przedszkole Gminy Sadki Dobre Ludki, Sadki, ul. Kościelna, 89-110 Sadki 4. Przedszkole Miejskie im. Ziemi Pałuckiej w Kcynia, ul. Libelta 1, 89-240 Kcynia 5. Przedszkole nr 2 w Nakle nad Notecią, ul. Powstańców Wielkopolskich 11, 89-100 Nakło nad Notecią 6. Szkoła Podstawowa nr 3 im. Konstytucji 3. Maja w Nakle nad Notecią, ul. Mrotecka 1a, 89-100 Nakło nad Notecią 7. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia, ul. Bydgoska 24, 89-100 Nakło nad Notecią Dodatkowe informacje: osoba pełniąca funkcję Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji musi być osobą z zewnątrz danej placówki; podejmowane działania na rzecz uczestników projektu organizowane będą zgodnie z potrzebami uczestników od poniedziałku do piątku - zaplanowane działania odbywać mogą się najpóźniej do godziny 20.00, zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnej zmiany dni wykonywania zadań w soboty i niedzielę; SORE ma obowiązek uczestniczyć w konferencjach i innych zdarzeniach realizowanych w ramach i na potrzeby projektu; zajęcia odbywać się będą w udostępnionych przez szkoły salach dydaktycznych; wszelkie dokumenty dotyczące realizacji zajęć muszą zawierać informację o współfinansowaniu szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego, logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej wraz z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, oraz opcjonalnie logo powiatu nakielskiego, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; czas dojazdu do szkół/przedszkoli, na zajęcia i inne nie stanowi pracy SORE w ramach miesięcznego rozliczenia godzin pracy. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu na miejsce świadczenia usług; wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie z tytułu wykonywania umowy; wszelkie materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć przekazane zostaną przez biuro projektu Zamawiającego; zgodnie z zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki łączne zaangażowanie jednej osoby w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie. 2. Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty 3. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia zgodnie z art. 83 ust 3 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i alternatywnych. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 9. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z wykonawcą w walutach obcych. 10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 11. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust. 4 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nakielski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach