Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Skarbowego w Końskich, ul. Marszałka Piłsudskiego 156b, 26-200 Końskie

Urząd Skarbowy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, Ul. Marszałka Piłsudskiego 156 B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3725771 , fax. 0-41 3723334
  • Data zamieszczenia: 2012-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
    Ul. Marszałka Piłsudskiego 156 B 156 B
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3725771, fax. 0-41 3723334
    REGON: 29000745400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konskie.us.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Skarbowego w Końskich, ul. Marszałka Piłsudskiego 156b, 26-200 Końskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Skarbowego w Końskich w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek zgodnie z ustawą Prawo pocztowe oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych. 2.Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby tutejszego Urzędu odbywać się będzie na zasadach określonych w : a.ustawie z dnia 14 czerwca 1960 Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r., Nr 98 poz. 1071 ze zm.) regulujący tryb doręczenia pism nadawanych w postępowaniu administracyjnym, b.ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) regulujący tryb doręczenia pism nadawanych w trybie Ordynacji Podatkowej. IV.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1.Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe : a.zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, b.zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane listowe najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, c.polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, d.polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, e.polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, f.polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym, 2.Przez paczki pocztowe, rozumie się paczki: -zwykłe - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, -priorytetowe- rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym. 3.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a.odbiór przesyłek przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy raz dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 13.30 do godz. 14.00 z siedziby Urzędu Skarbowego w Końskich ul. Marszałka Piłsudskiego 156b (nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego); b.potwierdzenia każdorazowo przyjętych do wyekspediowania w kraju i za granicę przesyłek pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym według poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych); c.zwrot do siedziby Zamawiającego otrzymanych pocztowych książek nadawczych oraz zestawienia nadanych przesyłek w następnym dniu roboczym; d.w przypadku uszkodzenia przesyłki Wykonawca ma obowiązek ją zabezpieczyć oraz nanieść adnotacje z informacją o osobie dokonującej zabezpieczenia. Wymiary przesyłek listowych: gabaryt A - przesyłki o wymiarach: -minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, -maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm; gabaryt B - przesyłki o wymiarach: -minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm -maksimum: suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. Przyjmuje się tolerancje wszystkich wymiarów 2 mm. Terminy doręczania przesyłek pocztowych: zgodnie z art. 48a ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz.1159 ze zm.) a.nie później niż w 4 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki listowe najszybszej kategorii, b.nie później niż w 6 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki nie będącej przesyłki najszybszej kategorii. Niedopuszczalne jest nieuzasadnione przetrzymywanie przesyłek przez Wykonawcę. 4.Wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wynikają z następujących przepisów: a.Ustawy z dnia 12.06.2003 r. Prawo Pocztowe (tj. z 2008 r. Dz. U. Nr 189, poz. 1159 ze zm.) b.rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 09.01.2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5 z 15.01.2004 r. poz.34 ze zm.), c.rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz. 1795 z 28.10.2003 ze zm.), d.Regulaminem dotyczącym paczek pocztowych - Protokół Końcowy - Berno 2005 (Dz. U. Nr 108 , poz.745 z 21.06.2007 r.) e.Światową Konwencją pocztową - Protokół Końcowy - Bukareszt 2004, (Dz. U. Nr 206 poz.1494 z 31.08.2007 r.) f.Regulaminem Poczty Listowej - Protokół Końcowy- Berno 2005 (Dz. U. Nr 108, poz. 744 z 21.06.2007 r.) g.Ustawie z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2000, Nr 98 poz. 1071 ze zm.) h.Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. ,poz. 749 ze zm.) i.Regulaminów Wykonawcy 5.Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe zaliczone do powszechnych usług pocztowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 09.01.2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5, poz. 34 ze zm.) 6.Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. 7.Dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego, przez którą przesyłka została nadana, pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, w terminach określonych przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 09.01.2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5, poz. 34 ze zm.) 8.Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania zgodnie z art. 45 prawa Pocztowego miało moc dokumentu urzędowego oraz aby data nadania przesyłek była równoznaczna z zachowaniem terminów załatwienia spraw przewidzianych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa. 9.W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od następnego dnia po dniu pozostawienia pierwszego awizo; w tym terminie przesyłka jest awizowana powtórnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwraca jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata (zgodnie z art. 150 Ordynacji podatkowej bądź art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego). 10.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się jednostka Zamawiającego oraz wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy lub gminy sąsiedniej. 11.Uiszczenie opłat od przesyłek listowych będzie następowało z dołu. Zamawiający będzie umieszczał oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą. 12.Do przesyłek używane będą koperty oraz potwierdzenia odbioru Zamawiającego. 13.Waga przesyłki określana będzie w stanie zamkniętym. 14.Zamawiający za okres rozliczeniowy do fakturowania uznaje miesiąc kalendarzowy, rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn ilości usług realizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym oraz opłat określonych w formularzu cenowym. Liczba ta będzie potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. Wynagrodzenie z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia będzie rozliczane w okresach rozliczeniowych odpowiadających miesiącom kalendarzowym. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 21 dni od wystawienia Zamawiającemu faktury VAT. Za dzień zapłaty strony przyjmują dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy. 15.Przewidywana ilość przesyłek różnych rodzajów została wskazana w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie ilości przesyłek określonej w formularzu cenowym. 16.W przypadku nadania przez Zamawiającego większej ilości z danej kategorii, usługi te będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego. 17.Podane w formularzu cenowym złożonym wraz z ofertą ilości poszczególnych przesyłek są ilościami szacunkowymi. 18.Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom zamówienia, z poniższymi wyjątkami: -Ustawowej zmiany obowiązku podatkowego Wykonawcy w zakresie podatku od towarów i usług (VAT), -Zmiany cennika powszechnych usług pocztowych zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez Obowiązujące przepisy Prawa pocztowego, -Zamawiającemu przysługuje możliwość korzystania z programów rabatowych (opustowych) oferowanych przez Wykonawcę w toku realizowanej umowy. 19.Do obowiązków Zamawiającego będzie należeć: a. opakowanie przesyłek listowych i paczek w sposób umożliwiający Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki, b.prawidłowego adresowania przesyłek w sposób czytelny i zgodny ze standardami określonymi w normach, c.sporządzania w dwóch egzemplarzach (w tym jeden dla Wykonawcy) zestawień ilościowo-wartościowych nadanych przesyłek nierejestrowanych w obrocie krajowym z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych; wzór zestawień winien być uzgodniony z Wykonawcą, d.sporządzenia w dwóch egzemplarzach (w tym jeden dla Wykonawcy) zestawień ilościowo-wartościowych nadanych przesyłek nierejestrowanych w obrocie zagranicznym z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych; wzór zestawień winien być uzgodniony z Wykonawcą. e.umieszczenie na stronie adresowej przesyłek, w miejscu przeznaczonym na opłatę, napisu (nadruku) lub odcisku pieczęci o treści wskazanej przez Wykonawcę. f.sporządzania w dwóch egzemplarzach (w tym jeden dla Wykonawcy) zestawienia ilościowego odebranych do nadania przesyłek; wzór zestawień winien być uzgodniony z Wykonawcą; g.sporządzania w dwóch egzemplarzach (w tym jeden dla Wykonawcy) zestawienia w formie książki nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych); wzór zestawień winien być uzgodniony z Wykonawcą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konskie.us.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach