Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na świadczenie usług ochrony osób i mienia,monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego, przeciwwłamaniowego, konserwacji instalacji Sygnalizacji Alarmu i Napadu w obiekcie Sądu Okręgowego i Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim oraz ochrony transportu wartości pieniężnych w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim.

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6494101 do 03 , fax. 044 6478919
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    ul. Słowackiego 5
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 6494101 do 03, fax. 044 6478919
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na świadczenie usług ochrony osób i mienia,monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego, przeciwwłamaniowego, konserwacji instalacji Sygnalizacji Alarmu i Napadu w obiekcie Sądu Okręgowego i Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim oraz ochrony transportu wartości pieniężnych w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: o świadczenie usług polegających na: 1) ochronie osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego i Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim ul. Słowackiego 5, w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r., zgodnie z następującym harmonogramem: -w poniedziałki w godz. od 7:00 do 18:00 (przez dwóch pracowników w godz. od 7:00 do 16:00 i jednego pracownika w godz. od 9:00 do 18:00) a od wtorku do piątku w godz. od 7:00 do 16:00 - przez 3 licencjonowanych pracowników ochrony, dodatkowo świadczenie usług ochrony przy posterunku nr 2 od ul. Toruńskiej Nr 4 przez co najmniej 2 licencjonowanych pracowników ochrony ( 1 pracownik ochrony na 1 zmianie) wg harmonogramu opracowywanego i przesyłanego Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie do 25-go każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonywania usługi. Wykonywanie usługi ochrony od strony ulicy Toruńskiej nr 4 będzie odbywało się w systemie dwuzmianowym, to jest 12/24. Przewidywana ilość godzin w zakresie wykonywania usługi ochrony osób i mienia w okresie realizacji umowy nastąpi zgodnie ilością godzin wykazanych w poniższej tabeli: 2010 r. Liczba godzin do przepracowania przez jednego pracownika ochrony Miesiąc Od strony ulicy Toruńskiej nr 4 Od strony ulicy Słowackiego 5 Styczeń 160 180 Luty 160 180 Marzec 184 207 Kwiecień 168 189 Maj 152 171 Czerwiec 168 189 Lipiec 176 198 Sierpień 176 198 Wrzesień 176 198 Październik168 189 Listopad 160 180 Grudzień 176 198 Razem 2024 2277 2) monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego przeciwwłamaniowego i konserwacji instalacji Sygnalizacji Alarmu i Napadu w obiekcie Sądu Okręgowego i Rejonowego w Piotrkowie Tryb. 3) konwojowania wartości pieniężnych, tj. inkaso gotówki na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego, transport gotówki do wskazanego punktu (banku) na terenie miasta oraz wpłata gotówki w punkcie wskazanym przez Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Przewidywana przez Zamawiającego ilość konwojów w okresie realizacji umowy wynosi 30.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4000 zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy (rachunek bankowy Sądu Okręgowego w Piotrkowie Tryb.): Kredyt Bank S.A. O/Piotrków Tryb. Nr 75 1500 1605 1216 0000 8927 0000 z zalecanym dopiskiem: wadium F/2310/159/2009, ZP/163/2009 5. Zgodnie z umową rachunku bankowego środki pieniężne - wadia zgromadzone-przechowywane na rachunku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim są oprocentowane i obecnie wynosi 1,4 % w stosunku rocznym. 6. Oryginały gwarancji lub poręczeń muszą być złożone w Oddziale Finansowym Sądu Okręgowego w Piotrkowie Tryb.,tj. w pokoju nr 125, w terminie do dnia składania ofert, tj. do dnia 18.11.2009 roku, do godz. 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, to jest: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - tj. posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia - to jest: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi ochrony w obiektach użyteczności publicznej o wartości 200 000,00 zł (dwieście tysięcy 00/100) brutto każda; b) zatrudniają minimum 5 pracowników ochrony, którzy posiadają co najmniej 6 - miesięczny staż pracy na stanowisku pracownika ochrony i posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej 1 - go stopnia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. A na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiajacego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX pkt 2. SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 3. Jeżeli wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt. A, to Zamawiajacy wykluczy wykonawcę z postępowania odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania (zał. nr 3 do SIWZ) - oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną /uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oryginał lub kserokopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej, w zakresie zaświadczeń, o których mowa w lit. d), w tym także w zakresie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, muszą co najmniej przedłożyć zaświadczenie wystawione na spółkę. - oryginał lub kserokopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. e) Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 roku, Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) - oryginał lub kserokopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadania pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (zgodnie ze wzorem na załączniku nr 5 do SIWZ). - oryginał lub kserokopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie ze wzorem na załączniku nr 6 do SIWZ). 4a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; x- oryginał lub kserokopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.(słownie: sto tysięcy), UWAGA: kwota 100 000,00 zł to suma odszkodowania jaką gwarantuje ubezpieczyciel - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2a), 2c), 2d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert;; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jednocześnie zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. - oryginał lub kserokopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wraz z oryginałem tłumaczenia na język polski dokonanego przez tłumacza przysięgłego lub kserokopią tłumaczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - oryginał lub kserokopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wraz z oryginałem tłumaczenia na język polski dokonanego przez tłumacza przysięgłego lub kserokopią tłumaczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby/osobę uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 8. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia, chyba że zapisy niniejszego SIWZ jednoznacznie stanowią inaczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow-tryb.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach