Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
- Data zamieszczenia: 2018-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na świadczenie usług dzierżawy łączy analogowych dla jednostek Policji województwa łódzkiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy od operatora telekomunikacyjnego łączy analogowych. Lokalizacja łączy analogowych określona jest w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu cenowym. Standardy jakościowe łączy analogowych dla pasma 300 – 3400 Hz powinny być zgodne z zaleceniami: PN-ETSI EN 300 448,451 ( V1.2:2002U ). Szczegółowe warunki wykonywania usługi zawiera załącznik nr 7 do SIWZ – Wzór umowy. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na wykonanie przedmiotu zamówienia. Warunkiem przyjęcia łączy do pracy jest podpisanie protokołu odbioru łączy dzierżawionych przez Zamawiającego. W przypadku kontynuacji usługi przez dotychczasowego operatora ww. punkt nie jest wymagany. Okres świadczenia usługi: 36 miesięcy lub do wykorzystania kwoty umowy, w zależności od tego co nastąpi pierwsze. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi świadczenia dzierżawy łączy analogowych dla jednostek Policji województwa łódzkiego w zakresie przyjmowania zgłoszeń w centrum obsługi zgłoszeń i awarii w trakcie realizacji zamówienia. Umowa o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia ustawy 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm) Powyższe nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście ww. czynności na rzecz Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64214400-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną