Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 31-503 Kraków, ul. Lubicz
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 4210033 w. 4642 , fax. 12 4210050
- Data zamieszczenia: 2020-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Lubicz 25 A
31-503 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 4210033 w. 4642, fax. 12 4210050
REGON: 23136000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.inig.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy papieru, galanterii biurowej i nośników informacji przez okres 24 miesięcy dla Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego - 2 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru, galanterii biurowej i nośników informacji do Instytut Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego w podziale na 2 odrębne zadania. Zadanie nr 1: Dostawa Kraków Sukcesywne dostawy zamówionych materiałów biurowych do obiektów Instytutu zlokalizowanych w Krakowie przy ul. Lubicz 25A, ul. Bagrowej 1, ul. Łukasiewicza 1. Szczegółowy asortyment dostaw określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ – Wykaz zamawianych materiałów dla Zadania nr 1. Realizacja zamówienia sukcesywnie, na każde żądanie Zamawiającego, w ciągu maksymalnie 48 godzin od momentu złożenia przez jego przedstawiciela zamówienia (drogą telefoniczną lub e-mailem). We wskazany czas nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy. Koszty dostawy do obiektów Instytutu w Krakowie wliczone są w cenę jednostkową towaru. Dostawy realizowane przez okres 24 miesięcy, rozpoczynając od czerwca 2020r. Wykonawca w przypadku uzasadnionych reklamacji dotyczących jakości dostarczonego towaru zobowiązany jest do usunięcia wady i wymiany wadliwego towaru w terminie 48 godzin od zgłoszenia reklamacji. Zamówienie w Zadaniu nr 1 jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Zadanie nr 2: Dostawa Krosno Sukcesywne dostawy zamówionych materiałów biurowych do Oddziału Krosno Instytutu zlokalizowanego w Krośnie przy ul. Armii Krajowej 3. Szczegółowy asortyment dostaw określony został w Załączniku nr 3 do SIWZ – Wykaz zamawianych materiałów dla Zadania nr 2. Realizacja zamówienia sukcesywnie, na każde żądanie Zamawiającego, w ciągu maksymalnie 48 godzin od momentu złożenia przez jego przedstawiciela zamówienia (drogą telefoniczną lub e-mailem). We wskazany czas nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy. Koszty dostawy do obiektu Instytutu w Krośnie wliczone są w cenę jednostkową towaru. Dostawy realizowane przez okres 24 miesięcy, rozpoczynając od czerwca 2020r. Wykonawca w przypadku uzasadnionych reklamacji dotyczących jakości dostarczonego towaru zobowiązany jest do usunięcia wady i wymiany wadliwego towaru w terminie 48 godzin od zgłoszenia reklamacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składane zgodnie z pkt. VI ppkt. 4-8 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2023-10-04 - Sprzedaż i dostawa zestandaryzowanych materiałów dydaktycznych do kursów zawodowych, zajęć przygotowujących do matury, oraz zajęć z doradztwa zawodowego
Dodano: 2023-09-10 - Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych, druków
Dodano: 2023-06-05 - Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych, druków
Dodano: 2023-02-04 - Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych, druków i tonerów.
Dodano: 2021-04-18 - jest Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza Szczegółowy zakres zamówienia został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Dodano: 2021-02-17 - Dostawa artykułów biurowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
Dodano: 2021-01-29 - Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych, druków i tonerów.
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
Dodano: 2020-12-04 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do Muzeum Narodowego w Krakowie
Dodano: 2020-09-09