Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy papieru, galanterii biurowej i nośników informacji przez okres 24 miesięcy dla Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego - 2 zadania

Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 31-503 Kraków, ul. Lubicz
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 4210033 w. 4642 , fax. 12 4210050
  • Data zamieszczenia: 2020-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Lubicz 25 A
    31-503 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 4210033 w. 4642, fax. 12 4210050
    REGON: 23136000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.inig.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy papieru, galanterii biurowej i nośników informacji przez okres 24 miesięcy dla Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego - 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru, galanterii biurowej i nośników informacji do Instytut Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego w podziale na 2 odrębne zadania. Zadanie nr 1: Dostawa Kraków Sukcesywne dostawy zamówionych materiałów biurowych do obiektów Instytutu zlokalizowanych w Krakowie przy ul. Lubicz 25A, ul. Bagrowej 1, ul. Łukasiewicza 1. Szczegółowy asortyment dostaw określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ – Wykaz zamawianych materiałów dla Zadania nr 1. Realizacja zamówienia sukcesywnie, na każde żądanie Zamawiającego, w ciągu maksymalnie 48 godzin od momentu złożenia przez jego przedstawiciela zamówienia (drogą telefoniczną lub e-mailem). We wskazany czas nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy. Koszty dostawy do obiektów Instytutu w Krakowie wliczone są w cenę jednostkową towaru. Dostawy realizowane przez okres 24 miesięcy, rozpoczynając od czerwca 2020r. Wykonawca w przypadku uzasadnionych reklamacji dotyczących jakości dostarczonego towaru zobowiązany jest do usunięcia wady i wymiany wadliwego towaru w terminie 48 godzin od zgłoszenia reklamacji. Zamówienie w Zadaniu nr 1 jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Zadanie nr 2: Dostawa Krosno Sukcesywne dostawy zamówionych materiałów biurowych do Oddziału Krosno Instytutu zlokalizowanego w Krośnie przy ul. Armii Krajowej 3. Szczegółowy asortyment dostaw określony został w Załączniku nr 3 do SIWZ – Wykaz zamawianych materiałów dla Zadania nr 2. Realizacja zamówienia sukcesywnie, na każde żądanie Zamawiającego, w ciągu maksymalnie 48 godzin od momentu złożenia przez jego przedstawiciela zamówienia (drogą telefoniczną lub e-mailem). We wskazany czas nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy. Koszty dostawy do obiektu Instytutu w Krośnie wliczone są w cenę jednostkową towaru. Dostawy realizowane przez okres 24 miesięcy, rozpoczynając od czerwca 2020r. Wykonawca w przypadku uzasadnionych reklamacji dotyczących jakości dostarczonego towaru zobowiązany jest do usunięcia wady i wymiany wadliwego towaru w terminie 48 godzin od zgłoszenia reklamacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składane zgodnie z pkt. VI ppkt. 4-8 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach