Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych, dzierżawę analizatorów oraz dzierżawę laboratoryjnego systemu informatycznego na potrzeby Centralnego Laboratorium Analitycznego ul. Mickiewicza 9 w Katowicach.

Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" ogłasza przetarg

  • Adres: 40-057 Katowice, ul. PCK
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 251 64 35 , fax. 32 250 37 69
  • Data zamieszczenia: 2017-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
    ul. PCK 1
    40-057 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 251 64 35, fax. 32 250 37 69
    REGON: 270150167
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych, dzierżawę analizatorów oraz dzierżawę laboratoryjnego systemu informatycznego na potrzeby Centralnego Laboratorium Analitycznego ul. Mickiewicza 9 w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych, dzierżawę analizatorów oraz dzierżawę laboratoryjnego systemu informatycznego na potrzeby Centralnego Laboratorium Analitycznego ul. Mickiewicza 9 w Katowicach w niżej wymienionym zakresie: — Część 1 – Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych, dzierżawa analizatorów (biochemiczny, immunologiczny i 2 szt. analizatorów moczu), dzierżawa laboratoryjnego systemu informatycznego, dostarczenie i zainstalowanie w/w analizatorów i laboratoryjnego systemu informatycznego w Centralnym Laboratorium Analitycznym ul. Mickiewicza 9 w Katowicach oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi, usługi serwisu + części i materiały eksploatacyjne niezbędne do napraw dzierżawionych analizatorów. — Część 2 – Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych w ilości potrzebnej na wykonanie 85 000 morfologii, dostarczenie krwi kontrolnej na 3 poziomach ( N,L,H) oraz wykonanie 3 przeglądów okresowych analizatora Sysmex K4500 z podajnikiem w okresie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta dot. Części 1 musi być zabezpieczona wadium w wysokości – 30 000 PLN, słownie: trzydzieści tysięcy zł. Każda oferta dot. Części 2 musi być zabezpieczona wadium w wysokości – 1 500 PLN, słownie: jeden tysiąc pięćset zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach