Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 485 400 , fax. 857 485 627
- Data zamieszczenia: 2020-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
ul. Jana Kilińskiego 1
15-089 Białystok, woj. podlaskie
tel. 857 485 400, fax. 857 485 627
REGON: 28860400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych dla Zakładu Technik Dentystycznych UMB do celów naukowo-badawczych z podziałem na 6 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych na potrzeby UMB z podziałem na 6 części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 1 – FORMULARZ CENOWY, odpowiednio dla każdej części zamówienia, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 3. Termin ważności materiałów stomatologicznych , kompozytów minimum 6 miesięcy od daty otrzymania przez Zamawiającego towaru, 4. Termin gwarancji urządzenia stomatologicznego – piaskarki minimum 12 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141800-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy – załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA – stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem; 4) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców (jeżeli są przewidywani – załączyć załącznik Nr 3 do SIWZ), 5) wypełniony załącznik Nr 4 do SIWZ – tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną