Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju ogłasza przetarg
- Adres: 33-380 Krynica - Zdrój, ul. Kraszewskiego 142
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4712807, 4715196 , fax. 018 4712338
- Data zamieszczenia: 2012-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
ul. Kraszewskiego 142 142
33-380 Krynica - Zdrój, woj. małopolskie
tel. 018 4712807, 4715196, fax. 018 4712338
REGON: 00030058700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę płyt CD do nadruku atramentowego wraz z kopertami dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa płyt CD do nadruku atramentowego wraz z kopertami zgodnie z asortymentem i ilościami opisanymi w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji. Zamówienie składa się z 1 części - płyty CD 700 MB (PRINTABLE INK-JET x 1-52) przeznaczonych do nadruku atramentowego wraz z kopertami. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : Powierzchnia płyty full-face z małą dziurką. Płyty wykonane w wysokiej jakości (High Quality) pokryte specjalną białą warstwą umożliwiającą nadruk atramentowy. Płyty pakowane po 100 szt. na szpuli. Płyty współpracować mają z duplikatorem płyt CD/DVD Primera DP-4102 Minimalna ilość zamawianych płyt przez Zamawiającego miesięcznie to 1000 płyt CD i 1000 kopert. Wraz z ofertą należy dostarczyć próbki oferowanych płyt (10 sztuk), które zostaną przetestowane na duplikatorze Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowej współpracy płyty z duplikatorem oferta zostanie odrzucona. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301992301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2015-01-09 - Dostawy nośników elektronicznych i kopert na płyty CD.
Dodano: 2014-05-22 - Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2014-02-14 - Dostawa kopert z nadrukiem i bez nadruku na II półrocze 2013 r. dla ZUS Oddział w Krakowie
Dodano: 2013-06-28 - Dostawy nośników elektronicznych i kopert na płyty CD
Dodano: 2013-02-08 - Zakup i dostawa kopert z nadrukiem dla zabezpieczenia bieżącej pracy Oddziału ZUS w Nowym Sączu
Dodano: 2013-01-28 - Zakup i dostawa kopert oraz kopert z nadrukiem dla zabezpieczenia bieżącej pracy Oddziału ZUS w Tarnowie oraz Inspektoratu ZUS w Bochni
Dodano: 2013-01-23 - Dostawa kopert dla potrzeb Oddziału w 2013 r.
Dodano: 2013-01-08 - Zakup i dostawa kopert oraz kopert z nadrukiem dla zabezpieczenia bieżącej pracy Oddziału ZUS w Nowym Sączu, Oddziału ZUS w Tarnowie oraz podległych TJO
Dodano: 2012-12-12 - Dostawa kopert z nadrukiem i bez nadruku na I półrocze 2013 r. dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie (ZAP-370/28/12)
Dodano: 2012-11-30