Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę odczynników i testów oraz dzierżawę analizatorów i aparatów do Centralnego Laboratorium Analitycznego oraz Pracowni Bakteriologii SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica, ul. Kraszewskiego 142
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4712807, 4715196 , fax. 018 4712338
  • Data zamieszczenia: 2010-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
    ul. Kraszewskiego 142 142
    33-380 Krynica, woj. małopolskie
    tel. 018 4712807, 4715196, fax. 018 4712338
    REGON: 00030058700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę odczynników i testów oraz dzierżawę analizatorów i aparatów do Centralnego Laboratorium Analitycznego oraz Pracowni Bakteriologii SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników i testów oraz dzierżawa analizatorów i aparatów do Centralnego Laboratorium Analitycznego oraz Pracowni Bakteriologii SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju według 8 pakietów zgodnie z asortymentem i ilościami opisanymi w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w terminie od dnia podpisania umowy przez okres 36 miesięcy w przypadku pakietów 6 oraz 8, od dnia podpisania umowy przez okres 6 miesięcy w przypadku pakietu 7 oraz od dnia podpisania umowy przez okres 24 miesięcy w przypadku pakietów 1,2,3,4 i 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji. II.2. Zamówienie składa się z 8 części. Pakiet nr 1 - Odczynniki do Pracowni Bakteriologii Pakiet nr 2 - Odczynniki do Pracowni Bakteriologii Pakiet nr 3 - Odczynniki do Pracowni Bakteriologii Pakiet nr 4 - Odczynniki do Pracowni Bakteriologii Pakiet nr 5 - Odczynniki do Pracowni Bakteriologii Pakiet nr 6 - Dzierżawa aparatu do wykrywania drobnoustrojów z krwi i innych płynów ustrojowych wraz z sukcesywną dostawą podłoża do hodowli drobnoustrojów z krwi Pakiet nr 7 - Dostawa testów metodą ELISA Pakiet nr 8 - Dzierżawa analizatora hematologicznego z rozdziałem krwinek na 5 populacji z podajnikiem wraz z sukcesywną dostawą odczynników Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji. II.3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia dotyczące przedmiotu zamówienia: II.3.1) Pakiet nr 1-5 a) Termin ważności odczynników nie może być krótszy niż 6 tygodni od daty dostawy. b) Wszelkie instrukcje muszą być napisane w języku polskim. c) Wymaga się, by każde opakowanie zbiorcze oraz jednostkowe (jeśli poszczególne jednostki pakowane są odrębnie) oferowanych odczynników były zaopatrzone w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim i zawierającą wszystkie wymagane informacje. d) Wymagane jest, aby na każdym opakowaniu oferowanych odczynników podany był numer serii oraz data ważności. II.3.2) Pakiet nr 6 a) Parametry techniczne jakie musi spełniać oferowany analizator zostały opisane w załączniku nr 3 pakiet nr 6 niniejszej specyfikacji. b) Dzierżawiony analizator zainstalowany zostanie przez Wykonawcę w pomieszczeniu Pracowni Bakteriologii mieszczącym się w siedzibie Zamawiającego. c) Zamawiający wymaga, aby analizator był wolny od wad prawnych (niefigurujący w rejestrze zastawów rejestrowych lub skarbowych). d) Odbiór urządzenia nastąpi wyłącznie na podstawie Protokołu przekazania do eksploatacji analizatora stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. e) Zamawiający będzie dzierżawił analizator na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiący załącznik numer 4 (wzór ........) do niniejszej specyfikacji. f) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 3 do SIWZ zostaną odrzucone. g) termin ważności odczynników nie może być krótszy niż 5 miesięcy od daty dostawy. h) Wszelkie instrukcje muszą być napisane w języku polskim. i) Wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie pracowników Zamawiającego oraz dostarczy wraz z aparatem instrukcje obsługi i instrukcje serwisowe w języku polskim nie później niż w terminie 14 dni od daty przekazania analizatora potwierdzonego protokołem odbioru. j) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego serwisu, konserwacji przedmiotu dzierżawy w okresie trwania umowy oraz dokonywania bezpłatnych napraw wynikających z normalnego zużycia. k) maksymalny czas naprawy przez Wykonawcę przedmiotu dzierżawy uszkodzonego elementu wynosi 48h od zgłoszenia awarii. Jeżeli naprawa nie będzie dokonana w w/w czasie, Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu urządzenia zastępczego o tych samych, lub lepszych parametrach, zapewniającego prawidłowe funkcjonowanie Pracowni Bakteriologii- w terminie 24h. l) W przypadku 3 krotnej naprawy tego samego elementu przedmiotu dzierżawy Wykonawca zobowiązany jest do wymiany całego urządzenie na nowe, wolne od wad- w terminie 48h. m) Wszelkie wymagane przeglądy okresowe dokonuje na swój koszt Wydzierżawiający n) Wymaga się, by każde opakowanie zbiorcze oraz jednostkowe (jeśli poszczególne jednostki pakowane są odrębnie) oferowanych odczynników, materiałów eksploatacyjnych były zaopatrzone w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim i zawierającą wszystkie wymagane informacje o) wymagane jest, aby na każdym opakowaniu oferowanych odczynników, materiałów eksploatacyjnych podany był numer serii oraz data ważności. II.3.3) Pakiet nr 7 1. Seria oraz data ważności na opakowaniu odczynników pod rygorem zwrotu towaru. 2. Termin ważności odczynników nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 3. Wszelkie instrukcje i aplikacje powinny być napisane w języku polskim. 4. Wymaga się, by każde opakowanie zbiorcze oraz jednostkowe (jeśli poszczególne jednostki pakowane są odrębnie) oferowanego asortymentu były zaopatrzone w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim i zawierającą wszystkie wymagane informacje - nazwa wyrobu, skład i rozmiary poszczególnych elementów, data ważności, numer katalogowy. Pakiet 8 WYMAGANIA: a) Parametry techniczne jakie musi spełniać oferowany analizator zostały opisane w załączniku nr 3 pakiet nr 8 niniejszej specyfikacji. b) Dzierżawiony analizator zainstalowany zostanie przez Wykonawcę w pomieszczeniu Laboratorium mieszczącym się w siedzibie Zamawiającego. c) Zamawiający wymaga, aby analizator był wolny od wad prawnych (niefigurujący w rejestrze zastawów rejestrowych lub skarbowych). d) Odbiór urządzenia nastąpi wyłącznie na podstawie Protokołu przekazania do eksploatacji analizatora stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. e) Zamawiający będzie dzierżawił analizator na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiący załącznik numer 4 (wzór ........) do niniejszej specyfikacji. f) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 3 do SIWZ zostaną odrzucone. g) termin ważności odczynników nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. h) Wszelkie instrukcje muszą być napisane w języku polskim. i) Wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie pracowników Zamawiającego oraz dostarczy wraz z aparatem instrukcje obsługi i instrukcje serwisowe w języku polskim nie później niż w terminie 14 dni od daty przekazania analizatora potwierdzonego protokołem odbioru. j) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego serwisu, konserwacji przedmiotu dzierżawy w okresie trwania umowy oraz dokonywania bezpłatnych napraw wynikających z normalnego zużycia. k) maksymalny czas naprawy przez Wykonawcę przedmiotu dzierżawy uszkodzonego elementu wynosi 48h od zgłoszenia awarii. Jeżeli naprawa nie będzie dokonana w ww czasie, Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu urządzenia zastępczego o tych samych, lub lepszych parametrach, zapewniającego prawidłowe funkcjonowanie Laboratorium- w terminie 24h. p) W przypadku 3 krotnej naprawy tego samego elementu przedmiotu dzierżawy Wykonwca zobowiązany jest do wymiany całego urządzenie na nowe, wolne od wad- w terminie 48h. q) Wszelkie wymagane przeglądy okresowe dokonuje na swój koszt Wydzierżawiający. l) Wykonawca zapewni na własny koszt podłączenie analizatora do programu Centrum firmy Marcel. r) Wymaga się, by każde opakowanie zbiorcze oraz jednostkowe (jeśli poszczególne jednostki pakowane są odrębnie) oferowanych odczynników, kontroli, materiałów eksploatacyjnych były zaopatrzone w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim i zawierającą wszystkie wymagane informacje s) wymagane jest, aby na każdym opakowaniu oferowanych odczynników, kontroli, materiałów eksploatacyjnych podany był numer serii oraz data ważności. 21. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oferty pełnej, zawierającej wszystkie wymienione elementy (tj. analizator wraz z oryginalnymi odczynnikami, kontrolami i wszystkimi materiałami zużywalnymi producenta do oferowanego analizatora). 22. Oferta musi zawierać pełen asortyment zarówno wymaganego sprzętu jak i odczynników, kontroli i wszystkich pozostałych materiałów niezbędnych do pracy aparatu a wyszczególnionych w danym pakiecie. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia pakietu na części. 23. Oferowany analizator musi spełniać wszystkie warunki graniczne - potwierdzone w załączonych materiałach. W innym przypadku oferta zostanie uznana za nieważną i odrzucona. 24. Oferent zapewnia bezpłatny serwis techniczny aparatu wraz z częściami zamiennymi w okresie trwania dzierżawy. 25. Oferent zapewnia bezpłatne przeglądy techniczne aparatu w okresie trwania dzierżawy. II.9. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wszystkich części zamówienia. W przypadku kiedy Wykonawca powierzy wykonanie którejkolwiek z części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w ofercie części której to dotyczy. II.10. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ zostaną odrzucone. II.11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. II.12. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych (8 pakietów). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na 1 pakiet, 2, 3, 4, 5,6,7 lub 8 pakietów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach