Gmina Wrocław - Wrocławski Tor Wyścigów Konnych-Partynice ogłasza przetarg
- Adres: 53-033 Wrocław, ul. Zwycięska 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 3398364 , fax. 0-71 3397610
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław - Wrocławski Tor Wyścigów Konnych-Partynice
ul. Zwycięska 2 2
53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 3398364, fax. 0-71 3397610
REGON: 93048678700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtwk-partynice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów biurowych dla Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice (CPV: 30190000-7 różny sprzęt i artykuły biurowe) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice, których rodzaj oraz ilości zostały szczegółowo określone w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (CPV: 30190000-7 różny sprzęt i artykuły biurowe). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Ofertę niezgodną z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia odrzuca się. 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Warunkiem uczestniczenia w postępowaniu jest: a) wykazanie, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata, realizował dostawy zgodne z przedmiotem postępowania, o wartości nie niższej niż cena złożonej oferty (należy dołączyć wykaz - wypełniony Zał. nr 3 do Formularza Ofertowego). b) spełnienie przez Wykonawcę warunków wynikających z art. 22 ustawy, co oznacza, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. c) dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; d) dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy dołączyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) zawierający następujące załączniki: 1.1. Zał. nr 1 - Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia: a) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Do Załącznika nr 1 należy dołączyć co najmniej niżej wymienione dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Załącznik nr 2 - Formularz cenowy. 1.3. Załącznik nr 3 - Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające (np. referencje lub inne), że dostawy zostały wykonane należycie, 1.4. Załącznik nr 4 - Projekt umowy. Wymienione dokumenty należy przedstawić w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca chce zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, aby nie były one udostępnione innym uczestnikom postępowania, to dokumenty te muszą być włożone w oddzielna kopertę opatrzoną klauzulą Nie udostępniać.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wtwk-partynice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2016-06-28 - Dostawę artykułów biurowych, papierniczych oraz pozostałych artykułów do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-63/WZŻ/2016
Dodano: 2016-06-22 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa materiałów biurowych i taśm do drukarek
Dodano: 2016-05-13 - Dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa materiałów biurowych i taśm do drukarek
Dodano: 2016-04-05 - Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, Oddział w Opolu oraz Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych w ramach projektu Mały DolnoŚlązak.
Dodano: 2016-02-26 - ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH - 3 PAKIETY
Dodano: 2016-02-25 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papierniczych, papieru, druków biurowych i art. higienicznych do Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach
Dodano: 2016-02-17