Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 27
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8325220, 8316789 , fax. 073 8316601
- Data zamieszczenia: 2013-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego
Rynek 27 27
58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
tel. 074 8325220, 8316789, fax. 073 8316601
REGON: 89072214900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pow.dzierzoniow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie w latach 2014-2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie w latach 2014-2016. Zamówienie obejmuje również odbiór zużytych tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, ich złomowanie lub utylizację w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. 2. Odbiór zużytych tablic rejestracyjnych i ich złomowanie powinno odbywać się zgodnie z przepisami prawa, w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21). 3. Szczegółowe wymagania zamawiającego co do przedmiotu zamówienia określone są w SIWZ. 4. Tablice muszą spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007, Nr 186, poz. 1322 ze zmianami). 5. Przedsiębiorca produkujący tablice rejestracyjne musi spełniać wymogi określone w art. 75a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.). 6. Zamówienia na tablice rejestracyjne składane będą w formie pisemnej (listownie lub faksem) lub w innej formie uzgodnionej z wykonawcą. 7. W zestawieniu ilościowym - formularz nr 5 do SIWZ - tablice rejestracyjne, ich ilość i rodzaj zaprezentowano na potrzeby oszacowania wartości przedmiotu zamówienia. Ilości tablic rejestracyjnych poszczególnych rodzajów mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania zamówienia, w zależności od potrzeb zamawiającego, na co wykonawca wyraża zgodę, tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych i ilościowych w trakcie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy wykonawcą, a zamawiającym będą dokonywane na podstawie rzeczywistych ilości dostarczonych tablic rejestracyjnych według cen jednostkowych określonych w zestawieniu ilościowym (formularz nr 5) - które zostanie również dołączone do umowy, z zastrzeżeniem, że wartość wszystkich dostaw nie może przekroczyć ceny zawartej w ofercie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium - 2500 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip. pow.dzierzoniow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie
Dodano: 2015-09-23 - Ustalenie warunków dotyczących zawarcia umowy ramowej na dostawę części do autobusów z podziałem na zadania
Dodano: 2015-07-27 - Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów
Dodano: 2014-11-17 - Sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
Dodano: 2014-11-17 - Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie
Dodano: 2014-10-07 - Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie
Dodano: 2014-08-05 - Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie
Dodano: 2014-06-25 - Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie
Dodano: 2014-05-28