Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SPEDYCJĘ I TRANSPORT ODPADÓW PALNYCH O KODZIE 19 12 10 (PALIWA ALTERNATYWNEGO) WYTWARZANEGO PRZEZ ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW SP. Z O.O. W GORZOWIE WLKP. DO GÓRAŻDŻE CEMENT S.A. W CHORULI, 45-076 OPOLE

Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Teatralna 49
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7225385 w. 36 , fax. 095 7225385
  • Data zamieszczenia: 2013-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o.
    ul. Teatralna 49 49
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7225385 w. 36, fax. 095 7225385
    REGON: 21052365200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo-gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SPEDYCJĘ I TRANSPORT ODPADÓW PALNYCH O KODZIE 19 12 10 (PALIWA ALTERNATYWNEGO) WYTWARZANEGO PRZEZ ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW SP. Z O.O. W GORZOWIE WLKP. DO GÓRAŻDŻE CEMENT S.A. W CHORULI, 45-076 OPOLE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest spedycja i transport odpadów palnych (paliwa alternatywnego) o kodzie 19 12 10 na trasie: od Zamawiającego, tj. Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. ul. Małyszyńska 180, 66 - 400 Gorzów Wlkp. - Chróścik do Odbiorcy tj. Górażdże Cement S.A. w Choruli, ul. Cementowa 1, 45 - 076 Opole. W terminie od dnia podpisania umowy przez okres 3 miesięcy. CPV 90 51 20 00-9 - Usługi transportu odpadów 63 52 10 00-7 - Usługi agencji przewozu towarowego 1. Odpad palny o kodzie 19 12 10 (paliwo alternatywne) jest do odbioru w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp., ul. Małyszyńska 180 - Chróścik. 2. Załadunek paliwa alternatywnego na samochody Wykonawcy leży po stronie Zamawiającego. 3. Realizacja niniejszego zamówienia, w ramach wynagrodzenia umownego, obejmować będzie: spedycję i transport paliwa alternatywnego sprzętem Wykonawcy, z miejsca wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia - do miejsca przeznaczenia. 4. Zamawiający zakłada w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (od podpisania umowy przez okres 3 miesięcy) przetransportować 2400 Mg ? 50% paliwa alternatywnego (średnio 800 Mg/mc ? 50%), co przy założeniu minimalnej ładowności samochodu (23 Mg) odpowiada ok. 104 kursom. 5. Transport będzie odbywał się na podstawie tygodniowych planów ilościowych dostaw paliwa opracowywanych przez Zamawiającego i przekazywanych Wykonawcy. Przesłany harmonogram będzie traktowany jako zlecenie na wykonanie zadania. Transport odbywać się będzie w dni robocze. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do wyznaczenia transportu w soboty. Minimalna ilość odpadów w 1 kursie musi wynosić 23 Mg. Godziny dostaw do Cementowni Górażdże: przez całą dobę zgodnie z wcześniejszą awizacją, Godziny załadunku w ZUO Sp. z o.o.: 7:00 - 21:00. 6. Podstawiony po odbiór paliwa samochód będzie każdorazowo ważony przed załadunkiem i po nim, aby określić wagę ładunku. Kierowca otrzyma dokument WZ wskazujący wagę ładunku. Odbiorca także przekaże Wykonawcy dokument potwierdzający wagę przyjętego ładunku. 7. Wszelkie obowiązki związane ze spedycją przyjmie na siebie Wykonawca, a w szczególności: - przygotowanie przesyłki do przewozu (odpowiednie zabezpieczenie ładunku), - wybór trasy gwarantujący dostarczenie ładunku na czas, - dobór trasy i jej czasu maksymalnie chroniące odpad przed zamarznięciem do czasu przekazania go Odbiorcy, - dostawę przesyłki do miejsca przeznaczenia, - opiekę nad przesyłką w drodze, - poinformowanie Zleceniodawcy o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w przewozie, - przestrzeganie przepisów BHP, a w szczególności obowiązujących przepisów i procedur na terenie Cementowni Górażdże. 8. Na teren RZUO Sp. z o.o. w Chróściku będą mogły wjechać tylko te samochody, które zostały podane w ofercie przetargowej, a każdorazową zmianę środka transportu Wykonawca winien wcześniej zgłosić Zamawiającemu w formie pisemnej. Wykonawca może zmienić środek transportu na równoważny (mający takie same kwalifikacje lub spełniający takie same normy). 9. Środek transportu musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności być sprawny technicznie. Winien spełniać także następujące wymagania: - samochód o ładowności minimum 23 Mg, - ruchomej podłodze lub samowyładowczy, przystosowany do przewozu materiałów sypkich, - zabezpieczony przed dostępem warunków atmosferycznych (suchy w środku bez widocznych uszkodzeń i zabrudzeń itp.). 10. Transport Wykonawcy musi być przystosowany do przewozu paliwa alternatywnego, tj.: musi mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenia tras przejazdu, oraz być: 1) dopuszczony do poruszania się po drogach, 2) szczelny, 3) stabilny (uniemożliwiający osuwanie się odpadu oraz ewentualne ich pylenie), 4) mieć odpowiednią ładowność i wytrzymałość przystosowaną i zapewniającą wywóz odpadów i pozwalającą na ich odbiór w wymaganym terminie realizacji. 11. Wymagane zabezpieczenia dotyczące transportu określają stosowne normy techniczne, oraz prawo o ruchu drogowym, oraz wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu odpadów oraz warunków, jakich można się spodziewać na trasie przejazdu. 12. Wszelkie ryzyko związane ze stanem fizycznym paliwa alternatywnego przechodzi na Wykonawcę od chwili podpisania dokumentu i fizycznego odbioru paliwa do momentu potwierdzenia dostarczenia go do Odbiorcy. W skrajnym przypadku zamarznięcia paliwa w czasie transportu Odbiorca udostępni Wykonawcy halę na czas odmrożenia paliwa. Koszty poniesie Zamawiający. Zamawiający sprawdzi jednak czy Wykonawca dochował maksymalnej staranności w celu uniknięcia tej sytuacji. W przypadku wykrycia uchybień po stronie Wykonawcy opłata za czas odmrażania zostanie przerzucona na Wykonawcę. 13. W szczególności Wykonawca odpowiada za: - zmianę parametrów paliwa na skutek dostępu wilgoci w trakcie transportu. (Zamawiający pobierze próbkę paliwa alternatywnego z każdej partii ładunku w obecności kierowcy i będzie ją przetrzymywał przez okres 48 godzin. W przypadku nie przyjęcia przez Odbiorcę ładunku z powodu zbytniego zawilgocenia w/w próbka zostanie przesłana do analizy w celu dokładnego zbadania zawartości wody). - utratę lub ubytek (dopuszcza się każdorazowy ubytek masy w trakcie transportu do 5% masy początkowej ponadto każdy przypadek ubytku masy powyżej 2% powinien być uzasadniony pisemnie), -opóźnienia w podstawieniu środków transportu do załadunku. - zagubienia lub zniszczenia dokumentów potwierdzających przyjęcie ładunku przez Odbiorcę, - opóźnienia w dostawie do Odbiorcy paliwa alternatywnego, 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonania usługi na każdym etapie jej realizacji. W szczególności sprawdzeniu będzie podlegał stan zabezpieczenia paliwa przed wpływem czynników atmosferycznych. 15. Wykonawca winien zapewnić stały kontakt telefoniczny z wyznaczoną przez siebie osobą pełniącą funkcję kierownika spedycji odpowiedzialną za koordynację działań Wykonawcy z Zamawiającym i Odbiorcą. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kursu powrotnego z ładunkiem w przypadku, gdy Odbiorca z różnych przyczyn odmówi przyjęcia paliwa alternatywnego lub Odbiorca zobowiąże Zamawiającego do odbioru odpadu z dnia poprzedniego (Zamawiający potraktuje tą sytuację jako ten sam kurs). 17. Rozliczenie będzie następować raz w miesiącu. 18. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do wywozu i transportu na poziomie 2400 Mg paliwa alternatywnego. Ilość paliwa alternatywnego do wywozu może ulec zmianie: zwiększeniu lub zmniejszeniu o 50%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuo-gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach