Urząd Skarbowy w Zgierzu ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Księdza Jerzego Popiełuszki 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2701128 , fax. 042 2701001
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Zgierzu
ul. Księdza Jerzego Popiełuszki 8 8
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 042 2701128, fax. 042 2701001
REGON: 47052014908000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbaskarbowa.lodz.pl.uszgierz
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane związane z rozbiórką budynku oznaczonego na mapce do celów lokalizacyjnych numerem 11 znajdującego się na terenie działki nr 339/3 administrowanej przez Urząd skarbowy w Zgierzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbiórką budynku oznaczonego na mapce do celów lokalizacyjnych numerem 11 znajdującego się na terenie działki Nr 339/3, administrowanej przez Urząd Skarbowy w Zgierzu, a której właścicielem jest Skarb Państwa, określone w kosztorysie nakładczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącymi Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p., spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) i złożą dokumenty o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)kopia polisy potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 50.000,00zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izbaskarbowa.lodz.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA BOISKA SZKOLNEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 13
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa boiska szkolnego przy ZSP nr 5.
Dodano: 2016-07-05 - Remont nawierzchni drogi Rys - Śmiecheń
Dodano: 2016-07-01 - Rozbiórka budynku warsztatów szkolno-technicznych, komina, budynku gospodarczego, wiaty magazynowej, wagi samochodowej, murków oraz kruszenie gruzu wraz z wywozem w miejsce wskazane przez zamawiającego dla zadania: Budowa krytej pływalni wraz z zapleczem przy budynku Zespołu Szkół Nr 1 im. Jana Kilińskiego w Pabianicach
Dodano: 2015-11-23 - Wyburzenia elementów niekonstrukcyjnych (bezklasowych ścian oraz szczątkowych instalacji c.o.) w budynku A-1 CKD na poziomie 16 (docelowa lokalizacja CSM) i 15 piętrze
Dodano: 2015-10-28 - Utwardzenie podjazdu przy Szkole Podstawowej nr 137 w Łodzi ul. Florecistów 3b.
Dodano: 2015-09-04 - Rozbiórka budynków w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Sieradzu
Dodano: 2015-09-01 - Utwardzenie podjazdu przy Szkole Podstawowej nr 137 w Łodzi ul. Florecistów 3b
Dodano: 2015-08-19 - Wykonanie wykopaliskowych badań archeologicznych przy ulicy Podrzecznej
Dodano: 2015-08-12 - Przebudowa i remont budynków na terenie nieruchomości przy ul. Wólczańskiej 95 w Łodzi - etap I
Dodano: 2014-09-04