Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-057 Opole, ul. Ozimska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65 , fax. 77 443 57 39
- Data zamieszczenia: 2019-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
ul. Ozimska 19
45-057 Opole, woj. opolskie
tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65, fax. 77 443 57 39
REGON: 16155521000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzlk-opole.bip.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych realizowane w 2020 roku w budynkach komunalnych na terenie Gminy Opole - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa i wymiana instalacji elektrycznych w lokalach lub budynkach, stanowiących zasób komunalny Gminy Opole. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się z: a) przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ, (załącznik nr 1a-REJON I, załącznik nr 1b-REJON II, 1c-REJON III), b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 4.4 Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zostało wskazane pochodzenie materiałów lub wskazanie normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Przez rozwiązania równoważne będą uznane materiały lub urządzenia o parametrach nie gorszych jak wskazane w SIWZ. 4.5 Na zakres robót objętych niniejszą umową składają się roboty konserwacyjne i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych, a w szczególności: a) wymiana lub naprawa instalacji domofonowej, b) wymiana lub naprawa lamp, włączników, łączników oświetleniowych w pomieszczeniach wspólnego użytkowania, c) wymiana bezpieczników, główek bezpiecznikowych, śrub stykowych w obwodzie administracyjnym danego budynku, d) wymiana gniazd bezpiecznikowych, zabezpieczeń nadmiarowo-prądowych zabezpieczeń różnicowo – prądowych i zabezpieczeń przeciwprzepięciowych, e) wymiana i regulacja automatów elektrycznych sterujących na klatkach schodowych, f) częściowa wymiana przepalonych przewodów w obwodach administracyjnych, w tablicach oświetleniowych administracyjnych i w tablicach rozdzielczych głównych instalacji WLZ, g) wymiana tablic licznikowych administracyjnych i do mieszkań, wraz z zaplombowaniem licznika, h) naprawa lub wymiana instalacji elektrycznej w lokalach gminnych, i) inne czynności w zakresie instalacji elektrycznych wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji lub usuwaniu awarii. 4.6 Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty i zabudowane materiały na okres minimum 36 miesięcy , licząc od daty podpisania, bezusterkowego protokołu odbioru robót, a na użyte materiały zgodnie z gwarancją producenta, jednak nie krócej niż 1 rok. Okres rękojmi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 25a ust 1 ustawy pzp). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 10.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1 SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1 SIWZ. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia przedmiotowego zobowiązania do oferty. Zobowiązanie musi być wystawione przez podmiot udostępniający dane zasoby. Wzór zobowiązania - załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Wykonawca (dot. wszystkich Wykonawców którzy złożyli oferty) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp – załącznik nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa efektywności energetycznej w budynku ośrodka zdrowia w Karłowicach
Dodano: 2024-06-17 - Przyłączenie do sieci gazowej z wykonaniem ogrzewania gazowego budynków przy Alei Przyjaźni 42 i 61 w Opolu
Dodano: 2023-08-14 - Przyłączenie do sieci gazowej z wykonaniem ogrzewania gazowego budynków przy Alei Przyjaźni 42 i 61 w Opolu
Dodano: 2023-07-03 - „Budowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krapkowicach” (2)
Dodano: 2023-06-29 - „Budowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krapkowicach”
Dodano: 2023-06-29 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Przyłączenie do sieci gazowej z wykonaniem ogrzewania gazowego budynków przy Alei Przyjaźni 42 i 61 w Opolu"
Dodano: 2023-06-21 - Modernizacja instalacji elektrycznej , SSWiN, SSP, CCTV - I/Głubczyce
Dodano: 2023-04-14 - Uniezależnienie źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej od dostaw oleju opałowego i gazu ziemnego z Rosji
Dodano: 2023-03-13 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych – konserwacja, naprawa i wymiana instalacji elektrycznych lub usuwanie awarii w budynkach lub lokalach stanowiących zasób Gminy Opole w 2023 roku.
Dodano: 2023-01-20 - Remont z dostosowaniem pomieszczeń w celu przekształcenia Działu Farmacji w Aptekę szpitalną
Dodano: 2022-08-30