Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY na roboty budowlane w ramach zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Santok poprzez budowę sieci kanalizacyjnej, sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków w miejscowości Jastrzębnik”: „Budowa sieci kanalizacji podciśnieniowej w miejscowości Lipki Wielkie – etap Ia”, „Budowa sieci kanalizacji podciśnieniowej w miejscowości Lipki Wielkie – etap Ib”.

GMINA SANTOK ogłasza przetarg

  • Adres: 66-431 Santok, Gorzowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957287510 , fax. 957287511
  • Data zamieszczenia: 2017-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SANTOK
    Gorzowska 59
    66-431 Santok, woj. lubuskie
    tel. 957287510, fax. 957287511
    REGON: 210966906
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://santok.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY na roboty budowlane w ramach zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Santok poprzez budowę sieci kanalizacyjnej, sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków w miejscowości Jastrzębnik”: „Budowa sieci kanalizacji podciśnieniowej w miejscowości Lipki Wielkie – etap Ia”, „Budowa sieci kanalizacji podciśnieniowej w miejscowości Lipki Wielkie – etap Ib”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sieci kanalizacji podciśnieniowej w miejscowości Lipki Wielkie – etap Ia, Zakres robót obejmuje w szczególności: a) Budowę sieci kanalizacji podciśnieniowej głównej i bocznej. b) Budowa kompletnej podstacji wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą. c) Budowę stacji napowietrzającej. d) Budowę studni rozprężnej e) Budowę przyłączy wodociągowych: 1 przyłącze wodociągowe do stacji. f) Budowę 74 szt. studzienek, stanowiących zakończenie sieci bocznych na działkach prywatnych (w tym 1 dla stacji podciśnieniowej). g) Budowę monitoringu. h) Uruchomienie systemu. Długość projektowanej sieci głównej i bocznej brutto: łączna długość ok. 3142 m (w tym sieć boczna ok 683 m). Decyzja nr 193/2015 z dnia 27.10.2015 r., Decyzja nr 7/16 z dnia 11.01.2016 r., Decyzja 20/16 z 14.01.2016 r. Budowa sieci kanalizacji podciśnieniowej w miejscowości Lipki Wielkie – etap Ib. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) Budowę sieci kanalizacji podciśnieniowej głównej i bocznej. b) Budowę 34 szt. studzienek, stanowiących zakończenie sieci bocznych na działkach prywatnych. c) Budowę monitoringu. d) Uruchomienie systemu. Długość projektowanej sieci głównej i bocznej brutto: łączna długość ok. 1850 m (w tym sieć boczna ok. 589 m). Decyzja nr 193/2015 z dnia 27.10.2015 r., Decyzja nr 7/16 z dnia 11.01.2016 r., Decyzja 20/16 z 14.01.2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Forma wniesienia Wadium: Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Miejsce i sposób wniesienia Wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Santoku Nr 19 8372 0008 0000 0316 2000 0008. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. 4. W razie wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, należy oryginał dowodu jego wniesienia złożyć w siedzibie Zamawiającego w Santoku, ul. Gorzowska 59, 66-431 Santok, pok. nr 19, przed upływem terminu składania ofert lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie z opisem "wadium". W każdym z tych przypadków poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentu wadialnego należy załączyć do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania oferta, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Termin wniesienia Wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie Wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp., co spowodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub jeżeli wniesie w sposób nieprawidłowy (zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 7b).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale X pkt A pkt 2 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.) w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, załączy do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach